Spelen som förstör barn och familjer

Medlem
Spelen som förstör barn och familjer

Hahahaha Detta var något av det roligaste jag läst på länge, hahaha


signatur

Dum di dum dum dum
http://sultansblogg.se

Inaktiv
Skrivet av FZ:

Army of Two får en prick i protokollet för homosexualitet på grund av "något homoerotiska undertoner mellan de två huvudkaraktärerna"...

Hahaha^^ Tyson & Elliot dom är härliga ´prickar´


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Jag skratta väldans mycket.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Detta är ju fan sjukt. USA är sjukt.

" Army of Two får en prick i protokollet för homosexualitet på grund av "något homoerotiska undertoner mellan de två huvudkaraktärerna "


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Hahaha, så sjukt oväntat.... Kristna amerikaner ftw


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem

Ja, det ska man ju tro på..


signatur

Wai

MFC
Medlem

Captain LOLzor signing in!

för att få med något på den listan måste ju någon stackare spela spelet o veta vad som är olämpligt, därmed har man syndat redan där.

NÖTTER!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Hahaha sika idioter dom är! *skakar på huvet*


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Inaktiv

Aka Plan 10 from complete and utter nutters.

Inaktiv
Skrivet av MFC:

Captain LOLzor signing in!

för att få med något på den listan måste ju någon stackare spela spelet o veta vad som är olämpligt, därmed har man syndat redan där.

NÖTTER!

Exakt vad jag tänkte...
Något som var överraskande när jag laddade ner PDF:en, dom är verkligen seriösa med denna listan...

Jaja, tror inte detta kommer stoppa försäljningen av spel precis;)

Medlem

"360-kontrollen vibrerar provokativt", "Army of Two får en prick i protokollet för homosexualitet på grund av "något homoerotiska undertoner mellan de två huvudkaraktärerna"

hahaha xD va?!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

LOL ALLTSÅ FFS

Medlem

extrem religiösa har väl aldrig varit lätta att ta seriöst. man kan undra om dom ens själva gör det.

Inaktiv

Jag respekterar att folk har olika tro och religioner. Men att göra det som "The Timothy Plan" gör är bara idiotiskt och överdrivet. Himla amerikaner...


signatur

lololololol

MFC
Medlem

vilka spel amerikanarna spelar.. spelar mindre roll nu. Deras synder är nog större inom den finansiella sektorn än i underhållningsbranschen.

Tack USA för att ni lekt med folks pengar och pensioner..

ännu en gång.. NÖTTER!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Snacka om att lura sig själv.... Vad jag förstår så är det religösa typer det nu handlar om. Som hellre ser till att folk blir mördade eller blir utsatt för annat våld för att dom inte är inne på samma linje m.m.

"Tur" vi lever i Sverige.

Inaktiv

Älskar detta, klart att det ska följas.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Hehe... vad säger man...


signatur
Medlem

"The Darkness markeras som demoniskt" Success!!!


signatur

---
Boo!

Inaktiv

undra vem/vilka som gick igenom spelen för att komma fram till detta, dom måste haft riktigt kul iaf

Mass Effect:
Nudity: Partially Clothed: The game´s sex scene shows partial nudity, such as bare buttocks and a glimpse of a topless female

"så man får se en sideboob o en rumpa?"

skrämmande ändå att dom verkar ha lärt sig att skapa snygga pdfs....eller dom kanske använde kollekten för att betala någon snubbe

Medlem
Medlem

Är USA sjukt för att det finns en intresseorganisation som skriver en pdf med riktlinjer för de som enligt egen fri vilja?

Skulle säga att det är vissa personer som är sjuka. Och de finns överallt.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

LOL

Extremister alltså...

Det här hör ju nästan hemma i FTW?!-sektionen.

Inaktiv

Jag undrar hur de har gjort sidan.... Lite svårt att få tag i en dator under den stora stenen de lever under =/

Medlem

Gud jag får damp på all denna religions-skit, väx upp och välkomna till 2000-talet. Idag tjafsar vi om piratkopiering istället!

Inaktiv
Citat:

Saints Row 2 ("360-kontrollen vibrerar provokativt").

Haha, det här fick mig att skratta ordentligt! Menar dom att kontrollen kan användas som vibrator för tjejer (främst) eller? Roligt roligt. Kristendomen är ju den "roligaste" religionen på det sättet.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

HAHAHA synd att det inte är 1 april.

Inaktiv

Dom gör bara så att man inte ska spela bra spel!

Medlem

"Priceless commedy" <3

Skriv svar