Vad är detta ?

Medlem
Medlem

en muterad sak ^^

Inaktiv

Ser ut som två kryp.

Medlem

Vilken äcklig grej ^^ ser verkligen ut som två kryp

Medlem
Medlem

Det är 2 bäcksländor som parar sej.
Ja, jag besitter den sortens värdelösa kunskap :$


signatur

yolo

Medlem
Skrivet av Döbringer:

Det är 2 bäcksländor som parar sej.
Ja, jag besitter den sortens värdelösa kunskap :$

Jasså på de viset

Inaktiv

kryssbäcksländor för att vara exakt

Medlem

Blääk de va något åt det äckligare hållet. Och sån kunskap är väl inte värdelös?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

förstår inte riktigt vad som är äckligt, två små insekter bara


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Thorwaldsson:

kryssbäcksländor för att vara exakt

o jävlar en insektsnörd till!
Hej 8)


signatur

yolo

Medlem

herregud. vart är forumet på väg?

Inaktiv

Kan ju säga att dammsugarn hade åkt fram rätt omgående om nämnda scenario hade utspelat sig i min lägenhet. Är nog på håret att jag skulle bytt påse också...

Medlem
Skrivet av RoGGe:

Kan ju säga att dammsugarn hade åkt fram rätt omgående om nämnda scenario hade utspelat sig i min lägenhet. Är nog på håret att jag skulle bytt påse också...

jag håller med!!!:P


signatur

You can't win the game...

Medlem

Vakumsannering anyone? Värsta jag har haft är nog en gräshoppa i blomkrukan. Som dock gjorde ett klokt beslut och evakuerade området fort.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Youtube-proffs

En gång dammsög jag in en fet spindel, och efter det, så dammsög jag dörrmattan, så de kom skitstora spindlar och förhoppningsvist krossade spindeln, för FAN att den ska krypa ut ur dammsugaren.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

En gång dammsög jag in en fet spindel, och efter det, så dammsög jag dörrmattan, så de kom skitstora spindlar och förhoppningsvist krossade spindeln, för FAN att den ska krypa ut ur dammsugaren.

Så du har skitstora spindlar i dörrmattan

Youtube-proffs
Skrivet av Zhane:
Skrivet av Polish:

En gång dammsög jag in en fet spindel, och efter det, så dammsög jag dörrmattan, så de kom skitstora spindlar och förhoppningsvist krossade spindeln, för FAN att den ska krypa ut ur dammsugaren.

Så du har skitstora spindlar i dörrmattan

Shit, man kan ju se att jag är trött iaf. Skitstora STENAR


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

brukar släppa ut insekter, men det var nåt tillfälle som jag bestämde mig för att ta död på nån nattfjärilsliknande grej som hade smygit sig in i mjölskåpet. Så jag slog till den ganska hårt med en pappersbit och råkade komma åt en vass kant och skar mig på handen.
Ska undvika det i fortsättningen.. Instant karma


signatur

thank you, come again

Medlem

hua äklig grej där!

själv dödar jag allt jag ser och kommer över, död åt dom små kräken!


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Är säkert en sån där jävla sak som kryper upp i säcken på dig om du pinkar på den, i bästa fall så kör den en hook precis utanför ditt urinrör och trycker in sin skit genom sädesledaren

Medlem

Sikka inre agressioner IceMan:), en gång flög det en kråka in i mitt rum, fick fan panik, odjuret stod bara där och kraxade, efter ett tag sneade den och flög omkring och hade sig. Sprang till fönstret fort som fan halvt gråtandes och öppnade den...fönstret då:P fansapekt flög iväg. *pheeew*

btw: HAHAHAHAHA toomuch:D


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem
Skrivet av Nikie:

herregud. vart är forumet på väg?

HAHAHA


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

1
Skriv svar