Need for Speed: Undercover

Robot
Need for Speed: Undercover

Need for Speed-franchisen befinner sig i hemtama marker med streetrace och polisjakter. Kanske just denna del borde ha gått till de sälla jaktmarkerna istället.

#need-for-speed-prostreet, #need-for-speed-underground


Medlem
FZ provkör NFS: Undercover

"För det enda Underground egentligen har är grafik, ljud och speldesign, och det mötte vi i Underground för fem år sedan."

Det första Underground ska ersättas med Undercover, litet textfel.

Bra recension som speglar spelet på ett ärligt sätt.

Medlem

eh....

"tråkig grafik"?

dagens lal.

Medlem

Giffla Underground 2 igen istället för all den skit EA kastar ut sig i NFS serien för tillfället. Eller varför inte känslan som fanns i NFS:Porsche? Gamla Goda tider.

Vila i frid

Ja, tacka vet jag Need for Speed: Porsche unleashed - absolut bästa i NFS-serien.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Fasiken också och jag som precis fick ett e-mail om att CDON hade skickat det.
Såg fram emot ett nytt NFS Most Wanted (har faktiskt lirat igenom det igen, bland de bättre NFS spelen imo), verkar inte bli så efter att ha läst denna recension. :-/
Väntar fortfarande på NFS Ferrari Unleashed eller NFS Lamborghini Unleashed. Men då ska det vara från Eden Games (som gjorde Porsche) och inte några av EAs utvecklings studios.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Bra recension. Själv skulle jag gett spelet 1 av 5. Fick ingen adrenalinkick alls när man körde det här. Hot Pursuit 1, Porsche unleashed och Underground 1 är de enda riktigt bra spelen i NFS-serien.

Medlem
Skrivet av the_maxx:

Ja, tacka vet jag Need for Speed: Porsche unleashed - absolut bästa i NFS-serien.

word up

uppgraderingar + riktigt skön känsla, 8 år sen.

Inaktiv

Inte så oväntat, tur att man skaffade midnight club LA istället för detta:)

Medlem
Skrivet av N3m35i5:

Fasiken också och jag som precis fick ett e-mail om att CDON hade skickat det.
Såg fram emot ett nytt NFS Most Wanted (har faktiskt lirat igenom det igen, bland de bättre NFS spelen imo), verkar inte bli så efter att ha läst denna recension. :-/
Väntar fortfarande på NFS Ferrari Unleashed eller NFS Lamborghini Unleashed. Men då ska det vara från Eden Games (som gjorde Porsche) och inte några av EAs utvecklings studios.

Du vet att du kan och har rättighet att skicka tillbaka ett spel(eller annat)du köpt?

Bara att skicka tillbaka skiten oöppnat till CDON när du får det sen! 8)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Du vet att du kan och har rättighet att skicka tillbaka ett spel(eller annat)du köpt?

Bara att skicka tillbaka skiten oöppnat till CDON när du får det sen! 8)

Jo jag vet, problemet är att "Du måste själv bekosta returporto. Retur får ej ske som postförskott eller efterkrav." - CDON.
Mao går minus för något som man aldrig får spela... Kan kanske tjaffsa mig till en returpåse med förbetaltporto, men orka.

Jag ger det en chans. Men som sagts av många, NFS glansdagar är över...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

smart pre-order då kan man ju undra?
finns nog ett skäl tillvarför det inte ska vara gratis att ångra sig, så fall hade cdon fått betala returen för att du inte bestämt dig.
helt rätt skulle jag säga, har inte pre-ordrat nåt, klarat mig ändå.
är man säker på att man ska ha nåt är det en sak. men det är tydligt att du inte var det och får stå ditt kasst. betala hela summan och spela, eller betala returen och kom undan den stora summan. whina på fz? patetiskt.

Medlem

finns bara ett ord för detta spel, bajs håll er borta så långt ni kan från detta.

Medlem

NFS5 > Alla andra NFS.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Midnight Club > Need for Speed.

Inaktiv

Tyccker Nfs-serien har varit död länge.

Medlem

Tycker personligen att NFS slutade bli roligt efter Hot Pursuit 2...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

00a
Medlem

Enligt mig gick det utför efter underground 2. 1'an har jag inte spelat, 2'an tyckte jag, om likaså 3'an och 4'an.

porsche var ju grymt, underground var grymmare och underground 2 var grymt men inte lika grymt som underground. most wanted var inte så bra men inte värdelöst heller. carbon var som detta, och prostreet var rätt bra faktiskt.

blir nog att man köper in detta när priset sjunkit så man får en egen uppfattning om spelet.

Medlem
Skrivet av stellanj:

eh....

"tråkig grafik"?

dagens lal.

lal på vilket sätt då? Spelet ser väldigt annorlunda ut emot bilderna man sett på det. Bilarna ser bara konstiga ut i Undercover vet inte hur jag ska beskriva riktigt. Grafiken är dassig för övrigt med


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av stellanj:

eh....

"tråkig grafik"?

dagens lal.

lal på vilket sätt då? Den är jävligt tråkig!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Fail


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

NFS Pro Street tycker jag är bra. Det här var lite... favorit i repris ungefär... fast inte så mycket favorit.

Medlem
Skrivet av TruB:

smart pre-order då kan man ju undra?
finns nog ett skäl tillvarför det inte ska vara gratis att ångra sig, så fall hade cdon fått betala returen för att du inte bestämt dig.
helt rätt skulle jag säga, har inte pre-ordrat nåt, klarat mig ändå.
är man säker på att man ska ha nåt är det en sak. men det är tydligt att du inte var det och får stå ditt kasst. betala hela summan och spela, eller betala returen och kom undan den stora summan. whina på fz? patetiskt.

Jag lär inte returnera det pga en dålig recension om du nu tror det TruB. Och jo jag var 100% säker på att jag skulle ha spelet oavsett hur det är (har alla spel i serien). Whina my ass!


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

håller fullständigt med recensionen. när ska EA ta sig i kragen o göra ett bra NFS spel igen, senaste NFS spel jag gillade var underground 1&2 samt allt innan dom. sen har det verkligen gått utför.


signatur

God is dead

Medlem

varning, detta spel är fullständigt värdelöst


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av N3m35i5:
Skrivet av TruB:

smart pre-order då kan man ju undra?
finns nog ett skäl tillvarför det inte ska vara gratis att ångra sig, så fall hade cdon fått betala returen för att du inte bestämt dig.
helt rätt skulle jag säga, har inte pre-ordrat nåt, klarat mig ändå.
är man säker på att man ska ha nåt är det en sak. men det är tydligt att du inte var det och får stå ditt kasst. betala hela summan och spela, eller betala returen och kom undan den stora summan. whina på fz? patetiskt.

Jag lär inte returnera det pga en dålig recension om du nu tror det TruB. Och jo jag var 100% säker på att jag skulle ha spelet oavsett hur det är (har alla spel i serien). Whina my ass!

vad du än säger herr motsägelsefull

Medlem

Hade förväntningar på detta spelet, men dom infriades inte. Tacka vet jag NFS3 Hot Pursuit!
http://en.wikipedia.org/wiki/Need_for_Speed_III:_Hot_Pursuit


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

tycker körkänslan påminner lite om mario kart till nintendo64


signatur

Det är onödigt att springa när man inte har bråttom

Medlem

det var dåligt som fan! man kan inte köra långsamt utan att rivstarta

Medlem

Tråkiga Banor, Tråkig grafik, tråkig stad, kass körkänsla, tråkig story, Har spelat det och det är riktigt tråkigt efter 10 minuter.

12
Skriv svar