Need for Speed: Undercover

Medlem

Var det inte EA som lovade att de skulle sluta göra tråkiga spel?

Inaktiv

Varför kan inte författaren ha en profil med spelsamling så att man kan få se vad hon däremot tycker är bra? Hade varit enklare för mig då.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

riktigt dålig körkänsla, konstiga miljöer med konstig grafik.. nej tack.

utbudet av bilar är dock rätt bra, borde funnits några mer dock.

Medlem

Jag har spelet alla NFS utom det första, och jag tycker Undercover för tillfället är ett utav de bästa. Jag gillar det skarpt, körkänslan passade mig som handen i handsken. Som man kör ett "ånglok", var inte NFS arcad sist jag kolla?

Häftigt, jag blev första man att lägga en positiv kommentar


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Sämsta NFS spelet. Det ser inte ens färdigt ut. Grafikmotorn är ful, buggig och verkar inte ens klara av kantutjämning.

(Kan körkänslan vara precis hur värdelös som helst bara man kallar spelet för arkad?)

Medlem
Skrivet av the_maxx:

Ja, tacka vet jag Need for Speed: Porsche unleashed - absolut bästa i NFS-serien.

Kors i taket? Jag trodde jag var i minoritet. Trots eländiga bekymmer jag hade med det spelet på min gamla burk (men gick fint på alla andra), så gillade jag verkligen det spelet. Äg.
Visst har man en viss fascination för Porsche i allmänhet, men det spelet alltså.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Jag håller med skribenten. Dock så tycker jag proStreet sög ännu hårdare..

RaceDriver Grid FTW!

Inaktiv

theHarmlessWarrior
#32
Varför kan inte författaren ha en profil med spelsamling så att man kan få se vad hon däremot tycker är bra? Hade varit enklare för mig då.

Det är ju precis det hon har.. Har du äns letat?

h2o
Medlem

Fan vad man är less på EA's bullshit på senaste. Kan de sluta vara spelmarknadens Hollywood som släpper produkt efter produkt av tråkiga, halvhjärtade spel bara gjorda för att tjäna pengar? Vad hände med att faktiskt underhålla sina fans, försöka göra nått nyskapande, något som helt enkelt håller i längden?

Ser att många här som jag älskar NFS 3: Hot Pursuit & Porsche Challange... de va riktiga bilspel det! Synd att ens PS pajade och man inte kunde lira NFS3 för väldigt länge sen ^^ Får väl ta mig en tur ut på nätet o se om man kan hitta det nånstans...

Medlem
Skrivet av the_maxx:

Ja, tacka vet jag Need for Speed: Porsche unleashed - absolut bästa i NFS-serien.

håller med fullständigt!

Kommer ihåg när den kom ut runt år 2000, fet grafik och otroligt rolig karriärsläge där man jobbade för porsche.

mer sådant tack!

Tycker oxo att midnight club är otroligt bra


signatur

Everyday I worry all day

Inaktiv
Skrivet av dlq:

theHarmlessWarrior
#32
Varför kan inte författaren ha en profil med spelsamling så att man kan få se vad hon däremot tycker är bra? Hade varit enklare för mig då.

Det är ju precis det hon har.. Har du äns letat?

O just ja. Den var längst upp på sidan man kunde se profilen inte vid signaturen i botten. När jag klickar på den övre delen ser jag ju att det här var ju samma skribent som jag nyss berömde för att ha så finns spellista. Jävlar:$


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Spelet är uruselt, enough said.
För de med PC-versionen så kan ni kika runt lite i ini-filerna på skivan. EA verkar kalla spelet Most Wanted 2 där, dock är det inte hälften så bra.

00a
Medlem
Skrivet av dlq:

Jag håller med skribenten. Dock så tycker jag proStreet sög ännu hårdare..

RaceDriver Grid FTW!

GRID:heart:

Redaktör
Skrivet av h2o:

Fan vad man är less på EA's bullshit på senaste. Kan de sluta vara spelmarknadens Hollywood som släpper produkt efter produkt av tråkiga, halvhjärtade spel bara gjorda för att tjäna pengar? Vad hände med att faktiskt underhålla sina fans, försöka göra nått nyskapande, något som helt enkelt håller i längden?

Need for Speed hamnar högt på försäljningslistorna varje år. Frågar man en casual-gamer om han/hon känner till några bilspel lär svaret ofta bli NFS. Därför vore det jäkligt korkat av EA att inte släppa nya NFS-spel så ofta som möjligt. Att förändra dem kraftigt vore också oklokt - många är uppenbarligen beredda att betala för detta koncept.

Företags primära mål är att tjäna pengar. Det finns säkert många utvecklare som brinner för kvalitet och nytänk, men att få igenom såna idéer hos ledningen hos ett företag som redan har ett vinnande koncept torde vara omöjligt.


signatur
Medlem

Vet inte riktigt om de blir ngt köp, tyckte inte att det här med att vara polis lät så kul direkt, eftersom att man tidigare har fått köra ifrån polisen istället vilket jag tycker är roligare.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Ge spelserien till Epic games.

Gears of War + Bilspel = W0W


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Inaktiv

Det enda riktigt bra NFS var NFS 1. Det var fan helt grymt bra för sin tid och håller än idag. Sen dess har NFS bara blivit sämre för varje inkarnation.

Medlem
Skrivet av Arete:

Det enda riktigt bra NFS var NFS 1. Det var fan helt grymt bra för sin tid och håller än idag. Sen dess har NFS bara blivit sämre för varje inkarnation.

Äsch då, alla NFS är inte dåliga.
Hot Pursuit 1+2, Underground (Minns inte om det var första eller andra jag gillade bättre, men båda var helt okej), Most Wanted och Pro Street är alla bra spel. Tycker det är synd att så många spiller skit på Pro Street bara för att man inte kör på gatorna, men har man inte tagit reda på grundtemat i spelet får man skylla sig själv om man blir besviken på det när man köpt det

Medlem

Stor NFS fan, Stor racing fan... Men detta är ett skämt, t.o.m förra spelet var bättre än detta skitet. NFS Undercover ser inte bra ut, gameplay suger samt "öppna världen"? Var det inte samma sak i NFS Underground 2 ??? Jag ser ingen skillnad här.

Skaffade spelet, installerade det, spelade i inte ens en kvart, sen avinstallerade jag det och bytte ut spelet mot ett annat.

FYFAN säger jag bara... Mådde nästan illa av det, och ändå hade jag allt på max och det flöt på med stadiga 60fps+

EA lyckas återigen att pumpa oss där bak, och denna gång riktigt hårt. Hade sett fram emot ett nytt racing lir att köra igenom, men icke...

Tillbaka till Grid då verkar det som... :/

Inaktiv

Den som inte känner gåshuden på armarna när man hör denna musiken kan inte ha det rätt ställt;)
http://www.youtube.com/watch?v=rmYGdKsdaDc

Kommer ihåg när man delade tangentbord med brorsan och man samarbetade för att jaga "tjuvarna":)

Medlem

Tycker att NFS serien har spårat ur allt för mycket =/

Medlem
Citat:

Storyn är ungefär lika engagerande som att tvåla in sig med sandpapper, och tyvärr blir det inte bättre.

-- klockren kommentar.

Medlem
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av Arete:

Det enda riktigt bra NFS var NFS 1. Det var fan helt grymt bra för sin tid och håller än idag. Sen dess har NFS bara blivit sämre för varje inkarnation.

Äsch då, alla NFS är inte dåliga.
Hot Pursuit 1+2, Underground (Minns inte om det var första eller andra jag gillade bättre, men båda var helt okej), Most Wanted och Pro Street är alla bra spel. Tycker det är synd att så många spiller skit på Pro Street bara för att man inte kör på gatorna, men har man inte tagit reda på grundtemat i spelet får man skylla sig själv om man blir besviken på det när man köpt det

Glöm inte Porsche, ett av dom bästa NFS-spelen.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Jag har bilbana!!!!

Medlem
Skrivet av Improved:

Stor NFS fan, Stor racing fan... Men detta är ett skämt, t.o.m förra spelet var bättre än detta skitet. NFS Undercover ser inte bra ut, gameplay suger samt "öppna världen"? Var det inte samma sak i NFS Underground 2 ??? Jag ser ingen skillnad här.

Jo, Underground 2 var mycket, mycket bättre. Där fanns allt det som recensenten beskriver saknas från Undercover.

Inaktiv

Enda jag saknade var däck på bilarna och skyltar var man skulle.

Inaktiv

Eh.... " Det känns snarare som om du kör ett ånglok från tidigt 1900-tal än en cool Lamborghini. Fartkänslan saknas nästan helt och hittills har jag inte funnit att spelet är..."

"...och poliserna ska stoppa dem genom att krocka med deras bilar. Det är ett fartfyllt och roligt läge..."

Var det fartfyllt, men ändå inte? :S

Inaktiv

Höm, jag tycker då grafiken är fin till PC?

Medlem

köp DiRT 2 istället.
kommer nästa år!

Medlem
Skrivet av Geisenhausen:

Jag har spelet alla NFS utom det första, och jag tycker Undercover för tillfället är ett utav de bästa. Jag gillar det skarpt, körkänslan passade mig som handen i handsken. Som man kör ett "ånglok", var inte NFS arcad sist jag kolla?

Häftigt, jag blev första man att lägga en positiv kommentar

Jag håller med. Undercover känns som en naturlig fortsättning på Most Wanted och den här efterföljaren är ännu bättre. Jag tycker polisjakterna är helkul. Kör en Ford Focus ST och jag tycker de gjort ett bra jobb med ljudbilden.

Positiva kommentar nr 2.

12
Skriv svar