Naruto: Ultimate Ninja Storm

Robot
Naruto: Ultimate Ninja Storm

Detta är ett försök att kombinera klassisk anime med nyskapande tv-spel. Och för en gångs skull ett lyckat försök.


Medlem
Naruto på PS3 - en succé?

N1:D

MFC
Medlem

NINJA!

eller inte. Såg najs ut iaf


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Snark..:S

Bra recension iaf


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Jag hatar Naruto!

Medlem

135 Anime-avsnitt?

Vad jag vet och har sett så är det 220 avsnitt i original-serien och 85 i Naruto Shippuuden. Dock är det många i original-serien som är fillers, kanske räknade bort dem.


signatur

Korvspad.

Medlem

Re: bMess

Naturligtvis räknar man inte in filler avsnitten.

Medlem

Recensenten ska få cred för att han vågade sticka ut hakan och ange, för oss vanliga människor, triviala saker som japanska översättningar, antal episoder m m.
Att dessa saker förvanskas är för den inbitne Naruto-fantasten, och tro mig - det finns flera, en fråga om liv och död (avnjuta en till skål ramen i godan ro eller spendera kvällen begravd i ett forum försvarandes sin heder så att seppuku kan undvikas).

Ps. Det var inget personligt mot dig eller ditt inlägg bMess .Ds

Medlem

Ja det är 135 anime-avsnitt då fillers självklart inte räknas med. Spelet verkar helt ok, vore skoj att testa iallafall.

Medlem

Börjar alla fillers redan vid 135?!?!?!


signatur

Rawr

Inaktiv

"Vanliga" naruto slutar vid 135, sen är det ca 100 st filers och sen kom shipuuden( stavning) och det finns väll 70+ där.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Detta var nog bland det absolut tråkigaste jag någonsin spelat fy fan =(


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

haha Naruto


signatur

Veni Vidi Vice

Medlem

"niosvansad rävdemon"

:evil:

Inaktiv

Underbar recension!

Detta blir ett köp.

Blev lite orolig när jag läste:
"Stundtals hackiga kontroller" Låter farligt. :/


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv

Tycker om Naruto-serien, men jag saknar dock en PS3. :/

Medlem

SJALVKLART raknar fillers. Drog lite pa lapparn nar jag laste inlagget xD

Medlem
Skrivet av anon_19389:

Tycker om Naruto-serien, men jag saknar dock en PS3. :/

Du behöver inte skaffa ps3 för att lira Naruto, det finns 2 stycken Naruto spel på Xbox 360.

Medlem
Skrivet av Kokosboll:
Skrivet av Dannie:

Tycker om Naruto-serien, men jag saknar dock en PS3. :/

Du behöver inte skaffa ps3 för att lira Naruto, det finns 2 stycken Naruto spel på Xbox 360.

Du som är xbox försäljare?

bra recension!:up:


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Kage Bunshin no jutsu!

Medlem

Bara påpekade det, man kan ju självklart välja att köpa en ps3 för att lira det, men om han nu gillar Nauroto så kanske det är lite konumentupplysning att upplysa att det finns 2 Nauroto spel på 360.

Fast Naruto 2 kanske dyker upp på ps3an snart också.

Och får väl upplysa mosoloa1 om att jag har ingen konsol, har bara pc och lirar wow.

Inaktiv

Jag älskar naruto....Jag kollar mkt på naruto serien:) äger fan:) nån mer som brukar kolla på naruto:)

Medlem

Kollat varända avsnitt som finns, enda sedan avsnitt ett och kollar fortfarande på avsnittet som släpps en gång i veckan
Tipps på världens bästa hemsida för er som vill börja kolla på världens bästa och underbaraste animeserie: www.tailedfox.com
Här finns alla avsnitt enda från ettan, och det som kommer ut en gång i veckan läggs snabbt upp:)

Medlem

Någon som har en fin gameplay länk till det fina spelet? *Vill se mer*


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Nice! Blir nog köpa ett 360 och köpa till detta spel till 360 ^^


signatur

synden FX - Graphic design

Medlem
Skrivet av synden:

Nice! Blir nog köpa ett 360 och köpa till detta spel till 360 ^^

lycka till!

Inaktiv
Skrivet av Kokosboll:
Skrivet av Dannie:

Tycker om Naruto-serien, men jag saknar dock en PS3. :/

Du behöver inte skaffa ps3 för att lira Naruto, det finns 2 stycken Naruto spel på Xbox 360.

Har bara PC.

Medlem
Skrivet av synden:

Nice! Blir nog köpa ett 360 och köpa till detta spel till 360 ^^

glhf

Inaktiv

Chakra är inte något som är skapat för serien, eller för själva spelet som du säger, det är en yogaterm som står för typ livsenergi.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Chakra

Faktiskt!

Medlem

Ett av de bästa spelen till ps3an atm enligt min åsikt, kan sitta och nöta i timtal så sjuk kul ( har också följ mangan&serien sedan 2002)

12
Skriv svar