The Witcher - film från konsolupplagan

Inaktiv
The Witcher - film från konsolupplagan

bara man kan knulla fortfarande så

Medlem

Jag köpte Witcher till PC men jag är helt värdelös på att spela spel på min dator nuförtiden. Det är så skönt att ligga nersjunken i soffan med en handkontroll. Det känns som att åtta år med Everquest gjorde sitt hehe.


signatur
Medlem
Skrivet av Gortie:

Jag köpte Witcher till PC men jag är helt värdelös på att spela spel på min dator nuförtiden. Det är så skönt att ligga nersjunken i soffan med en handkontroll. Det känns som att åtta år med Everquest gjorde sitt hehe.

Hehe, exakt samma situation här. Köpte Enhanced Edition vid release och har kört fram till början av akt två. Spelet har varit helt underbart så här långt men jag har bara inte haft det där suget som krävs.

CD PROJEKT är helt klart en ny favorit bland utvecklare. De har verkligen lyssnat på sina fans och tagit emot kritik, för att sedan göra ett bättre spel. Att deras CGI-filmer sedan är i klass med Blizzards gör ju inte saken värre heller.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

SÅ jäkla härliga filmer. Helt sjukt snygg grafik.

Inaktiv

Blir ett direkt köp till 360n då det kommer


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Hamnar högst upp på önskelistan på en gång!! : OOO : DDD


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Medlem

Fattar inte, är det här en remake eller ett nytt spel?


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem
Skrivet av Sc00pii:

Fattar inte, är det här en remake eller ett nytt spel?

remake tror jag


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Givet köp till PS3 fast jag äger PC varianten. Orkar inte spela längre på datorn.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag warezade hem spelet till PC (när man fortfarande hade det aset till dator) men orkade inte spela mer än 10 min. Får bli ett köp till 360 istället. Verkar vara bättre än till PC.

Medlem

Jag gjorde precis som erge, och laddade ner det. Blev helt såld, och när EE släpptes gick jag o köpte det.

Medlem

Haha...kraa din lille rackare. Introfilmen var i alla fall grymt läcker. Tycker till och med den klåde nämnda Blizzard på fingrarna faktiskt, denna kändes mer intim och personlig än deras mastondontfilmer.

Medlem

verkar som att dom använde pc releasen som någon slags betatest- För att egentligen casha in på konsolmarknaden där pengarna finns.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv

Ja, polska CD project har ju en rätt nedsättande syn på kvinnor, det är ju knappast ovanligt att man kan ligga med karaktärer i spel nuförtiden men 28stycken är ju lite & ta i, samt med samlar kort. Annars är enchanted edition ett kanon spel även fast det fortfarande lider av en del kraschar och irriterande moment som osynliga väggar, klon arméer samt halvtaskig "som man säger i engelskan" paceing och AI path system.

Klart får det 4/5 av mig, det är ju bra att dom fixar sina spel och lyssnar på kritik från deras community men man ska alltid släppa ett spel som är klart och inte 80% klart.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

äsch varför ska bara james bond få springa runt o ligga med folk. spelet är kanske lite homofobiskt dock eftersom att det inte är någon bögsex.

ha aaaaa.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv
Skrivet av matte89:

Annars är enchanted edition ett kanon spel

Haha, den förtrollade versionen är ju faktiskt ett "kanon spel". Visste dock inte att den fanns men jag hoppas att det var Merlin själv som förtrollade denna version.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

riktigt bra trailer tycker faktiskt denna var bättre än wow wotlk trailerna:P kanske blir ett köp till xboxet då.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Jaha nu har man sett hur The Witcher ser ut op konsoll.. eller nej vänta den där teasern kunde lika gärna varit gjord i 3d studio max av någon som gillar muskler.

Medlem

Nej nu blir jag lite ledsen.

Medlem

KANSKE blir ett köp till PS3 dock. Såfort jag får se en gameplay video av det nya stridsystemet.

Medlem

Kära spelare, det är "enhanced edition" de talar om, inte "enchanted", vilket är något helt annat...

Medlem
Skrivet av Mooe:

Nej nu blir jag lite ledsen.

Varför ledsen??


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Spelet passar nog bättre till konsol med tanke på hur man spelar.
Men huvud karaktären har ju så fruktansvärt fula strids animationer så spelet går ju inte spela.
Har spelat igenom början 2 gånger på PC (klarar inte av längre innan jag avinstallerar det), först original releasen sedan enhanced och håller på dö av skratt varje gång det blir strid, ser korkat ut och är tråkigt strids system.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Inaktiv
Skrivet av ElyziuM:

Spelet passar nog bättre till konsol med tanke på hur man spelar.
Men huvud karaktären har ju så fruktansvärt fula strids animationer så spelet går ju inte spela.
Har spelat igenom början 2 gånger på PC (klarar inte av längre innan jag avinstallerar det), först original releasen sedan enhanced och håller på dö av skratt varje gång det blir strid, ser korkat ut och är tråkigt strids system.

Fel det här har hög metascore.

edit: Jag är nog sur jag köpte collectors edition av nån jävla anledning 1.2 av 10 får det här klick(lol) spelet.

Medlem

Blev inte så förtjust i de på PC, kontrollerna kändes inte bra. Kanske blir till å skaffa detta då, åtminstone testa de.

Medlem
Skrivet av ElyziuM:

Spelet passar nog bättre till konsol med tanke på hur man spelar.
Men huvud karaktären har ju så fruktansvärt fula strids animationer så spelet går ju inte spela.
Har spelat igenom början 2 gånger på PC (klarar inte av längre innan jag avinstallerar det), först original releasen sedan enhanced och håller på dö av skratt varje gång det blir strid, ser korkat ut och är tråkigt strids system.

Va?
Kan inte alls hålla med. Striderna blir ju grymt snygga speciellt när man får kommit en bit och får fler rörelser. Tycker synd om alla som lägger ner innan kommit till staden. Ni missa ett bra spel som tyvärr är sämst i början.

Till alla som tycker man ska spela på konsol för att det är skönare att sitta i soffan vid TV.
Men varför har ni inte kopplat dator till TV och och köpt en handkontroll ???

Medlem
Skrivet av Boldtaar:
Skrivet av ElyziuM:

Spelet passar nog bättre till konsol med tanke på hur man spelar.
Men huvud karaktären har ju så fruktansvärt fula strids animationer så spelet går ju inte spela.
Har spelat igenom början 2 gånger på PC (klarar inte av längre innan jag avinstallerar det), först original releasen sedan enhanced och håller på dö av skratt varje gång det blir strid, ser korkat ut och är tråkigt strids system.

Va?
Kan inte alls hålla med. Striderna blir ju grymt snygga speciellt när man får kommit en bit och får fler rörelser. Tycker synd om alla som lägger ner innan kommit till staden. Ni missa ett bra spel som tyvärr är sämst i början.

Till alla som tycker man ska spela på konsol för att det är skönare att sitta i soffan vid TV.
Men varför har ni inte kopplat dator till TV och och köpt en handkontroll ???

Spelet kanske blir bättre sedan men jag störde mig redan i början på huvudkaraktären, sedan när spelet hade så dåligt strids system så såg jag ingen anledning att spela vidare och striderna jag såg var inte snygga, karln ser ju ut att ha gummi handleder, så mycket som han far och viftar när man bara står still till och med (i combat).
Jag förstår om en del fastar för spelet (han en polare som avgudar det) men i mina ögon så var det en enda stor flopp.
Kan nog offra en tom DVD-DL skiva på ett när det kommer till X360 för ge det en chans till bara för att.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem
Skrivet av ElyziuM:

Kan nog offra en tom DVD-DL skiva på ett när det kommer till X360 för ge det en chans till bara för att.

va tuff du e


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av ElyziuM:

Kan nog offra en tom DVD-DL skiva på ett när det kommer till X360 för ge det en chans till bara för att.

va tuff du e

mm, men inte lika tuff som dig tydligen.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

1
Skriv svar