FZ "nostalgi"

Medlem
FZ "nostalgi"

Ignorera den elaka reklam spammaren som försvann på mindre än 1 sek! Fann denna bilden när jag letade efter andra gamla bilder. (Den enda reklamen som inte ska vara där jag sett på FZ sedan jag började läsa nyheter och i forumet)

Aja creds för att ni finns där för oss läsare. :heart:

Medlem

good 'ol days. Färgerna var helt klart lättare för ögonen


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Aaah... Nostalgi-vibbar från den där bilden. Härliga tider.

Medlem

mm älskade färgerna!
Har faktist en screenshot på gammla forumet, när den nya sidan byttes, hadde två fönster uppe, en gammal och en med nya,
kanske har den "nyaste" bilden av gammla forumet?
och sedan så tror jag att jag var den sista som postade ett inlägg, det var secunder innan det byttes forum.
det var tider de! old fz, you was loved!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

mm älskade färgerna!
Har faktist en screenshot på gammla forumet, när den nya sidan byttes, hadde två fönster uppe, en gammal och en med nya,
kanske har den "nyaste" bilden av gammla forumet?
och sedan så tror jag att jag var den sista som postade ett inlägg, det var secunder innan det byttes forum.
det var tider de! old fz, you was loved!

Och jag var en av de första i det nya forumet! tihi


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Å jag var en bland e sista, strula en massa för mig @ gammla kontot. :/


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

bah nostalgi är det när det gått nåra år det var ju typ igår som dom bytte och är väl en av dom som tycker nya fägerna var bättre.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Suger fortfarande att nyhetssnacket inte är med på mainforumsidan nuförtiden.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Ja det är en saknad grejj sno0zer. Kan ni inte fixa en nostalgi funktion som lägger till de saker som vi tyckte var bättre?

MFC
Medlem

tycker den nya designen funkar bra, dessutom har vissa dyslektiker svårare att läsa vitt på svart än tvärtom


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

1
Skriv svar