Meddelande från crew:

Vila i frid
Meddelande från crew:

Hejsan alla

Tänkte att det är dags igen att snällt och vänligt påminna alla våra användare att vi gärna ser att ni anmäler alla inlägg ni anser vara stötande, personangrepp eller någon form av regelbrott.

Anmälningarna fungerar så att moderatorerna tar emot din anmälan och hanterar den. Vi kan dock inte lova att vi kommer ge gensvar till dig, men du ska vara säkra på att alla anmälningar är lika viktiga för oss.

Så, för att avsluta, anmäl mer! Är du osäker på vad för typ av regelbrott det är, välj heller "annan orsak" än att inte skicka in något alls.

Tack.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Vila i frid

Glömde säga att ni får gärna kommentera detta i denna tråd, alternativt skicka mig ett pm. :heart:


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Oftast så känns det lite svårt att anmäla ett inlägg, då man aldrig är helt säker på om det faktiskt är ett regelbrott eller ej... ^^;

Men jag ska försöka anmäla när jag ser sånt nu, tack för påminnelsen!

Vila i frid
Skrivet av Zerpent:

Oftast så känns det lite svårt att anmäla ett inlägg, då man aldrig är helt säker på om det faktiskt är ett regelbrott eller ej... ^^;

Men jag ska försöka anmäla när jag ser sånt nu, tack för påminnelsen!

Du ska inte alls behöva vara helt säker på att det är ett regelbrott, utan ser du något över huvud taget tycker jag att du ska ta den korta tiden det tar att anmäla det.

Hellre 100 anmälningar som inte leder till något än att en giltig missas.

Vi blir varken sura eller ledsen, utan snarare glada, eftersom anmälningar betyder att ni vill hjälpa till att hålla forumet rent och snyggt!


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Bättre att "fälla" än att låta vara om man är osäker eller?

Vila i frid
Skrivet av jonas:

Bättre att "fälla" än att låta vara om man är osäker eller?

Ja, "fälla" låter dock väldigt drastiskt. Se det mer som att ni rapporterar in något så sköter vi friandet eller fällandet.

Om det skulle vara så kan ni också anmäla inlägg utan att vara inloggade och det gör er så gott som anonyma. (Endast admin kan se IP om det skulle krävas vid t.ex. spam av anmälningar.)


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Jag har en känsla att det här har något att göra med de ständiga 'påhoppen' av EliasN och hans (iallafall enligt mig) trångsynta bild på världen och hans extrema syn på kristendomen?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Vila i frid
Skrivet av Greger:

Jag har en känsla att det här har något att göra med de ständiga 'påhoppen' av EliasN och hans (iallafall enligt mig) trångsynta bild på världen och hans extrema syn på kristendomen?

Nja, faktiskt inte. Bara tänkt som mer allmän upplysning.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Jag anmäler alltid både trådar och inlägg som jag tycker antingen är spam eller bryter imot en av forum reglerna.
Sen är det som The_maxx säger, bara för man klickar på "Anmäl" så dör man inte, det är crew som tar beslut om vad som händer.
Och destå flera som anmäler trådar/inlägg desto snabbare försvinnner "skräp" och vi får ett rent och fint forum, som vi alla vill ha

Gör som Ice, anmäl!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

...och jag anmäler allt som jag anser vara smygreklam. Men en uppmaning att anmäla mer känns lite som en vind från det forna nazityskland.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Vadå? Klart vi tittar på er, ett forum styrs av Admins. Användaren får tycka till med Admin gör besult.

Forum är en Diktatur


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av IceMan:

Jag anmäler alltid både trådar och inlägg som jag tycker antingen är spam eller bryter imot en av forum reglerna.
Sen är det som The_maxx säger, bara för man klickar på "Anmäl" så dör man inte, det är crew som tar beslut om vad som händer.
Och destå flera som anmäler trådar/inlägg desto snabbare försvinnner "skräp" och vi får ett rent och fint forum, som vi alla vill ha

Gör som Ice, anmäl!

hahahahahaha
Man ska anmäla sina grannar, familj och syskon för vem vet vad som kan konspireras kring här? ;D


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Tycker ni håller det rätt rent och snyggt här!

Ska försöka hjälpa till med :>

Medlem

*I see nothing, I hear nothing* är inte det från Goodfellas?


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem

Självklart trycker man på anmäl knappen ifall man upplever att det är rätt.

Sen är det upp till admins och göra det rätta.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Vila i frid

Och med det tar jag bort sticky på tråden. Tack alla.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

1
Skriv svar