Square Enix sluter upp bakom Xbox 360

Robot
Inaktiv
Square Enix sluter upp bakom Xbox 360

Bra Square Enix, följ nu upp detta med Kingdom Hearts 3 och FF XIII Versus till 360!

Medlem
Medlem

Square Enix ftw.

Min eksbocks mår riktigt bra nu :).

Medlem

Kul och spela FF13 på xbox när det ligger på 25 dvd diskar


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Helt rätt sagt Sito XD


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Medlem
Skrivet av Sito:

Kul och spela FF13 på xbox när det ligger på 25 dvd diskar

Det är ju därför man har en flickvän...

"-Äääälskling, kan du komma lite!"
"-Ja hjärtat, vad är det?"
"-Inget speciellt, men nu när du ändå är här kan du väl byta skiva i boxen åt mig?"

Ta-da, gör så 25 gånger i rad så är saken biff;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Sak samma... Alla spel kommer ju till allting snart så vad spelar det för roll vilken konsol man har? men visst...360 drar ju ner en del på prestandan framöver tack vare sin fina 6.5 Gb skivor.. Skiv byten kommer det att bli... Det började ju redan med Lost Odessey på 4 discar och Blue Dragon på 3... så FF får väl säkert 5-6 st...


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

ptr
Medlem

men lär ju vara typ 10 timmar mellan varje skivbyte, så om man ser det som 5-6 olika spel så är det inte så jobbigt att byta

eller så kör man på ps3

Medlem

Hur går detta uttalandet ihop med att dem inte ska släppa FF13 till Xbox360 i Japan?

Medlem

Ser gärna fler J-RPGn till konsolen, finns ju fler än till PS3 liksom

Medlem
Skrivet av anon_38597:

Bra Square Enix, följ nu upp detta med Kingdom Hearts 3 och FF XIII Versus till 360!

FF XIII kan jag leva utan med ett Kingdom Hearts 3 hade varit underbart

/ LordDaimos

KoP
Medlem
Skrivet av kangas1000:

Sak samma... Alla spel kommer ju till allting snart så vad spelar det för roll vilken konsol man har? men visst...360 drar ju ner en del på prestandan framöver tack vare sin fina 6.5 Gb skivor.. Skiv byten kommer det att bli... Det började ju redan med Lost Odessey på 4 discar och Blue Dragon på 3... så FF får väl säkert 5-6 st...

Men det vackra nu i och med nya uppdateringen till sexboxen är att man kan installera spel som ligger på flera skivor på hårddisken.

1
Skriv svar