Funcom: "Nedskärningarna påverkar inte Conan"

Robot
Medlem
Funcom: "Nedskärningarna påverkar inte Conan"

Gammla nyheter

Medlem

Age of Conan har blivit mycket bättre under de senaste månaderna, slutade spela det 3 månader efter att det släpptes men tog upp spelandet förra veckan på WAR börjat bli lite enformigt. Kan inte påstå att det är speciellt mycket buggar kvar, hade iåförsig inte många när jag spelade tidigare men nu är det knappt några alls, och Ymir's Pass området är skitskoj. Mer blod och avhuggna huvuden till alla gamers säger jag bara


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Står det inte fel där uppe?
Det ska väl stå inte?


signatur

Wai

Inaktiv

Hur kan nedskärning av personal som jobbar med kvalité och support inte försämra spelen? var dom redan överbemannade?

Medlem
Skrivet av Noken8:

Står det inte fel där uppe?
Det ska väl stå inte?

Nej, varken - eller är en negation.

Medlem
Skrivet av andman:
Skrivet av Noken8:

Står det inte fel där uppe?
Det ska väl stå inte?

Nej, varken - eller är en negation.

Citat:

I en kommentar till MTV Multiplayer säger Erling Ellingsen, product manager, att nedskärningarna INTE kommer att påverka varken Age of Conan eller något annat spel. Han säger också att Xbox 360-versionen av spelet fortfarande är under utveckling, men kan inte ge något releasedatum.


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem
Skrivet av mongi:
Skrivet av andman:
Skrivet av Noken8:

Står det inte fel där uppe?
Det ska väl stå inte?

Nej, varken - eller är en negation.

Citat:

I en kommentar till MTV Multiplayer säger Erling Ellingsen, product manager, att nedskärningarna INTE kommer att påverka varken Age of Conan eller något annat spel. Han säger också att Xbox 360-versionen av spelet fortfarande är under utveckling, men kan inte ge något releasedatum.

Inte ska, som jag sa, inte vara med där. Hade det stått "vare sig" istället för "varken" hade det varit korrekt att använda inte

Medlem

Jag tror dem kommer att halvera antalet polygoner i hela spelet för att spara in pengar.

Medlem
Skrivet av andman:
Skrivet av mongi:
Skrivet av andman:
Skrivet av Noken8:

Står det inte fel där uppe?
Det ska väl stå inte?

Nej, varken - eller är en negation.

Citat:

I en kommentar till MTV Multiplayer säger Erling Ellingsen, product manager, att nedskärningarna INTE kommer att påverka varken Age of Conan eller något annat spel. Han säger också att Xbox 360-versionen av spelet fortfarande är under utveckling, men kan inte ge något releasedatum.

Inte ska, som jag sa, inte vara med där. Hade det stått "vare sig" istället för "varken" hade det varit korrekt att använda inte

Jag tycker det fortfarande ser konstigt ut:O
För det borde ju vara ''inte'' annars blir det ju att det kommer påverka för mig:/

*Edit* Hm ja, nu ser jag det på ett bättre sett men tycker det borde vara ett komma eller - ...!


signatur

Wai

Medlem

Deras aktie kostar nu mindre än 3NOK. Vid lanseringen av AoC låg den på över 45NOK. Förstår inte hur de klarar sig. Personligen tror jag de kommer gå i konkurs inom 3 månader om läget inte förändras snabbt.

Inaktiv
Skrivet av Noken8:
Skrivet av andman:
Skrivet av mongi:
Skrivet av andman:
Skrivet av Noken8:

Står det inte fel där uppe?
Det ska väl stå inte?

Nej, varken - eller är en negation.

Citat:

I en kommentar till MTV Multiplayer säger Erling Ellingsen, product manager, att nedskärningarna INTE kommer att påverka varken Age of Conan eller något annat spel. Han säger också att Xbox 360-versionen av spelet fortfarande är under utveckling, men kan inte ge något releasedatum.

Inte ska, som jag sa, inte vara med där. Hade det stått "vare sig" istället för "varken" hade det varit korrekt att använda inte

Jag tycker det fortfarande ser konstigt ut:O
För det borde ju vara ''inte'' annars blir det ju att det kommer påverka för mig:/

*Edit* Hm ja, nu ser jag det på ett bättre sett men tycker det borde vara ett komma eller - ...!

Korrekt skrivet men bättre formulering hade varit "vare sig blablabla eller blablabla", enligt mig.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Redaktör

Har ändrat till nedanstående, vad tror ni om det?

Citat:

I en kommentar till MTV Multiplayer säger Erling Ellingsen, product manager, att nedskärningarna inte kommer påverka vare sig Age of Conan eller något annat spel.

Edit: ah, Anders hade redan föreslagit det. Som språkdiktator beslutar jag att ovanstående är det enda rätta. Basta!


signatur
Medlem

"Nedskärningarna påverkar inte Conan" - nej det är klart att de inte gör, han är en påhittad figur

Medlem
Skrivet av ArtMan:

Deras aktie kostar nu mindre än 3NOK. Vid lanseringen av AoC låg den på över 45NOK. Förstår inte hur de klarar sig. Personligen tror jag de kommer gå i konkurs inom 3 månader om läget inte förändras snabbt.

Aktiekursen påverkar inte direkt hur mycket pengar ett företag har i kassan eller kassaflödet.

Medlem
Skrivet av ArtMan:

Deras aktie kostar nu mindre än 3NOK. Vid lanseringen av AoC låg den på över 45NOK. Förstår inte hur de klarar sig. Personligen tror jag de kommer gå i konkurs inom 3 månader om läget inte förändras snabbt.

Fc kommer att hålla åt i flera år till utan större problem. I alla fall tillräckligt länge för att släppa flera spel till... kanske dom avslutar Longest Jurney-serien snart!

Medlem
Skrivet av RazorShard:

Jag tror dem kommer att halvera antalet polygoner i hela spelet för att spara in pengar.

men... men....... Då skulle det ju bara se 10ggr bättre ut än WAR och WoW

1
Skriv svar