YAY ÄNTLIGEN!!!!

Medlem
YAY ÄNTLIGEN!!!!

Har jag kommit över mitt EX!!!!! tog ffs 1 år har hittat en ny nu :D:D:D::D:D så jä*** lycklig :D:D whiieeee

Medlem

så man måste hitta en ny för att komma över sitt ex?

Inaktiv

grattis


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av Zlampan:

så man måste hitta en ny för att komma över sitt ex?

Ja jag behövde antagligen det

Inaktiv

Grattis till dig... Jag har inte ens kysst någon ännu, men bryr jag mig? Näääh....

Medlem
Skrivet av Alcr:

Grattis till dig... Jag har inte ens kysst någon ännu, men bryr jag mig? Näääh....

wtf

Medlem

gratz mannen!


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem
Skrivet av sgt_lol:

Har jag kommit över mitt EX!!!!! tog ffs 1 år har hittat en ny nu :D:D:D::D:D så jä*** lycklig :D:D whiieeee

gl&hf


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

grattis grattis hf!


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv
Medlem

jäkla brudar, de kan ställa till med så mycket skit.

Medlem

hoppas hon inte är lika hårig som din förra

Medlem

wow det var verkligen värt att starta en ny tråd för

funderar på om jag ska skapa en tråd om hur jag drack mitt kaffe på jobbet idag, kanske ta upp vad som diskuterades under fikat också

Medlem
Skrivet av MaLiBu:

wow det var verkligen värt att starta en ny tråd för

funderar på om jag ska skapa en tråd om hur jag drack mitt kaffe på jobbet idag, kanske ta upp vad som diskuterades under fikat också

Slappna av en smula, på sista tiden har alla trådar haft ganska lågt nyhetsvärde. Grabben är ju glad - blev du måhända lite avundssjuk?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av Alcr:

Grattis till dig... Jag har inte ens kysst någon ännu, men bryr jag mig? Näääh....

wtf

Vadå Wtf? Fyller 18 i år, har ingen brådska/orkar inte bry mig...

Skrivet av MaLiBu:

wow det var verkligen värt att starta en ny tråd för

funderar på om jag ska skapa en tråd om hur jag drack mitt kaffe på jobbet idag, kanske ta upp vad som diskuterades under fikat också

Tycker jag låter som en underbar idé!

Medlem
Skrivet av Alcr:
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av Alcr:

Grattis till dig... Jag har inte ens kysst någon ännu, men bryr jag mig? Näääh....

wtf

Vadå Wtf? Fyller 18 i år, har ingen brådska/orkar inte bry mig...

Att vid 18 års ålder gå ut med att man är okysst och att man inte har bråttom är ungefär det tuffaste jag hört på länge. Du blev typ min nya idol nu, alcr. Iskallt.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Alcr är manmannen :D, men varför ett helt år sgt_lol?

Inaktiv

pff. jag har så jävla mångra brudar. ball.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av MaLiBu:

wow det var verkligen värt att starta en ny tråd för

funderar på om jag ska skapa en tråd om hur jag drack mitt kaffe på jobbet idag, kanske ta upp vad som diskuterades under fikat också

Slappna av en smula, på sista tiden har alla trådar haft ganska lågt nyhetsvärde. Grabben är ju glad - blev du måhända lite avundssjuk?

har inte brytt mej om såna meningslösa trådar på ett bra tag men nu har det nästan gått för långt

avundsjuk är jag då fan inte för jag vet att sån där lycka är bara temporärt, menmen killen har tydligen inte haft så mycket erfarenhet med det motsatta könet så jag kan inte klandra han

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Alcr:
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av Alcr:

Grattis till dig... Jag har inte ens kysst någon ännu, men bryr jag mig? Näääh....

wtf

Vadå Wtf? Fyller 18 i år, har ingen brådska/orkar inte bry mig...

Att vid 18 års ålder gå ut med att man är okysst och att man inte har bråttom är ungefär det tuffaste jag hört på länge. Du blev typ min nya idol nu, alcr. Iskallt.

Haha! Är i precis samma sits men kan inte påstå att jag är stolt över det.

Medlem
Skrivet av Alcr:
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av Alcr:

Grattis till dig... Jag har inte ens kysst någon ännu, men bryr jag mig? Näääh....

wtf

Vadå Wtf? Fyller 18 i år, har ingen brådska/orkar inte bry mig...

Skrivet av MaLiBu:

wow det var verkligen värt att starta en ny tråd för

funderar på om jag ska skapa en tråd om hur jag drack mitt kaffe på jobbet idag, kanske ta upp vad som diskuterades under fikat också

Tycker jag låter som en underbar idé!


Strongt jobbat måste jag säga


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv
Skrivet av Kalasboxen:

Haha! Är i precis samma sits men kan inte påstå att jag är stolt över det.

Mja, du anar inte vilka lavinartade situationer som kan uppstå bara av att stoppa in tungan i nån annans mun.

Inaktiv

Ingen som har lust att skänka sin dotter/syster till mig? :<
Jag behöver faktiskt också någon här i livet! 15-17 år blr perfekt!

Tack på förhand.


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Inaktiv

fan, hade hoppats på duke nukem forever..
tumme ner till denna tråden!


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Mm hångel, blev så sugen nu.

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:

Att vid 18 års ålder gå ut med att man är okysst och att man inte har bråttom är ungefär det tuffaste jag hört på länge. Du blev typ min nya idol nu, alcr. Iskallt.

Uhm, varför är det coolt? Det är något jag aldrig fattat, tjejer tycker det är svin coolt å gulligt också. Man ba "ahapp... vrf då då?" dom: "det är bara det..." ahaaa >_>

Medlem
Skrivet av abz:
Skrivet av Alcr:
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av Alcr:

Grattis till dig... Jag har inte ens kysst någon ännu, men bryr jag mig? Näääh....

wtf

Vadå Wtf? Fyller 18 i år, har ingen brådska/orkar inte bry mig...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH LOSER

Haha, vadå kasta glas i stenhus

Medlem
Skrivet av MaLiBu:

avundsjuk är jag då fan inte för jag vet att sån där lycka är bara temporärt, menmen killen har tydligen inte haft så mycket erfarenhet med det motsatta könet så jag kan inte klandra han

Visst har du rätt men vi behöver ju inte regna på paraden - förhållanden är som att simma med stövlar. Fast det var roligare när man var yngre.:)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Kan jag säga såhär.

Kyss -> Mer kyssar -> Grovt Hångel -> Petting -> Avancerad petting -> Samlag -> Rutinmässig Samlag -> Barn -> Dålig ekonomi -> Inte kunna köpa de senaste spelen -> Uttråkad -> Less och allmänt oengagerad -> Självmord

Så kyss aldrig någon!

(Jag har barn)


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem
Skrivet av fanboy:

Kan jag säga såhär.

Kyss -> Mer kyssar -> Grovt Hångel -> Petting -> Avancerad petting -> Samlag -> Rutinmässig Samlag -> Barn -> Dålig ekonomi -> Inte kunna köpa de senaste spelen -> Uttråkad -> Less och allmänt oengagerad -> Självmord

Så kyss aldrig någon!

(Jag har barn)

Haha, akta dig gosse så tjejen inte råkar läsa detta du skriver... då blir det me:

Rutinmässig Samlag -> Barn -> Dålig ekonomi -> Inte kunna köpa de senaste spelen -> Uttråkad -> Less och allmänt oengagerad -> klagar på FZ -> tjejen läser mitt inlägg -> nattlig kastrering -> format c:


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

12
Skriv svar