Art Like Destruction Tråden*NY DEMO!!!!"(Deathcore)

Medlem
Art Like Destruction Tråden*NY DEMO!!!!"(Deathcore)

Våran nya demo ligger ute på myspace och jag vill att alla lyssnar och kommenterar i denna tråden!

http://www.myspace.com/artlikedestruction

Tack på förhand!

/Trummisen!

Medlem

Lyssnade på låten precis rätt tillfälle, var sugen på metal.

Mums säger jag bara

Bra trumspel också

OffTopic: Fan vad många vettiga metalband folk spelar i på FZ.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Riktigt najs :D.

Jävligt bra =D

keep up with the good work ! =D


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv
Skrivet av Reaction:

Ser ut att många på FZ Gillar metal musik! Ta och lyssna på mitt band! Nyss släppt våran första demo!

http://www.myspace.com/artlikedestruction

Tack på förhand!

/Trummisen!

Usch, vilket skrik i början Extreme pain kändes det som...

Inaktiv

Inte mycket för sån här typ av "skrik-musik". Inte heller detta var något för mina öron. Men det är säkert bra


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Inaktiv

Helt värdelöst, öva mer.

Inaktiv

Byt ljud på virveln! Annars bra skit

Medlem

Inte min typ av metal, men det lät helt ok ändå.

Övning ger färdighet, så ge inte upp!

Inaktiv

Gillar musiken! men dra ner på reverben lite...
Virvel ljudet gillade jag, jävligt "pang-på" ljud. Snyggt och kreativt trumspel också. Men en sak jag reagerade på var "grind-partierna"...det låter lite skumt om det inte går snabbare. Skulle kanske passa bättre med riktigt snabb 2-takt eller något bra puk-spel.

Keep up the good work!

Skrivet av abz:

Helt värdelöst, öva mer.

Du är värdelös, avlid.
Om du ska kritisera, motivera. Du framstår som ett j-vla pucko.

Medlem

INTE dåligt, keep it up

Medlem
Skrivet av DeamoniC:

Du framstår som ett j-vla pucko.

Inte alltid skenet bedrar.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Ojojoj mer mer mer! :heart: Det var grymt bra inga direkta saker att klaga på..

Lite felstavningar på er MySpace sida:

"Wanna buy one of our demos? U'll have to w8 a couple of week! Instructions will be wiritten on this site how to get one! We are Art Like Destruction from Halmstad, Sweden. Check out our fresh recorded demo! Produced by the band and mixed by the guitarist. The band started out with Tobbe who wrote stuff when he had time, another guitarist came in and searhcing for a drummer. Laszlo came in and took the drums part, Then Tobbe and Laszlo decided to kick the second guitarist because of wrong musical influences. Then we found Marcus, who brutally took over the mic. We have been playing our shit for about a year! Enjoy."

Inte mycket men..

Medlem

Lasse din jävel höll jag på säga haha, har du hämtat stolen från diezel än?Blev förvånad när jag såg att det var ditt band:P//Liridon


signatur

What seems to be the officer problem?

MFC
Medlem

synd att MySpace fuxxar upp FireFox (för mig iaf)


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Riktigt sjysst!
Jag blev själv sjukt sugen att börja lira gitarr i ett dödsmetal band nu.

Keep it up!

Medlem

Hehe, Tack för all bra respons! Blev väldigt förvånad

Liridon, Visste inte att du satt här, Trodde inte du kunde någonting om datorvärlden

Förresten, Ingen som känner någon Gitarrist eller Basist runt Halmstad som söker band?

Det låter lite konstigt för att allt är triggat som f*n

Ha de!

Medlem

JODU lasse, jag kan en del jag med, jag har en datorlåda och jag har en skärm, det är väl där datorkomponenterna ligger, i skärmen, för det är ju alltid den man slår när man blir förbannad:P


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem

Härlig dödsmangel


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

inte min typ av metal men d var ju grymt bra spelat.....jag kan tipsa några vänner om d här xD!

Medlem
Skrivet av Kresko:

inte min typ av metal men d var ju grymt bra spelat.....jag kan tipsa några vänner om d här xD!

Sånt gillar vi!

Upskattas!
Tack!

Medlem

jag hoppar på bumpningståget: lyssnar inte så mycket på den här typen av metal annars, men det här var riktigt bra faktiskt. precis som klosterkatten lyssnade jag vid rätt tillfälle, är speedad på kaffe, så det här passar ju riktigt bra


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Ny demo har spelats in och kommer upp på myspace snart! Håll utkik!

Inaktiv

bra skit!
tror inte på att ni kommer från halmstad dock, det är en omöjlighet med bra musik från halmstad (förutom den jag spelar i min lägenhet ofc)..


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

Bra grejor, väldigt dovt ljud, men det är ju en demoinspelning så what the heck.
Mysigt att ni inte stör musiken med rensång i refrängerna.
Snyggt trummspel föresten!

Medlem

bara jag som e dj??:(


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Tipsat och klart! Jävlar vad sköna ni är


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Jag tippar om ni satsar på ett skivkontrakt så kommer ni få ett.. ni är imho bättre än många death metal band som har kontrakt hos Roadrunner


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Jag IGEN! Kommer ni ladda upp eran demo nån annan stans än MySpace. t.ex speedy share eller liknande ? Orkar inte registrera mig


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Ni spelar klockrent allihopa förvånar mig att ni inte har ett fett skivkontrakt med tanke på hur bra ni låter.
Skriker? Nej.
Sjunger? Ja.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

Spank you greenwalls! Fick använda mig av windows komprimerings program, skolan ni vet...

http://www.speedyshare.com/300871362.html

Ska spela in en fullängdare i sommar, Med den skivan ska vi försöka få skivkontrakt ^^ Vi har even en spelning på Sticky i sommar, Inget datum satt än, men det kommer!

Skriv svar