Nintendo tjänar storkovan

Robot
Inaktiv
Nintendo tjänar storkovan

Nice nice


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Oj det där var inte illa Way to go!


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Inaktiv

Hoppas de utnyttjar de pengarna genom att slänga ihop någon monsterkonsol till nästa generation

Medlem

Är väl bara att hoppas att Nintendo pumpar in all denna kosing i deras R&D-avdelning samt sina utvecklingsteam.

Avstängd

dock är spelen inga bra när man spelar själv

Medlem

sjukaste e att wii kan man chippa å spela online å dra ner spel...kan man inte me nån annan konsol ändå säljer dom mer...wierd mate

Medlem
Skrivet av delli:

sjukaste e att wii kan man chippa å spela online å dra ner spel...kan man inte me nån annan konsol ändå säljer dom mer...wierd mate

Man kan ju flasha en 360 och tanka ner spel.


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem

ändå kostar wiin mer än billigaste xbox 360.. griniga jävlar nintendo är idag.. klenaste konsollen ändå är den så förbannad dyr idag fortfarande.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

ändå kostar wiin mer än billigaste xbox 360.. griniga jävlar nintendo är idag.. klenaste konsollen ändå är den så förbannad dyr idag fortfarande.

Är det verkligen så svårt att förstå varför Nintendo inte sänker priset? Konsolen säljer ju som smör och de tjänar pengar på varje såld enhet, bara en idiot skulle sänka priset när det går så pass bra försäljningsmässigt.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Man kan chippa Wii, Flasha 360 men PS3an har ett svårare system att ta sig igenom.

Inaktiv

Tror inte dessa nummer påverkar piraterna.
Företagen tjänar ju på något sätt pengar annars skulle det inte gå att kunna hålla företaget uppe.

Jag håller mig till min Xbox 360 för att jag orkar inte köpa en FULL HD TV för att kunna uppleva Blu-rays format.

Medlem
Skrivet av Pirazy:

Är väl bara att hoppas att Nintendo pumpar in all denna kosing i deras R&D-avdelning samt sina utvecklingsteam.

Verkligen!

1
Skriv svar