LOTR: Conquest - ny film

Robot
Inaktiv
LOTR: Conquest - ny film

Hahaha fy fan va bra det ser ut, gief!!!

Medlem

Jag själv tycker att det ser ut som de föra Lord of the Rings Rpg spelen, fast med bättre grafik.....

Medlem

Jag själv tycker att det ser ut som de föra Lord of the Rings Rpg spelen, fast med bättre grafik.....

Inaktiv

Me Want so BAD!

Medlem

kändes lite som starwars av någon anledning, speciellt i slutet när gandalf kastade "blixtar" från sina händer

may the force be with you master hobbit


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

AHHH ME WAAANT!!
Men inge tipstack till mig?
Jag skickade ju det här för några dagar sedan..


signatur

Wai

Medlem

Längtar tills spelet släpps

Inaktiv

Jag tyckte det såg ganska dåligt ut, grafiskt sett

Medlem

Förväntade mig kanske för mycket för jag blev ganska så besviken. Men med tanke på de tidigare filmspelen i 3D-person så var detta väl ungefär samma klass. Ryckig animering och intetsägande handling. Känns ganska trist, vilket är tråkigt när LOTR är världens bästa skådeplats med hur många gripande storys som helst.

Jag tyckte grafiken snarare påminde om Playstation 2 än nextgen-konsollerna. Framförallt animationerna var ju totalt kassa? Såg ni inte att vättarna som sprang fram med ryggen vänd mot kameran "flöt" över marken. Känns som ett 90-talsproblem ju.

Medlem

Me so horny, me love this long time!!!

Medlem

skulle vara kul om något sagan om ringen spel skulle bli bra

Inaktiv

LOTR ala red alert skulle jag vilja spela.. vet att det finns två stycken men dom är ganska sämst.. liksom bygga stora baser istället för bara på några få utvalda ställen och armer i size med Total war serien

1
Skriv svar