Två demoner på samma dag

Medlem
Två demoner på samma dag

Medan jag väntar på att mitt exemplar av #MAG ska dimpa ner i brevlådan (spelbutiken.se är ovanligt sega), så har jag passat på att ladda ner de två demos som släppts i dag på PSN, #Battlefield Bad Company 2 och #Alien versus Predator.

Vad kan jag säga om Bad company 2 då?
Jo, att det är som natt och dag mot betaversionen på PC. Det märks verkligen att spelet är först och främst utvecklat för konsoll. Spelet flyter bättre, det är inte lika mycket Bloom och blur som pc-versionen har som jag finner störande, det känns inte lika ihophaffsat och det är i överlag en mycket bättre upplevelse på konsoll just nu. Sen att spelet ser ut som skräp på min åldrande dator är en annan sak...
Sen får vi inte glömma det underbara ljudet! Jag vet inte ett enda spel som har bättre ljud än Bad Company 1 och 2.

Bad Company 2, just nu mycket bättre på konsoll

Vad har jag att tycka om Alien VS Predator då?
Jo, det skulle jag gärna berätta om spelet ville fungera! Har suttit i ca 10 minuter och väntat på att spelet ska hitta en server. Att man sen inte kan skapa en egen server med kompisar om man är färre än 8 är inte heller något vidare...

AVP fungerar inget vidare just nu

#blogg

Skägg.
10 Chambers
Två demoner på samma dag

Ser fram emot BC2 enormt, har lirat det första mycket på 360 och det är där jag kommer att lira uppföljaren.


signatur
Medlem

Ja, det blir nog likadant för mig, fast till PS3. Ettan är nog det spel jag har lirat mest online på psn.

Någon kunnig som kan förklara hur man ska göra så att länkar till spel inte blir osynliga som min länk till MAG är?

Medlem

Kolla färginställningen i blogginställningarna, men det är skumt annars. Du kodar väl #spel ?

Medlem

[ g " spel " ] utan mellanslag då:P

Medlem

Ursäkta min franska. [ g = " spel " ] (fortfarande utan mellanslag)

Medlem

Ja, det är så jag har gjort. Det syns helt normalt när jag är inne på min panel och kollar, men inte här. Jag kanske har hittat en bugg i systemet!

1
Skriv svar