JIPPI!!!!!!!!!!!!

Medlem
JIPPI!!!!!!!!!!!!

Min bror lyckades få tag i 2 Metallica biljetter så nu är jag helt extas :D:):D:)

är det nån mer på FZ som ska dit och headbanga med mig?

METALLICA ROLZ

Medlem

Det tror jag inte på. Skall vi inte ses någonstans i natt. Typ en park så kan du visa biljetterna för mig?

He, nä men grattis. Lyssnade själv en hel del på Metallica tidigare och de står sig än idag.
(Två favoriter var One och Dyers eve )

Ha det så kul på konserten

Inaktiv

Metallica Rocks! Synd bara att jag inte fick tag i biljeter.


signatur

/A.K.A seerzack

Inaktiv

Mettalica är bra, dom låtar jag lyssnat på. Favoriten är nog Enter sandman

Medlem

Grattis!
Själv fick jag tag i biljetter för nån månad sen, så vi kanske ses

METALLICA FTW!


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Kul att nån ska dit iaf

Mina favorit låtar är nog Fade To Black och Fuel

Medlem

Give me fuel, give me fire, give me that what i desire, OUH!

Hehe, bra band. Senaste konserten jag var på var maiden i globen 2003, längesen nu


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag ska dit med en polare, blir första gången jag ser Metallica live och jag har höga förväntningar. Hoppas på ganska mycket av deras äldre material. Some good ol' trash!

Medlem

Ge mig den ena, ok?
SAD BUT TRUEEEEEEEEEEEEE


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av Budolicious:

Ge mig den ena, ok?
SAD BUT TRUEEEEEEEEEEEEE

Scary... Just när jag läste det där ekade precis samma ord ut min högtalare, ackompanjerat av metallicas taktfast dunkande.

BTT: Vissa har då verkligen tur... Nån sa att det var halvt omöjligt att få tag på biljetter, så jag har inte ens försökt leta. Nåja, se till att ha det sjukt kul bara!


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Inaktiv

Hihi, har haft sen släppet så man kommer på med jämna mellanrum att man ska dit

Medlem

BTT: Vissa har då verkligen tur... Nån sa att det var halvt omöjligt att få tag på biljetter, så jag har inte ens försökt leta. Nåja, se till att ha det sjukt kul bara![/quote]

Jo, vi hade bara tur som fick våra av en kille på blocket, så chansen på den var väl 1 på miljonen.

Inaktiv

Sad but true och Enter Sandman äger Unforgiven är också ganska bra.


signatur

/A.K.A seerzack

Den här tråden behöver mindre Black Album och mer Master of Puppets.

Battery är världens bästa öppnare!

Inaktiv

Jag hoppas faktiskt på att få höra en del av thrashen samt, tro det eller ej, en del från st. anger.

Medlem

kapäng!

har aldrig riktigt diggat metallica


signatur

Bengebolle

Medlem

Come crawling faster, Obey your master, Your life burns faster, Obey your master, MASTER!! Kill em All och Ride the Lightning albumen <3. :heart:

Inaktiv

Metallica och deras Black Album och St. Anger äger ut all andra band. Älskar some kind of monsters.


signatur

/A.K.A seerzack

Inaktiv

hARDcore FTW ! Va tvungen Men Inget fel på metallica vissa låtar bra vissa mindre bra


signatur

Sony, you went wrong with your ps3

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Give me fuel, give me fire, give me that what i desire, OUH!

Hehe, bra band. Senaste konserten jag var på var maiden i globen 2003, längesen nu

vågade du dig ut bland folk alltså?

1
Skriv svar