Criterion ändrar sig om gratis DLC

Robot
Medlem
Criterion ändrar sig om gratis DLC

Tyckte det var för bra för att vara sant :/

Inaktiv

Undra hur PCverisionen går

Medlem

får se hur mkt det kostar.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Undrar varför jag inte har köpt detta till kexboxen än, verkar snorigt kul.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

jamen var är pc !

Medlem

Är väl ganska fair...Dom bjöd ju på motorcyklarna det där...

Inaktiv

Blir Ultimate Box till någon av konsollerna när den kommer. Provade demot på X360 och gillade spelet så ser lätt ut att vara värt ett köp!


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Solklart köp.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Missade helt snacket om att det skulle vara gratis, så för mig är allt som vanligt.
Gillar verkligen spelet och att de lägger ner så mycket jobb på det efter det var klart, värt ett köp bara för det IMO.

Medlem

Om save filen från vanliga burnout paradise fungerar till The Ultimate Box så blir det ett köp av den.
Annars så får man väl överväga att köpa DLC.

Medlem

Värt varenda öre för vad dem redan lagt ner på gratis material. Givet köp för mig och barnen. Skall bli kul och se vad dem skapat denna gång.

Medlem

De är i alla fall ärliga och inte bara släpper skiten för en viss kostnad och inte ger ett uttalande plus om det nu blir så bra de de säger så äre inget fel med att hostaupp en 70-80 spänn för ett väl utförligt jobb.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Jag håller med den stora massan, helt ok att dom tar betalt för denna DLC. Jag betalar gärna för DLC till spel jag gillar, så länge som det är välarbetat (förhoppningsvis) och ger ökad variation.
Men det är mindre troligt att jag någonsin skulle betala för kosmetisk DLC, t.ex nya kläder till Sackboy.

1
Skriv svar