Ubi har höga förväntningar på prinsen

Robot
Medlem
Ubi har höga förväntningar på prinsen

Det behöver dem...allt jävla skit som dom tryckt på oss senaste tiden

Medlem

Ojda, kommer det redan nästa vecka?! Snacka om att vara ouppdaterad Trodde inte spelet skulle släppas tidigast mitten av nästa år Blir en hemskt massa spel till jul!
Glad första advent på er alla på FZ!

Medlem

Dom köper väl höga betyg...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Såg att spelet dök upp på diverse torrent sidor idag (X360 versionen), kikade på IGNs video review och spelet verkar jävligt enkelt, äckligt enkelt, man kan typ inte dö i det.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Tycker spelet är sjukt fult, karaktärerna borde ha samma stil som miljöerna eller tvärt om för som det är nu är det bara gräsligt fult.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Veckor? dagar, det släpps ju på torsdag...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ubisoft verkar ju besatta av betyg. "blah blah blah, inte publicera några dåliga betyg nu, annars! *hötta med näven*"

Medlem

lovar att detta spel kommer få lika högt betyg som assassins creed, vågar inte köpa det här med tanke på vad jag tyckte om ac.

Medlem

vaddå? "Ubi" är förkortning för Ubisoft


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Bluevortex:

vaddå? "Ubi" är förkortning för Ubisoft

UBI är ett företag som tillverkar streckkodsläsare där jag sommarjobbade ;D

Medlem
Skrivet av Monocryl:
Skrivet av Bluevortex:

vaddå? "Ubi" är förkortning för Ubisoft

UBI är ett företag som tillverkar streckkodsläsare där jag sommarjobbade ;D

Vilket bra skämt du har gående här...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Själv väntar jag tills Yahtzee från [http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation] har recenserat spelet då han verkar vara den enda recensenten som ser spelen för vad de är.


signatur

Mucha shaka paka

PaZ
Medlem
Skrivet av Psycho_Mantis:

Själv väntar jag tills Yahtzee från [http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation] har recenserat spelet då han verkar vara den enda recensenten som ser spelen för vad de är.

Jag kan hålla med om att hans röst behövs, men han har en tendens att vara en omvänd fanboy, dvs klaga på alla spel bara för sakens skull

Sjukt roligt är det att titta på iaf!

Medlem

Man får vad man förtjänar...

FML
Medlem

Bör man har spelat de föregående POP-spelen eller bara att hoppa in i fighten?

1
Skriv svar