Första blogginlägget: En presentation

Medlem
Första blogginlägget: En presentation

Hejsan allihop!

Jag hade tänkt börja med en liten presentation av mig själv då det är mitt första blogginlägg:

Jag heter Johan Söderqvist och är snart 20 år och bor i Finspång strax utanför Norrköping. Jag är arbetslös just men söker på för fullt, tyvärr med dåliga resultat som för de flesta sökande nu för tiden.
När jag inte är upptagen med att söka efter jobb så blir det mycket spelande eller att bara hänga vid datorn. Jag äger just nu en Ps3, PC och ett Wii, och så lär det nog förbli då jag inte ser någon anledning att skaffa någon mer konsoll just nu.
Musiksmaken hör hemma i Metaldelen av musiken och främst Power Metal flödar ur mina högtalare, dock kan det smyga in lite gamla klassiker då och då.
Fritidsnöjen består ofta i att fiska och just nu så blir det mycket längdskidåkning. Man får ta och passa på när det är så mycket härlig snö (ja, ni läste rätt! Jag är en sån där person som gillar snö). Jag är även en riktigt fotbollsfanatiker och kollar på så många Premier League- och La Liga-matcher som möjlig, främst så följer jag klubben i mitt hjärta: Manchester United!

Om jag kommer att vara aktiv i mitt bloggande eller ej får framtiden avgöra, men jag kan säga att den kommer handla om allt möjligt i så fall.

Ha det gött //Jozo

#blogg

Medlem
Första blogginlägget: En presentation

bloggandet kan bli lite som en drog, tog och drog ner mitt bloggande då det blev lite väl mycket tillslut, men men.. hoppas det kommer gå bra för dig! välkommen!

Skägg.
10 Chambers

Välkommen! Är, trots aktiv snöhatare, sugen att köpa ett par långskidor nu när man bor halvt på landet. Tanken att dra ut i spåret med en termos kaffe och en laddning ostsmörgåsar lockar.


signatur
Medlem
Medlem

Tack så mycket för svaren. Jag får ta och akta mig för att bli bloggoman, men det ska förhoppningsvis inte vara någon fara.

Och till Spiken, om man ska köpa längdskidor så rekommenderar jag att köpa så dyrt du kan, då det verkligen är stor skillnad på kvalitet.

Medlem

Hej och välkommen:) Gött med lite snöälskare här!

1
Skriv svar