Ännu ett band!

Medlem
Ännu ett band!

Jaha ja, jag har märkt att det har börjat bli lite småpoppis att posta sina band på FZs forum...så varför ska inte jag vara lika cool?:) Gratis Läsk

Säg gärna vad ni tycker grappar, och ni behöver inte vara fina i kanten:)


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem

Har bara lyssnat på city lights, men ni verkar vara riktigt ihopspelade, ganska skön låt både musikaliskt och sång, tummen upp för er


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

*glädjetår* tack Greger:)


signatur

What seems to be the officer problem?

Inaktiv

Jag tyckte det var riktigt bra, har ni någon livespelning någonstans någon gång?

Inaktiv

Känns lite gammal rockigt fast najs var det

Medlem

tack illern, tummen upp på dig;) umm vi ska spela på B&B i halmstad nu i sommar prizma, kom för fan och ta med alla du känner och hunden.


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem

Lät helt ok, tummen upp, gillade speciellt 42.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av El-Dudeerino:

tack illern, tummen upp på dig;) umm vi ska spela på B&B i halmstad nu i sommar prizma, kom för fan och ta med alla du känner och hunden.

Halmstad? inget ställe närmare Örebro?:\

Inaktiv

hehe tänkte precis fåga om ni inte ska spela nära Örebro, men det kanske bli en lite "roadtrip" dit ner, ligger ju ganska nära Dankmark så passar ju bra!

Medlem

Inte min smak, men rätt bra ändå det svängde ju faktiskt!

Vad gör du, sjunger, spelar gurra...?


signatur

<3

Medlem

tack för alla fina kommentare grappar:) njjaoo haha halmstad ligger cirkus 400 km från örebro:P men vafan, det hindra väl inte er från att komma, ni kommer ju in backstage o grejer hehe:) jag spelar trummor urken;)


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem

förresten, besök hemsidan vettja www.320db.tk där har ni fler låtar att lyssna på, ni kan även ladda ner fanskapen om ni blir lite småsugna (fan sikken reklamkampanj jag har på G:P).


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem


Av det jag lyssnat igenom på eran myspace så är erat spel det skönaste. Gillar variationen i sången, men föredrar den mer klassiska som i 42. 'You need us' tar lätt hem Bästa med den instrumentala första minuten, den kommer jag lyssna på mången fler gång!


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Sköna låtar, 42 var riktigt bra

Medlem

haha, jag la märkte till en grej fjornsvane, du har 320 inlägg höhöhö. fan vad ni är goa grabbar:)


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem

Med risk för att låta tjatig hehe men, vad jag har märkt så lyssnar de flest fz:are på metal/rocj/hårdrock, gå in på vår hemsida och lyssna på "i would like to grow old" och säg vad ni tycker, för vi vet inte om vi skall skriva en likadan:P


signatur

What seems to be the officer problem?

1
Skriv svar