Gran Turismo 5 nästa jul?

Robot
Medlem
Gran Turismo 5 nästa jul?

Coolt

Medlem

Längtar som tusan, har inte kunnat sluta hoppas på nån gång nu i vår... Och så lite förseningar på detta datum, så nån gång 2010 alltså? Damn.

Tycker de verkar ha fått lite hybris där borta på Polyphony Digital i jakten på det _fulländade_ bilspelet. Återstår att se om det blir värt väntan och budgeten de plöjer ner.

Medlem

hmm, då blir det antagligen ett val mellan forza 3 och detta då när det kommer antar jag.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Jag kommer köpa PS3 + GT5 + G25


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Inaktiv
Skrivet av Shrudder:

Jag kommer köpa PS3 + GT5 + G25

Funderar på att införskaffa det jag också... men funderar på om det verkligen vore lönt o skaffa sig en tv för enbart det spelet.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

hmm, då blir det antagligen ett val mellan forza 3 och detta då när det kommer antar jag.

Bättre med båda två.

Medlem

bara det blir bra så

Inaktiv

fan det kommer ju hinna bli åldrat innan de släpper det

Medlem
Skrivet av Dumlen:

hmm, då blir det antagligen ett val mellan forza 3 och detta då när det kommer antar jag.

Svårt val...

Men om man tittar på bilden på nissan i fronten så sitter det nått svart tyg? Kan någon svara på vad det är för något? :S


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Inaktiv

Det är ju bara ett bilspel? Vad kan det göra för skillnad? Folket har ju redan spelat PRologue?

Blåmes: Antingen skydd mot stenskott eller för att dölja bilens former på en modell som inte släppts än. Jag tippar på det senare.

Inaktiv
Skrivet av showerguy:

Det är ju bara ett bilspel? Vad kan det göra för skillnad? Folket har ju redan spelat PRologue?

Vilket är en DEMOversion av Gran Turismo 5. Bara ett litet smakprov ifrån spelet.

Medlem

Härligt! Bästa bil spelet som ...finns.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av ReZnoR2K6:
Skrivet av showerguy:

Det är ju bara ett bilspel? Vad kan det göra för skillnad? Folket har ju redan spelat PRologue?

Vilket är en DEMOversion av Gran Turismo 5. Bara ett litet smakprov ifrån spelet.

Japp du har rätt. Men man tycker ju fortfarande att folket har väntat. Kommer såklart sälja bra för att spelare som gillar Racing-Genre.

Inaktiv

Blir ett köp. Serien har inte svikit ännu men om de inte lagt till skador ännu så kommer då jag känna mig rätt tveksam.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem
Skrivet av DirtyAnders:

Blir ett köp. Serien har inte svikit ännu men om de inte lagt till skador ännu så kommer då jag känna mig rätt tveksam.

Skador är ju på sätt o vis ganska så onödigt eftersom det inte handlar om "Destruction Derby"... utan vanlig banracing. Men jovisst... hamnar man utanför banan och kraschar bilen så är det ju kul om det finns en realistisk skademodell också.

Inaktiv
Skrivet av Exxo:
Skrivet av DirtyAnders:

Blir ett köp. Serien har inte svikit ännu men om de inte lagt till skador ännu så kommer då jag känna mig rätt tveksam.

Skador är ju på sätt o vis ganska så onödigt eftersom det inte handlar om "Destruction Derby"... utan vanlig banracing. Men jovisst... hamnar man utanför banan och kraschar bilen så är det ju kul om det finns en realistisk skademodell också.

Har inte påstått något sådant. Det jag gillar med skador är att man får större utmaning då man dels måste köra snabbast för att vinna samtidigt som man måste undvika att förstöra bilen. Men nu när du säger det.. vore fint med ett nytt Destruction Derby. =D


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem
Skrivet av DirtyAnders:
Skrivet av Exxo:
Skrivet av DirtyAnders:

Blir ett köp. Serien har inte svikit ännu men om de inte lagt till skador ännu så kommer då jag känna mig rätt tveksam.

Skador är ju på sätt o vis ganska så onödigt eftersom det inte handlar om "Destruction Derby"... utan vanlig banracing. Men jovisst... hamnar man utanför banan och kraschar bilen så är det ju kul om det finns en realistisk skademodell också.

Har inte påstått något sådant. Det jag gillar med skador är att man får större utmaning då man dels måste köra snabbast för att vinna samtidigt som man måste undvika att förstöra bilen. Men nu när du säger det.. vore fint med ett nytt Destruction Derby. =D

Det kan jag hålla med dig om, helt klart. Tänkte inte så förut.

Flatout-spelen är väl det nyaste som man kan likna vid Destruction Derby förresten.

Inaktiv
Skrivet av Shrudder:

Jag kommer köpa PS3 + GT5 + G25

Blir nog samma här.

ÄLSKAR DETTA SPEELLL SÅÅ MYCKET!!! (Prologue å det är inte ens i närheten av GT5)

Medlem
Skrivet av Guru Meditation:

Blåmes: Antingen skydd mot stenskott eller för att dölja bilens former på en modell som inte släppts än. Jag tippar på det senare.

Då hade ju bilen bakom varit lappad också

Jag skulle tro att det är för att öka bilens aerodynamik. Hur nissan GT-R ser ut är det ju bara att googla för att se.

1
Skriv svar