Kolla in Black Mesa-trailern

Robot
Medlem
Kolla in Black Mesa-trailern

Det ser grymt bra ut

Medlem

Ja, blir givet köp detta. Har önskat mig en riktig remake på HL sen sourcemotorn kom... Detta blir perfekt nu i precis efter 10 årsdagen för HL


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Inaktiv

En klassiker tillbaka... helt underbart!!

Medlem
Skrivet av Nimr0d:

Ja, blir givet köp detta. Har önskat mig en riktig remake på HL sen sourcemotorn kom... Detta blir perfekt nu i precis efter 10 årsdagen för HL

Snarare given nerladdning då modden är gratis! Sjukt najs.

Ser riktigt bra ut! Längtar till release.
Spelade igenom orginalet lite snabbt i helgen. Kommer bli kul att få spela det med upphottad grafik.

Medlem
Inaktiv

WoW! Det här ser mycket bra ut.

Medlem

Wow. Man kanske skulle skaffa Orange Box i alla fall, så att man kan lira det här

Medlem

man har väntat länge på den här modden. har en gammal polare som gör props, men han vägrar ge mig nån information om statuse på modden. mycket jobb kvar dock

Medlem

Wow! Ser ut att kunna bli riktigt grymt!

Medlem

hl1 var verkligen ett underbart spel, hoppas att denna kommer vara en förbättring, även om det kommer vara mycket svårt

Medlem

Mmmm, det känns som när man gjort en nyinspelning på en klassisk film - fast på ett positivt sätt. (Remakes lever sällan upp till originalet).

Har väntat på det här sedan jag såg dem första screenshotsen från projektet - ser mycket bra ut. Snyggt gjord trailer också.

Det här är vad Valve borde ha gett oss i HL:Source - inte bara lite snyggare vatten.

Medlem

alltså om allt det där är ingame bilder då blir jag fan i mig helt stum, det ser ju sjukt bra ut!

Medlem

En sån här modd förtjänar ju en ordentlig recension av både FZ och PCG.

Medlem
Skrivet av Eschricht:
Skrivet av Nimr0d:

Ja, blir givet köp detta. Har önskat mig en riktig remake på HL sen sourcemotorn kom... Detta blir perfekt nu i precis efter 10 årsdagen för HL

Snarare given nerladdning då modden är gratis! Sjukt najs.

Ser riktigt bra ut! Längtar till release.
Spelade igenom orginalet lite snabbt i helgen. Kommer bli kul att få spela det med upphottad grafik.

Jag kan nog tänka mig ett köp eller två, ser riktigt bra ut!!!

Inaktiv
Medlem

Om det blir lika bra som det ser ut skulle jag garanterat betala för det där!

Medlem

Wow.. just wow.. ME wantz!

Medlem
Skrivet av Plommon:
Skrivet av Eschricht:
Skrivet av Nimr0d:

Ja, blir givet köp detta. Har önskat mig en riktig remake på HL sen sourcemotorn kom... Detta blir perfekt nu i precis efter 10 årsdagen för HL

Snarare given nerladdning då modden är gratis! Sjukt najs.

Ser riktigt bra ut! Längtar till release.
Spelade igenom orginalet lite snabbt i helgen. Kommer bli kul att få spela det med upphottad grafik.

Jag kan nog tänka mig ett köp eller två, ser riktigt bra ut!!!

Hade också köpt BM men eftersom modden kommer vara gratis så slipper man ju det.

Medlem

Detta är vad jag ville att HL2 skulle vara.... eller rättare sagt, vad HL:Source skulle vara. Bäst inte kasst, fast då hade det ju funnits en chans att ingen spelade Hl2... eftersom det är sämmre än Hl1 och Hl1 med Hl2 grafik måste ju då vara bättre...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

KOOLASTE och BÄSTA trailern på väldigt länge! Rysningar i hela kroppen fick man ja ;D Skulle lätt betala fullt spelpris för en mod som denna! GR8 job!


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Jag blev otroligt förvånad av vad de fick source motorn att visa/grafiken!:)
Ser skitbra ut!

Medlem

holy crap! Det där ser ju sjukt bra ut
*installerar HL1 medans han väntar på Black Mesa*

Avstängd
Medlem
Skrivet av Joppiz:

Är det en officiell modd, eller spelar-gjord?

spelar gjord.. men kvalite som av Valve

Medlem
Medlem

Hoppas det släpps på Steam

Medlem

Hm, vill minnas att vi har någon/några av de eminenta kodarna till denna mod som medlemmar här på FZ.se.
Om jag minns rätt så träd fram igen och ta emot dessa tidiga hyllningar.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Heliga skitkulor. Har haft ett öga på den här modden sen ett par år(?) tillbaka, länge i alla fall. Var längesedan jag hörde nånting så jag hade nästan trott att det var ett av de där stora projekten som aldrig riktig nådde hela vägen fram, men oj vad glad jag är att jag blev motbevisad. Stenfin trailer!

Medlem

Fan så grymt hoppas verkligen det kommer 2009 då

123
Skriv svar