Första Trailern till Hitman-Filmen.

Medlem
Första Trailern till Hitman-Filmen.

Här är första trailern (eller kanske teasern) till den kommande filmen om Mr 47 ur hitman-serien.

http://www.joblo.com/hitman-trailer-hits

Medlem

I like 47.


signatur

I'm the best around...

Medlem

filmen som är borttagen finns på IGN....det man fick se så var det VÄLDIGT B...synd, MYCKET synd och huvudrolls innehavaren passar inte in!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Det ser inte ut att vara den antihjälte vi känner som 47, utan en avdankad sådan. Ska det dessutom vara en romans med? 47 visade mycket väl hur intresserad han var av sådant i första spelet, efter en avskedsgåva från en viss kines...

Övrigt: För varm ljussättning på vissa ställen och skådespelaren är alldeles för ung. Det ser ut som en valp, inte en inbiten, iskall mördare. Jag luktar flopp. Men vad annat var att vänta?

Medlem

Kanske är en prequel till spelen?


signatur

<3

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Ska det dessutom vara en romans med? 47 visade mycket väl hur intresserad han var av sådant i första spelet, efter en avskedsgåva från en viss kines...

Haha, classsic... fan vad det första spelet var bra när man tänker efter.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av mrcinnamon:

Eum... det var ju fejk som fan... olika filmer, frisyrer blandat med hemmavideo och utklipp ur spelet.

Gick du verkligen på den?

...jag trodde det skulle komma en riktigt hitmanfilm...

EDIT: http://www.imdb.com/title/tt0465494/

Phu! (killen som skall spela huvudrollen känns lite fel dock..)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

jag är också tveksam på skådisen men han kanske gör bra ifrån sej

låten i trailern är ju från spelet nästan, den är så skön

Medlem

Ja det är en riktigt skön låt, fast vafan skådespelaren ser ut att vara ett litet barn, men jag antar väl att om man spelar hitman tillräckligt ofta så blir det väl nåt sånt där?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Hoppas nu det blir något bra, teasern fick mig att fastna, även om skådespelaren ser för ung ut så tror jag att det kommer bli bra :D!

Skönt av dom att använda Ave Maria i teasern också!

Medlem

ooohhhhhh jag kom lite i byxan...


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem

Tycker vissa är lite väl kritiska, men jag tror det kommer bli väldigt bra. En kille som recenserade skriptet till filmen och han sa att det var ett av de bästa skript han läst. Några bakom filmen León håller på med denna filmen oxå. Och det är inga b-skådisar. Och själv tycker jag huvudrollsinnehavaren passar rätt bra. Jag tror starkt att filmen kommer bli bra.

Medlem

Vart tog ens "hardballers" vägen? =(

Sen så måste jag också klaga på skådisen.. Han såg inte tillräckligt bister ut, han var för ung och sen känns det som om jag vill ha hans ansikte.. kantigare?

Såg där när han har vit skjorta och står med pistolerna i högsta hugg, han ser nästan rädd ut, eller spänd.. 47 är hård och bister!

Medlem

verkar helt klart vara en prequal till spelen, kan nog bli något riktigt bra (och riktigt uselt med för den delen, men varför vara negativ?)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Inaktiv

Vad fan är detta för skit? Agent 47 ser ut som en pojkvasker och som vi alla vet föddes han hård, ärrad och bister utan någon ungdom.

Medlem
Skrivet av teX:

Vad fan är detta för skit? Agent 47 ser ut som en pojkvasker och som vi alla vet föddes han hård, ärrad och bister utan någon ungdom.

Håller med. Han ser för ung ut och passar inte med rakat huvud. Ser helt felplacerade ut i klippen.

Medlem

Jag skulle väl då säga att de är väl medvetna om att han ser för ung ut, och det säger jag för att det såg ut (som jag tror någon i denna tråd sade) att vara en sorts Hitman Begins, vilket jag ser varmt välkommet på.. Alla våra frågor kommer nog besvaras på ett eller annat vis i och med filmen fömodar jag, för jag kommer iaf se den! ^^


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Håller med. Skådespelaren passa verkligen inte som 47. Han hadde helt fel stil och ansiktsuttryck. Han känns bara fel på nåt sätt. Och även om han ska spela en yngre 47 så kunde dom valt en som såg mer rågruggad ut!


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Har ni någon i åtanke eller..? Själv så tycker jag rent spontant att killen från crank skulle kunna bli en bra 47:a om han höll käften. Kanske inte tillräckligt ung dock :/


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

halvt OT:
Jason Statham (Crank, the Transporter osv.) är det nog dom flesta vill se som Mr. 47 i filmen.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av mrcinnamon:

Eum... det var ju fejk som fan... olika filmer, frisyrer blandat med hemmavideo och utklipp ur spelet.

Gick du verkligen på den?

...jag trodde det skulle komma en riktigt hitmanfilm...

EDIT: http://www.imdb.com/title/tt0465494/

Phu! (killen som skall spela huvudrollen känns lite fel dock..)

Nja, jag skulle nog gått på den om inte kommentaren "Bobby from sin City" skulle varit i början och i slutet av filmen. Skulle varit kul att se folk kommentera den trailern istället men iden förstördes ju dock av lille Castor

Youtube-proffs

Aj aj aj.

2 stora fel jag kan se.

#1 Han är för ung
#2 Det är någon jävla kvinna med. Fel, hitman känner inga känslor what so ever.

Jag tycker dom borde gjort lite som 300. Meningslöst men bra våld. Bara action rent av. Ingen handling, utan bara guildlines hur han skall döda sina offer


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Kanske inte dags att dra för snabba slutsatser. Kanske han använder henne för att komma åt ett offer? Helle sluga ideer och smarta avrättningar än meningslöst våld btw. Kändes värdelöst i Hitman att skjuta sig ur problemen, spänningen låg i att göra det perfekt.


signatur

Videomupp

Medlem

Eller hur, vem vet han kanske t.o.m mördar tjejen fem sekunder senare i det klippet, vi får helt enkelt vänta på att filmen kommer på bio innan vi får se :D! och ja, jag skulle också vilja ha Jason Statham i filmen, hans ansikte passar mer, men som sagt det kan vara en prequel av något slag !

Medlem

Är det inte lite fel o säga att hitman har inga känslor , han har inga moraliska betänkligheter men det är ju imo skillnad.

Iaf vad jag upplevt när jag lirat spelen samt att speln inte varit speciellt djuplodande historie mässigt,

Så maybe kanske går att få mer djup i karaktärern på film även om jag inte tror att det kommer bli så.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av mrcinnamon:

Nja, jag skulle nog gått på den om inte kommentaren "Bobby from sin City" skulle varit i början och i slutet av filmen. Skulle varit kul att se folk kommentera den trailern istället men iden förstördes ju dock av lille Castor

Pfff, efterkonstruktion ftw?

Jag är för övring inte liten i någon bemärkelse.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Medlem

kollade igenom teasern idag igen... och det kan nog allt bli en intressant film (eller iallafall intressant om den blir bra eller inte haha)

det jag fastnade främst för att scenen när han går bland folkmassan, på något sätt bara gillar jag den som tusan
sen när jag nu fått reda på pitchen så låter det intressant också.

(men fy fan va ful dom två pistolerna är som blir T'et i Hitman...)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

12
Skriv svar