Dungeon Keeper Online på gång

Robot
Inaktiv
Dungeon Keeper Online på gång

Eh?
Sluta med mmo's tack :/

Ge mig en 3:a ist!

Medlem

Men vafan... MMORPG... Dungeon Keeper? Hur fasiken tänkte dom då? Ge oss DK III istället. I samma stil som de första <3


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Höll på att sätta kaffet i halsen när jag läste detta. "Kinesiska NetDragon Websoft" gjorde mig dock bara svalt intresserad.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Medlem

hmm låter ju lite flummigt. själv hade jag gärna sett ett nyt dungeon keeper, alltså så som det gamla spelen var.

Medlem

Ge oss ett nytt dungeon keeper! Men mmorpg vet jag inte om jag vill ha...


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Lätt bäst


signatur

Id give my left arm to be ambidextrous.

Medlem

håller med de flesta, ett nytt dungeon keeper i samma stuk som de två första vore att föredra. men varför planerar de att endast släppa ett sånt välkänt spel i kina (med omnejd)

MFC
Medlem

Härligt med MMOs mitt under pågående finanskris.. vi vet ju vart det slutar. 100000 som ansluter, o lika många som blir av med allt när skiten faller.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

alk
Medlem

låter som missbruk av en bra licens, ungefär som uppföljaren till shadowrun

Medlem

Nej nej nej! Fel!

Medlem

.... I nio jäkla år har jag väntat, och så ska de ge ut ett MMO istället!? Vafan är det här för skit?
Jag vill ha mitt singleplayer och My Pet Dungeon, inte sitta och lira vem-som-kan-rusha-med-goblins-först med någon galen Korean med überskillz från SC!

Medlem

Vad fan! :S Måste vara ett riktigt dåligt skämt. Jag som väntat så länge på ett DK3

Medlem

Skulle ju inte förvåna om det blir ännu en generisk free2play* asiatisk grindfest, bara att det utspelar sig i Dungeon Keeper universumet..

*Där man kan köpa ingame items för nån specialvaluta man köper för riktiga pengar.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Någon försöker återuppliva ett gamalt varumärke. Låter som att en 3 är på g tycker jag


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Återuppliva bullfrog istället och låt dom göra ett nytt DK.. vill inte ha nå jävla kassa försök på klassiska spel ála fallout 3 :<

RIP Bullfrog :<

"Your dungeon is full of yoghurt"

Medlem

*installerar DK2*


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Dungeon Keeper serien är de två bästa spel jag vet, och så gör de detta?! Eller som ngn redan påpekat, det blir troligtvis ett asiatiskt grindspel med småbetalningar. Fy f*n...

Medlem

Neeeeeeeeeej!

Har sett deras andra spel jävla asiatiska pay for the grind-fest spel.

1
Skriv svar