Sherlock Holmes vs. Jack the Ripper tillkännagivet

Robot
Sherlock Holmes vs. Jack the Ripper tillkännagivet

Woohoo längtar redan, bästa äventyrs-spelen enligt min åsikt och att välja mellan första och tredje person kan man redan göra i de tidigare spelen, rekommendar alla intresserade att spela The awakened(remastered edition) och Sherlock Holmes vs Arsène Lupin.

Finns att ladda hem på hemsidan, gick relativt snabbt och jag använde Nordea direktbetalning.
http://www.sherlockholmes-thegame.com/en/sh/


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

Kan vara tufft kanske detta, kör hem demot för "SHERLOCK HOLMES – THE AWAKENED REMASTERED", så får vi väl se!

Medlem

Allt jävla skit hittar dom på...fy fan

Medlem

Hmmm the awekened "remastered" vad skiljer den från orginalet? Jag köpte The Awakened när det kom, spelade igenom det, var ganska underhållande även om grafiken. speciellt när man var i USA var väldigt föråldrad.

Inaktiv

OT: Jag ser fram emot Still Life 2 nu, det är ju på gång iaf


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Det var väldans "terrifying" tydligen hehe


signatur
Medlem

Titeln låter som ett beat em up spel


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

hmm, man kan ju inte direkt fånga Jack the Ripper heller så blir väl ett märkligt slut antar jag :S


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Stämningsfullt ser det ut att vara i.a.f. Särskilt miljöerna utomhus tycker jag att de lyckats med.

1
Skriv svar