Bio till dvd?

Inaktiv
Bio till dvd?

hur långt tid tar det för en film som går på bio att komma på dvd? väntar på spiderman 3 nån som vet när dvdn kommer? väntat ett tag nu -.-

Medlem

Räkna med hösten 2007


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Mhm, kommer de inte innan sommaren så kommer de efter. Man ska räkna med filmen på bio + 6 månader~ på ett ungefär, det brukar stämma iaf.

Medlem

klaga inte, förr i tiden när det bara fanns VHS, så fick man vänta i åratal innan man kunnde köpa en stor-films film


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Men kommer det inte tidigare i USA då?

Medlem

jovisst men inte med mycke.

Min kalla gissnings är antingen runt oktober eller november tvivlar starkt att det kommer innan dess.

Alternativt så släpps det till jul perioden dvs slutet på novemeber och början på December


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

som många säger, ca 6 månader max. sj sitter jag och väntar på filmen 300 ska komma ut på DVD alt Blue Ray mums!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Det är väl endast om det är en biofilm som går hem med storm som dvd-försäljningen börjar tidigare? Vet inte hur mycket dock.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Jag ser alla filmer på DVD innan dom gått på bio


signatur
Medlem

och , din poäng är?


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av cammo:

Jag ser alla filmer på DVD innan dom gått på bio

Den bluffen synar jag. Det uttalandet blir inte sant, oavsett hur mycket "scen"-kontakter du har.

Inaktiv

Han tror att det är DVDn bara för att det råkar vara en DVD-r.

1
Skriv svar