RROD ett minne blott?

Inaktiv
Skrivet av Prehn:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Prehn:

Det var snabbt jobbat, det tog bara tre år för dom.

Det tar 100 år att förminska koldioxiden med 75 % på jorden?

Det tar tid och det kostar pengar och här är ett bevis på att dom har fixat problemet. Detta innebär att RROD försvinner på dom nya versionerna såklart, men garantin finns ju fortfarande kvar till oss andra.

Sluta klaga och ser framåt.

Ja det var ju en befogad jämförelse. Jag slutar fan inte klaga, själv RROD min 360 och då hade mitt 360's garanti gått ut. Alltså, tycker du det är ok att man ska sitta och vänta på att konsoll helvetet kommer att paja och hoppas att det är inom garanti tiden? Man ska väl inte behöva hoppas på att ens konsoll ska gå sönder så att man kan få en som slipper ett produktions fel? Konsollen skulle aldrig ha släppts i det skick man nu gjorde, och till alla som köpt en innan felet var åtgärdat skulle man erbjuda en fungerande konsoll direkt.

Inte mitt problem. Det var ju faktist du som betalade för den om jag inte har fel.

Det är i princip fel på alla konsoler på något sätt men jag har suttit med min Xbox 360 sedan realse och har aldrig upplevt något problem alls.

Man får faktist ta hand om den lite själv.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Prehn:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Prehn:

Det var snabbt jobbat, det tog bara tre år för dom.

Det tar 100 år att förminska koldioxiden med 75 % på jorden?

Det tar tid och det kostar pengar och här är ett bevis på att dom har fixat problemet. Detta innebär att RROD försvinner på dom nya versionerna såklart, men garantin finns ju fortfarande kvar till oss andra.

Sluta klaga och ser framåt.

Ja det var ju en befogad jämförelse. Jag slutar fan inte klaga, själv RROD min 360 och då hade mitt 360's garanti gått ut. Alltså, tycker du det är ok att man ska sitta och vänta på att konsoll helvetet kommer att paja och hoppas att det är inom garanti tiden? Man ska väl inte behöva hoppas på att ens konsoll ska gå sönder så att man kan få en som slipper ett produktions fel? Konsollen skulle aldrig ha släppts i det skick man nu gjorde, och till alla som köpt en innan felet var åtgärdat skulle man erbjuda en fungerande konsoll direkt.

Inte mitt problem. Det var ju faktist du som betalade för den om jag inte har fel.

Det är i princip fel på alla konsoler på något sätt men jag har suttit med min Xbox 360 sedan realse och har aldrig upplevt något problem alls.

Man får faktist ta hand om den lite själv.

Det är väl klart som fan att det inte är ditt problem.
Och nej, det är inte fel på i princip alla konsoller, det är fel på i princip alla konsoller som MS släppt under denna generation. Vad menar du med att man får ta han om den lite själv? Skulle det vara mitt fel att konsolen RROD:ar? Isåfall har du ju lösningen på problemet, vi säger till alla med en konsoll som RROD:ar att de får ta hand om den lite, det är ju faktiskt inte MS problem att deras konsoller inte funkar.

Inaktiv

Jahopp idag kasta min orginal box in handduken oxå. Han somna in stillsamt, han har dock haft ett långt och gott liv.

Någon chans att man får en Jasper? Då måste de väll byta nätagg så nej antar jag.. Någon som lyckats få en HDMI efter reparation?

Microsoft support var oklanderlig för övrigt.

Medlem

spelar ingenroll vad man själv gör, fick inte RROD men E74 tror jag? min är i källaren, svalt å skönt, men ikke att det hjälpte :<


signatur

R.I.P The_maxx

123
Skriv svar