Medlem
Quadrapop!

Har gått o blivigt beroende av detta mobilspel. Jävligt roligt måste ja säga. Eller ja kanske inte e så roligt i början men om man har ett slappt jobb som ja har så är det en lifesaver

E standard på nya Sony Ericsson mobilerna iaf.
Tänkte bara höra va erat highscore e, ja har kommit upp i 141045 just nu.

Är jag den okrönte världsmästaren eller bara en ovetande noob?


signatur

I'm the best around...

Medlem

Jävlar, min ligger på 45425.:(


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Jävlar, min ligger på 45425.:(

Still undefeated


signatur

I'm the best around...

Medlem

hittar/ser inte spelet på min mob? SE 800i eller nått sånt


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

hittar/ser inte spelet på min mob? SE 800i eller nått sånt

Hmm strange, ja köpte min för ett halvårsen o då va den ny, o en polare köpte en av de senaste modellerna för en vecka sen eller nått o hade det med.


signatur

I'm the best around...

Inaktiv

Eh, min slutar räkna efter 99999

Vet inte riktigt vad jag har för modell, men det är ett lite småkul lir!


signatur

Snus är snus och mus är mus

Inaktiv

hallå har en W810i eller vad dom heter, såna svarta walkmans...

men iallafall satt på Stena färjan från varberg till Grenå(i vintras), och då hade jag inget o göra så tro inte nu att jag sitter o spelar för fulla muggar nu

Men jag kan ju säga så här att poängen stoppade inte vid 999999 som jag hade hoppats utan skiten fortsatte :S, men poängen bledde 1168245 (en miljon hundrasextioåtta tusen tvåhundrafem kronor) men till slut så gick allt åt bracka :S;) men lika bra det,, efter att jag hade gjort den poängen så sluta jag spela helt å hållet, inte roligt när poängen alldrig stoppar....

Avstängd

Jag älskar spelet, men min mobil J300i har inte stöd för det.

Medlem

Shazaam, Feskarn(Simon_Manalba)

E-pen eller bara en riktig quadrapoppare?


signatur

I'm the best around...

Inaktiv

Mitt rekord är typ 10 000


signatur

When I'm not here, people die.

Inaktiv

1.078.425 är mitt rekord.
Det är faktiskt sant och jag spelade ett jävla tag


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem

Jag sätter alltid igång direkt på lvl 9 för att få lite spänning, tyvärr så skiter sig allt ganska fort så fort jag gör ett misstag och så är det fetkört. max är drygt 50 000


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

hittar/ser inte spelet på min mob? SE 800i eller nått sånt

hur kan man inte veta vilken mobil man har!!? otroligt

Inaktiv

ingen aning vad jag har för någon heller det är en sån svart walkman telefon som alla har,, tror den heter w810i eller något liknande,, köpte den förra sommarn så de ä ju inte så man tänker på vad sin telefon heter ;), går ju itte o skryter om den precis ;)..

Medlem

hehe Jinx, är man inte så intreserad så


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

*sjunger* jag kan nåt som inte ni kan...

jag kan skicka och ta emot samtal samt SMS med min mobil... det ni!...


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

jag måste skrubba min mobil ren från fringeravtryck varje gång jag rör den.. de ni! Slå det om ni kan!


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Bejeweled 2

#Puyo pop fever
Finns även till DS


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Fick 240420 innan idag på jobbet, tog ca en timme sammanlagt skulle ja tro.

SkruMp, ditt rekord är väl rätt trovärdigt men ~4 timmar utan att tabba sig låter ju lite sjukt


signatur

I'm the best around...

Medlem

Not a busy day at the office ey? Kunde jag sitta i en timme ostört vore det jävligt najs.. men min chef hoppar in i rummet utan att ens knacka


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Not a busy day at the office ey? Kunde jag sitta i en timme ostört vore det jävligt najs.. men min chef hoppar in i rummet utan att ens knacka

Spelade i perioder men ja skulle nog kunna sitta i en timme. Säsongsjobbar på ett ställe som heter Lantmännen som består av en massa gigantiska silos med 13 olika stora våningar där man kan hålla till


signatur

I'm the best around...

Inaktiv

Hejsan, tänkte försöka tanka QP till datorn så jag googlade på quadrapop och då kom denna sida upp. Lite stolt över mitt highscore som jag slog i bilen på vägen till branäs(hemvägen också) som jag är blev jag givetvis tvingad att skapa en inloggning på denna sida bara för att skylta med det.
Det rekord jag innehar just nu på min w880i ligger på 1454085(enmiljonfyrahundrafemtiofyratusenåttiofem) men på min tidigare mobil (k510) hade jag ett rekord någonstans mellan enmiljonsjuhundratusen och enmiljonåttahundratusen. Ett tips till alla andra som går på gymnasiet precis som jag, när ni skaffar ny mobil se till att ni skaffar en med quadrapop, perfekt spel att spela på trista lektioner. Till alla andra QPnördar vill jag bara tipsa er som inte känner till att man kan starta på level 9 så går det betydligt fortare att komma upp i höga sifror.

Skrivet av sno0zer:

Jag sätter alltid igång direkt på lvl 9 för att få lite spänning, tyvärr så skiter sig allt ganska fort så fort jag gör ett misstag och så är det fetkört. max är drygt 50 000

Samma här.. Level 9 ifrån start, spelar bara mobil när jag sitter o klubbar iofs..

HS: 320850

Börjat spela Tetris Mania nu istället..också väldigt beroende framkallande.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

172665 är mitt rekord då. Jag var riktigt beroende ett tag men nu håller jag på att trappa ner...:P

Medlem

697635 poäng. Blir det en bronspeng månne?

Inaktiv

299 786 o jag trodde att det var mycket


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Inaktiv
Skrivet av lilvic:

Hejsan, tänkte försöka tanka QP till datorn så jag googlade på quadrapop och då kom denna sida upp. Lite stolt över mitt highscore som jag slog i bilen på vägen till branäs(hemvägen också) som jag är blev jag givetvis tvingad att skapa en inloggning på denna sida bara för att skylta med det.
Det rekord jag innehar just nu på min w880i ligger på 1454085(enmiljonfyrahundrafemtiofyratusenåttiofem) men på min tidigare mobil (k510) hade jag ett rekord någonstans mellan enmiljonsjuhundratusen och enmiljonåttahundratusen. Ett tips till alla andra som går på gymnasiet precis som jag, när ni skaffar ny mobil se till att ni skaffar en med quadrapop, perfekt spel att spela på trista lektioner. Till alla andra QPnördar vill jag bara tipsa er som inte känner till att man kan starta på level 9 så går det betydligt fortare att komma upp i höga sifror.

Håller med dig
Asgött att spela på trista lektioner


signatur

"Enemy-Unknown har talat"

Medlem

Eller så kanske ni ska vara lite mera uppmärksamma och slippa IV för att ni började spela Quadrapop på de lektioner ni inte tyckte om?

1
Skriv svar