Star Wars: The Old Republic avbildat

Robot
Medlem
Star Wars: The Old Republic avbildat

Kan bli något. Men hade hellre sett ett nytt singleplayer-rollspel.

Inaktiv

En fortsättning på KOTOR2 hade vart underbart, men detta kan förhoppningsvis bli något bra

Medlem

Ser intressant ut! Men det jag tycker är synd med Star Wars spel i allmänt är att mer än 50% av spelarna kommer att spela Jedi vilket gör de andra klasserna som finns med ganska obetydliga.....hoppas de balancerar ut det på något sätt


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Jag är lite mindre orolig över dom potentiella "pit-falls" som Star Wars Galaxies ramlade in i. Detta är ju BioWare vi pratar om

*tar på BioWare 4Ever t-shirt*

Medlem

GNOOOOOORG varför stormtrooperliknande dräkt flera tusen år innan dem ens fanns?

Och det såg ut som att tjejjedin på en av bilderna hade värsta trikåerna

Medlem
Skrivet av FAMILJEGUFF:

GNOOOOOORG varför stormtrooperliknande dräkt flera tusen år innan dem ens fanns?

...blanda in logik i sci-fi och du får problem, i 100% av fallen


signatur
Medlem
Skrivet av FAMILJEGUFF:

GNOOOOOORG varför stormtrooperliknande dräkt flera tusen år innan dem ens fanns?

Det där är nog en Mandalorian tror jag.

Medlem

Hade hellre sett ett nytt Galaxies, utan alla Jedi. Jag får inte så mycket känsla av dessa bilder, men man får väl hoppas.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Inaktiv

Kan bli bra. Men jag vill inte gärna springa runt i en värld som består av 95% jedis.

Medlem

Ser bra ut. Ber till spelgudarna att det blir bra.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv
Skrivet av anon_19389:

Kan bli bra. Men jag vill inte gärna springa runt i en värld som består av 95% jedis.

Tycker det blir bra om alla nu är jedis. För förutom just jedi så väljer man yrke som bountyhunter, starpilot, trader, etc ,, Lika bra om alla är jedis från början imo.

Kan bli riktigt tufft \m/

Medlem

En värld full av Jedis där alla andra är obetydliga förstör känslan helt och hållet. De ska ju vara sällsynta och övermäktiga. Det blir mer för kidsen.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Oj, där ser man. Detta är tydligen året då Star Wars-franchisén nu klart som korvspad utvecklats till hundraprocentig grötig generisk sci-fifantasy utan någon som helst själ.

Innan har det åtminstone funnits i alla fall svaga relationer till atmosfären från originaltrilogin.

Medlem

Jedi heter Jedi även i plural. Inte Jedis.

Medlem

Ser rätt ok ut, ljussablarnas grepp ser väldigt feta ut, misstänker att det är för att man ska kunna se personliga anpassningar på dem. Det gör dock att de ser lite plastiga ut.

Är även oroad över saknaden av bilder på Mon Calamari, de kan väl inte ha missat en sådan viktig ras.

Inaktiv

Fördelen med att dom gör det i den gamla tidsåldern jämfört med SWGs är att under den tiden fanns det faktiskt många Jedi, även om Jedi fortfarande kommer bli överrepresenterade så blir det inte lika hemskt som när det sprang runt 50% Jedi i SWG.

Medlem
Inaktiv

hur fan blir det med gear? olika styrkor på kristaller? gearen känns jävligt dömd.

Medlem

Jag hoppas att man kan spela wookiee annars kan jag inte spela :/

Medlem

Hoppas att det blir SVÅRT och tar lång tid att bli Jedi.......

Annars kommer varenda småunge springa runt o vara "über" hela tiden o "skrika" WTFPWNDUSUX till alla......

Inaktiv

Ser bra ut faktiskt, någon som vet hur de hade tänkt att "förkorta" namnet? Som WoW, WAR, AoC etc.

Medlem

Jag hatar skitungar som inte förstår star wars


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Jag hoppas att de har en djup story där man kan sjunka in i detaljer om olika saker, allt från robotar, Sith, jedi till planeter.
Har iaf stort förtroende till att Bioware gör ett bra jobb på detta projekt


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av L1ightF00t_:

Ser bra ut faktiskt, någon som vet hur de hade tänkt att "förkorta" namnet? Som WoW, WAR, AoC etc.

SW:TOR, eller bara TOR, tror jag är de vanligast förekommande förkortningarna.

I övrigt ser spelet relativt bra ut. BioWare verkar ta till sig av tidigare kritik och förbättra spelet därefter. Får se hur stor variationen på klasser och raser blir längre fram.


signatur

"To do all that one is able to do, is to be a man; to do all that one would like to do, is to be a god."

Bab
Medlem

Om det går att spela som Jedi kommer ALLA kids spela som Jedi och då kommer atmosfären vara noll om det inte blir ett rent actionspel eller nått.

Jag har svår att se hur det ska gå att göra ett lycket MMO av Star Wars där man låter spelare spela som Jedis.


signatur

-------
Du bär själv ansvaret för det du läser ovan.

Medlem

BioWare lyckas alltid göra bra RPG spel, så jag tror att det här kommer bli bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

SWT som förkortning kanske? Annars tror jag rätt hårt på TOR.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

Är det lite mindre storlek på ljussablarna jag ser? Halvera storleken igen och dom ser nästan normala ut.
För övrigt anser jag att det borde förkortas TOR, det låter helt enkelt fränt.

Medlem

Ser helt okej ut än så länge!

12
Skriv svar