Star Wars: The Old Republic avbildat

Inaktiv

Jo, TOR låter fint det

Medlem

Då kanske några mongos tror att det handlar om Åskguden Tor?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

SWG Hade ett helt underbart system med Holocron's i de tidigare stadierna, där du var tvungen att farma Holocron's ifrån Force Sensitive gubbar.
Använder du en Holocron fick du ett uppdrag att bli Master i en profession.
Sen när du blevit Master i 3-5st så fick du chansen att bli en Jedi.

Det var en väldigt lång väg att gå, men det ska inte vara för lätt! Även en casual player kunde klara av det under en längre tid. Ända som krävde grupparbete var isf farmandet.

Inte nog med det, när du väl blivit Jedi måste du farma kristaller till din ljussabel som du sen ska tillverka.

Inaktiv

Yep, ser faktist helt ok, vilket är imponerande med tanke på mina förväntningar. Gillar att det är lite Kotor känsla i de här screenshotsen.

Medlem
Skrivet av Raid25:
Skrivet av FAMILJEGUFF:

GNOOOOOORG varför stormtrooperliknande dräkt flera tusen år innan dem ens fanns?

Det där är nog en Mandalorian tror jag.

Den där bilden är inte ett dugg likt Mandalorian rustning i jämnförelse med Stormtrooper armor. Inte ett dugg likt överhuvudtaget.

Men antar att dom gjort soldaters armor så där för att de ska vara "star wars" känsla.

Medlem

Ser lovande ut men jag gillar inte direkt kläderna som jedi-riddarna har. :\
Jag gillar mer när dem har som dem hade i episod I-III:)


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

ptr
Medlem

oj oj visste inte att det fortfarande fanns så många fullblodade star wars geeks

Inaktiv

Bah! Blir inget köp här, stannar med WoW.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Bah! Blir inget köp här, stannar med WoW.

gött, där hör du med största sannolikhet hemma också!

Medlem
Skrivet av Detrol:

SWG Hade ett helt underbart system med Holocron's i de tidigare stadierna, där du var tvungen att farma Holocron's ifrån Force Sensitive gubbar.
Använder du en Holocron fick du ett uppdrag att bli Master i en profession.
Sen när du blevit Master i 3-5st så fick du chansen att bli en Jedi.

Det var en väldigt lång väg att gå, men det ska inte vara för lätt! Även en casual player kunde klara av det under en längre tid. Ända som krävde grupparbete var isf farmandet.

Inte nog med det, när du väl blivit Jedi måste du farma kristaller till din ljussabel som du sen ska tillverka.

Är det någon som vet vilka idioter det var som klagade på att det var för svårt att bli Jedi i SWG? De missade poängen helt.

Jag tror tyvärr att det här blir bajs, i alla fall om man mäter Star Wars-känslan. I bästa fall så blir det ett bra MMO, men något bra SW-spel blir det nog inte.

Medlem
Skrivet av AstroCreep:

Den där bilden är inte ett dugg likt Mandalorian rustning i jämnförelse med Stormtrooper armor. Inte ett dugg likt överhuvudtaget.

Men antar att dom gjort soldaters armor så där för att de ska vara "star wars" känsla.

Jag vet inte riktigt, tycker det är relativt likt en mandalorianrustning (iaf om man jämför med designen från de tidigare kotor-spelen)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

SWToR måste bara rocka......
Det är nu eller aldrig!!!

Fan vad man saknar Swg.
Nisse1: Vad är du för lvl?
Berra: Lvl? Jag är Doctor 4340 CM 0004 Master Pitstoleer!

Inaktiv

Alla kan spela som Jediriddare redan från början. Det ska också finnas klasser som kan konkurrera med Jediriddarna.

Zeschuk och Muzyka (BioWare) säger, att om du kan se det i filmerna, kan du förmodligen spela det i spelet.

10 sidor om spelet i nyaste Pc Gamer, köp.

Medlem

SWG var ett perfekt exempel på hur man kan skapa ett mmo utan levels, jag förstår verkligen inte hur de kunde förstöra spelet så som dem gjorde..
Det var känt att det hade mycket buggar, men CU1/2 såg jag personligen inte som en bra lösning, sen när NGE kom, då förstörde dem allt som var bra med spelet, införde ett leveling system och tog bort runt 30 professions.

Om de hade behållit Holocron's , det gamla "skill-träd" systemet, så hade jag med största sannolikhet fortsatt spela idag, och förmodligen så många andra.
Jag ser det dem gjorde som ett av spelhistoriens största misstag.

Medlem

Snälla ändra den grafiska stilen.

12
Skriv svar