Sony lanserar MyPSN

Robot
Medlem
Sony lanserar MyPSN

First.
Nice, nu får de ta och implentera trophies också!

Medlem

Rätt så värdelöst när de inte visar trophies... Jag håller mig till Playfire innan de har implementerat trophies

Medlem

Inte fasiken kommer jag ihåg vilket datum jag köpte min PS3?! (man måste tydligen säga det när man ska lägga till ens PS3 på kontot)

Medlem

är trött så vet inte ifall jag förstår rätt, men är det sådan bild man kan ha i Signaturen på diverse forum? i så fall borde man kunna ha det på Fz.se 8)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

Håller med, inför det på FZ nu!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

på FZ nu - var det!


signatur

Det var detta...

Inaktiv
Skrivet av Petah:

Inte fasiken kommer jag ihåg vilket datum jag köpte min PS3?! (man måste tydligen säga det när man ska lägga till ens PS3 på kontot)

Kolla kvittot eller ring butiken?

Har du inget kvitto så ingen garanti?

Inaktiv

Wow! Kan man se vilka vänner som är online? Otroligt!

Medlem

Har ingen störe nytta av det. Är bara aktiv på det här forumet och det finns inget stöd för det.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Förstår inte varför datumet skulle vara så viktigt, kan du inte bara skriva något ungefärligt datum?

Dumt å chansa ifs.

Antikvitet

Det blir inga bilder - vare sig Live- eller PSN-taggar - i våra signaturer på FZ. Det är ett medvetet val att dessa ska hålla sig slimma.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av John:

Det blir inga bilder - vare sig Live- eller PSN-taggar - i våra signaturer på FZ. Det är ett medvetet val att dessa ska hålla sig slimma.

Ett väldigt bra val. Det är riktigt störande med sådana tags på siggen.

Däremot skulle man kanske kunna implementera dom i användares profilsidor?

Medlem

Yes, nu ska jag äntligen bli en del av communityn och försöka ta mig igenom flera miljoner spelare och komma mot toppen


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Wow, snabba Sony är... Really!.. Ps; Jepp, jag äger en xbox360. =D

Medlem

Nån mer än jag som har problem att "överföra min gamla kontoinformation"? Måste man registrera sig igen först och *sen* föra över den gamla informationen?

Edit: Ah, never mind. Man behövde inte föra över nåt.


signatur
1
Skriv svar