Varför finns det reklam på bloggen?

Medlem
Varför finns det reklam på bloggen?

Jag tycker inte att det är okej med reklam i bloggarna, om det nu nödvändigtvis måste finnas reklam i bloggar så bör skaparna få betalt för den. Detta eftersom det är vi användare som skapar innehållet och på så sätt besöken på bloggen.

Ja just det, jag har nytt blogghuvud också. Följdfråga; hur gör jag för att förhandsgranska mitt inlägg?

#blogg


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Varför finns det reklam på bloggen?

När är väll detta en tjänst som erbjuds gratis för oss. Varför ska VI ha betalt för det?


signatur

I'm a snake, follow me!

Antikvitet

Vi betalar bandbredden, vi betalar servrarna, vi betalar hostingen, vi betalar driften, vi betalar utvecklingen och vi betalar formgivningen. FZ är en annonsfinansierad sajt och utan annonser kan vi inte överleva.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Ja John det förstår jag mycket väl att ni behöver finansieras, MEN, ni skapar inte innehållet på bloggarna och jag tycker att det är mycket störande på det sättet reklamen visas idag. Därför anser jag att om ni ska annonsera så pass aggressivt i användarnas bloggar bör detta kompenseras på något sätt. För det är innehållet som gör att ni (jag) har besökare på bloggen.

Jag tycker för övrigt att ni gör ett mycket bra jobb på sidan. Kanske är det bara förändringen som tar emot lite, inte vet jag?


signatur

Tempus fugit.

1
Skriv svar