JoWooD ber om ursäkt för buggar

Robot
Medlem
JoWooD ber om ursäkt för buggar

För sent. Dom där pajasarna har bränt alla sina skepp. Jag bara väntar på att dom ska gå i konkurs så jag slipper se dom.


signatur
Medlem

Fool me once shame on you, fool me twice shame on me.


signatur

PC load letter? WTF is that!?!

Inaktiv

Hallå? Finns det inte folk från deras företag som lirar igenom dessa spel och hittar 99 % av alla buggar?

Medlem

hähä, jowood har hängt med ett tag nu, men ändå har de inte sattsat på att bli bättre.
De är lite som Ikea. Saknas lite muttrar här, en planka är skev där och i slutänden får man oftast göra ett till besök för att hämta något som fixar till det

Medlem
Skrivet av showerguy:

Hallå? Finns det inte folk från deras företag som lirar igenom dessa spel och hittar 99 % av alla buggar?

Jo det finns det, och om inte företaget har (vilket inte alltid händer) så har utgivaren ett QA team. Men ibland så får utgivaren nog och vill inte pumpa in mer pengar i projektet innan det börjar komma in pengar.
Alltså blir det en rush att göra spelet "feature complete", med endast minimal buggfixing så man ser till att spelare kan klara sig igenom spelet, men inte mycket mer.

Medlem

Hoppas Eden Studios gör ett liknande uttalande. SUMPRÅTTOR!
8]


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Men dom ber inte om ursäkt för The Guild 2 - Venice, som fortfarande är ospelbart?

Medlem

Dom kommer märka att försäljningsresultaten uteblir och dom lär knappast inte kunna skylla på piratspridning i alla fall :). Ingen bra reklam för Gothic 4. Jag tycker att dom ska sälja rättigheterna till nån vettig studio istället, nån som bryr sig, och ett elit team som kan programmera

Edit:
Jag läste att Community patchen 1.7 kanske släpps om 2 månader till första Gothic 3, förhoppningsvis i alla fall Det är ju tur att några bryr sig om spelet


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem

Man tycker att dom borde ha lärt sig vid det här laget.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

får se vad patchen visar för icke-bugg fri kunskap


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

inte spelat någon jowood-produkt sedan Söldner, värre skit har jag nog aldrig sett

Medlem

Idioter... Varför ens släppa spelet om det inte är klart???

Medlem

för att dom vill ha snabba pengar.

Inaktiv

Kul för de som typ aldrig uppdaterar eller något - eller vet vad en patch är.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Pansarknekt
Skrivet av Boulund:

inte spelat någon jowood-produkt sedan Söldner, värre skit har jag nog aldrig sett

Ord.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Varför tror de att hela tiden släppa releasekandidater av spel istället för fullbordade versioner är en bra idé?


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Det släpps många spel som inte är "klara", men jag skulle vilja ta detta som en "bra nyhet" genom att lyfta upp den lite.
De går iaf. ut och erkänner det, vilket många andra företag inte gör.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Förvisso bjosarn, men om du varit lite mer insatt i andra releaser från Jowood så hade du vetat att detta är ett problem som är väldigt vanligt för dom.

1
Skriv svar