Jag säger 'Tack' och 'Ursäkta mig'

Inaktiv
Jag säger 'Tack' och 'Ursäkta mig'

Jag blev medlem på detta forum för att spamma. Eller kanske inte direkt spamma, men för att driva runt lite. Skapa ett par allmänt underliga trådar. Framstå som en mycket korkad individ, osv. Och visst har jag lyckats? Om ni inte läst mina inlägg, gör det så förstår ni. Jag tror dock inte att jag direkt brytit mot några regler.

Hur som helst, jag vill be som ursäkt för det. Samtidigt som jag vill tacka medlemmarna på detta forum. Trots mina dumma inlägg har ingen kallat mig för 'idiot' eller liknande. Något som definitivt skulle skett på andra forum. Så tack till er.

Slutligen vill jag bara säga; jag har insett vilket otroligt trevligt forum detta är. Så därför skulle jag vilja stanna. Men om någon moderator vill banna mig så har jag full förståelse för det. Men om jag skulle få stanna, då skulle jag naturligtvis bete mig mer seriöst.

Inaktiv

Yeah, vilket trevligt forum. Jag har också varit med på hela grejen, ni kan se att vi registrerade oss samma dag.

Finns det ens modar på det här forumet?

Inaktiv

Yes, Kalasboxen och jag drog båda till FZ för att skoja runt. Fast han har väl betett sig en aning mer seriöst än mig. Och just det, det verkar inte finnas nån moderator på detta forum. Konstigt...

Medlem

Haha, om jag ska vara ärlig så är jag glad för din skull om det var av den anledningen du skrivit dina "inlägg". Men välkommen.

Inaktiv

det förklarar wii incidenten.. men jävlar vad jag garva

Inaktiv

Bli medlem bara för att förstöra? Haha, människor...

Men alla vet att FZ är dom trevligaste


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Inaktiv

Jag hade kul, så no harm done.

Medlem

Jo då det finns en massa moderatorer, men de för ingen Stalin taktik som på många andra forum som består av 14åriga killar som drömmer av värdsherravälde.

Skönt att höra ni dumma er, några inlägg fick mig att tänka "ghaaaaaaaaaa"


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Flabbade också åt LittleWhillys inlägg, menmen, no harm done, stanna gärna här och ha det kul i all framtid!

Medlem

Tyckte det var lite för genomskådbart för att misstycka egentligen, men jag ställer mig i ledet och välkomnar!


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Trevligt att se att många skrattade åt mina inlägg. För det var ju det som var vitsen, inte att förstöra för andra. Hur som helst, ingen moderator har bannat mig hittils. Jag tolkar det som att det går bra att stanna.

Inaktiv

Stanna för all del. Vi är nog alla lite knepiga på det här forumet.


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem
Skrivet av LittleWillyFromPhilly:

Trots mina dumma inlägg har ingen kallat mig för 'idiot' eller liknande.

nej, men nära var det ett par gånger


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:
Skrivet av LittleWillyFromPhilly:

Trots mina dumma inlägg har ingen kallat mig för 'idiot' eller liknande.

nej, men nära var det ett par gånger

haha, jo, man började undra på tråden som handlade om ps3 pris sänkningen...där var det farligt nära..:P


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

Jo då det finns en massa moderatorer, men de för ingen Stalin taktik som på många andra forum som består av 14åriga killar som drömmer av värdsherravälde.

Jo, det är väldigt bekant då jag håller till på Gamereactors forum till vardags.

Men kul att ni tar det här på rätt sätt, mycket trevligt folk här.

Medlem

Men förihelvete, här har jag suttit och tyckt synd om LittleWillyFromPhilly för att han verkat vara så sjukt korkad, helt i onödan!

Inaktiv

Jag säger bara: Ingen kan vara korkade än mej.

Näh.. eller jo.. Men jag har inte sett dig pga att jag har blivit lite oaktiv vid datan senaste veckorna


signatur

My way is better than yours :D

Inaktiv
Skrivet av Shampa:

Näh.. eller jo.. Men jag har inte sett dig pga att jag har blivit lite oaktiv vid datan senaste veckorna

Men du verkar ha hittar igen "on"-knappen nu


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem

He learned how to use the internets!
Trevligt med mer folk, speciellt sådana med lite klacksparks syn på livet


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv
Skrivet av LittleWillyFromPhilly:

Jag blev medlem på detta forum för att spamma. Eller kanske inte direkt spamma, men för att driva runt lite. Skapa ett par allmänt underliga trådar. Framstå som en mycket korkad individ, osv. Och visst har jag lyckats? Om ni inte läst mina inlägg, gör det så förstår ni. Jag tror dock inte att jag direkt brytit mot några regler.

Hur som helst, jag vill be som ursäkt för det. Samtidigt som jag vill tacka medlemmarna på detta forum. Trots mina dumma inlägg har ingen kallat mig för 'idiot' eller liknande. Något som definitivt skulle skett på andra forum. Så tack till er.

Slutligen vill jag bara säga; jag har insett vilket otroligt trevligt forum detta är. Så därför skulle jag vilja stanna. Men om någon moderator vill banna mig så har jag full förståelse för det. Men om jag skulle få stanna, då skulle jag naturligtvis bete mig mer seriöst.

Jag störde mig som fan och vill att en moderator ska banna dig och ta bort alla dina inlägg!

Medlem
Skrivet av abz:

Jag störde mig som fan och vill att en moderator ska banna dig och ta bort alla dina inlägg!

Chilla raring - Du om någon borde veta detta.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

BAN! BAN THEM BOTH NOW! :evil:


signatur

yolo

Medlem

Klart att vi existerar, men forumet har hållt en sån bra standard vilket gör att vi ofta inte behöver visa oss ute i dagsljus. :heart:

Men, vi ser allt, tänk på det

Skrivet av IceMan:

Jo då det finns en massa moderatorer, men de för ingen Stalin taktik som på många andra forum som består av 14åriga killar som drömmer av värdsherravälde.

Ehm, världsherravälde? Im on the peak of it! 8)

Medlem

Vi märks inte? Då kan jag bara citera en serie, och de som vet vilken de är kan får ett hjärta av mig.

"If you do things right, they wont even know you've done anything at all."

Guess thats us.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

If you do things right, you will get it in the ass!

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Vi märks inte? Då kan jag bara citera en serie, och de som vet vilken de är kan får ett hjärta av mig.

"If you do things right, they wont even know you've done anything at all."

Guess thats us.

Futurama. Ge mig hjärta, plx?;)


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Det är ganska skön stämning på forumet tycker jag. Åldern på medlemmarna är relativt hög och vi har aktiva moderatorer som gör sitt jobb när saker och ting går över styr.

Men jag tycker nog ändå att folk har väldigt lätt att gå in på personangrepp när en diskussion drar igång, alla hämningar släpper väll när man får vara anonym antar jag och man säger saker man annars inte skulle ha gjort IRL.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av Budolicious:
Skrivet av KlosterKatten:

Vi märks inte? Då kan jag bara citera en serie, och de som vet vilken de är kan får ett hjärta av mig.

"If you do things right, they wont even know you've done anything at all."

Guess thats us.

Futurama. Ge mig hjärta, plx?;)

Off-topic:
Futurama FTW.

On-topic:
Hahaha, jag har garvat en hel del åt de trådar ni har skrivit. Och ja, FZ forum är ett riktigt mysigt ställe.

1
Skriv svar