Destroy All Humans till PS3 trots allt

Robot
Medlem
Destroy All Humans till PS3 trots allt

antar att det blir en dålig port


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

antar att det blir ett dåligt spel

Medlem
Skrivet av pennywise:

antar att det blir ett dåligt spel

det också xD


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Varför fortsätter THQ att straffa oss på detta sätt.

Flakmonkey
Skrivet av Prehn:

Varför fortsätter THQ att straffa oss på detta sätt.

Kanske för att Microsoft slantade upp? känns ju lite underligt att göra det för ett spel som Destroy all Humans, men underliggare saker har ju hänt.

I det här fallet beror det ju dock på att US-versionen släpps redan i december och att PS3-versionen inte hinner bli klar tills dess... så utvecklingsproblem har de ju uppenbarligen, men ingenting som de inte kan lösa med lite extra tid... Kanske får jänkarna importera från Europa för en gångs skull?

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Kanske får jänkarna importera från Europa för en gångs skull?

Det skulle vara fantastiskt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Prehn:

Varför fortsätter THQ att straffa oss på detta sätt.

Kanske för att Microsoft slantade upp? känns ju lite underligt att göra det för ett spel som Destroy all Humans, men underliggare saker har ju hänt.

I det här fallet beror det ju dock på att US-versionen släpps redan i december och att PS3-versionen inte hinner bli klar tills dess... så utvecklingsproblem har de ju uppenbarligen, men ingenting som de inte kan lösa med lite extra tid... Kanske får jänkarna importera från Europa för en gångs skull?

Nu syftade jag nog mer på att de faktiskt kommer att släppa ännu ett skit spel.

Medlem

Kan dom inte fixa UFC 2009 spelet istället ....

Medlem

Intressant att USA blir utan något för en gångs skull.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Prehn:

Nu syftade jag nog mer på att de faktiskt kommer att släppa ännu ett skit spel.

Alla gillar inte samma sorters spel och att dömma av betygen folk gett dom tidigare Destroy All Humans spelen här på FZ så verkar det ju knappast vara ens nära på "skitspel".

Medlem
Skrivet av robineng:
Skrivet av Prehn:

Nu syftade jag nog mer på att de faktiskt kommer att släppa ännu ett skit spel.

Alla gillar inte samma sorters spel och att dömma av betygen folk gett dom tidigare Destroy All Humans spelen här på FZ så verkar det ju knappast vara ens nära på "skitspel".

Allt är naturligtvis en smak sak, men jag måste ju säga det mesta THQ levererar är skit.

Inaktiv

Sony borde inte ens godta såna skit portningar till PS3'an.

Tröttsamt, men som vanligt så köper jag aldrig dessa titlar heller.

Medlem

Spelat ett av dom tidigare spelena i serien (minns inte vilket) och seriens plus är att den har humor samma sak som gör spel som Giant Citizen Kabuto och Armed and Dangerous väldigt underhållande och faktisk håller dom uppe trots bristande kontroll osv.

Kommer ju troligtvis inte köpa detta själv om man inte hittar det i en rea låda nån gång i framtiden dock. Men det är ju upp till var och en trots allt så har ju alla sin smak och spel skulle vara tråkiga om ALLA gillar samma saker.

Inaktiv

En av dem bästa spel-serierna nånsin, tycker jag

1
Skriv svar