Nazi-tvillingarna bjuds in till Sverige

Medlem
Nazi-tvillingarna bjuds in till Sverige

Jag kan inte tro mina ögon..

Läs, begrunda, ventilera

http://aftonbladet.se/vss/linkoping/story/0,2789,1097742,00.h...

Jag är chockad...:O

*edit*
en till nyhet om dem:
http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,718485,00.html

*ryser av obehag*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Det där är så fel på så många nivåer...

Medlem

Även om det kan tyckas kontroversiellt, så har de rätt att utnyttja demokratins grundprinciper, som vilken grupp som helst.

Synd att de hade så värdelösa åsikter bara, de såg ganska söta ut.

Medlem

Söta


signatur

Meep!

Medlem

hahaha waow..


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Jag håller med Zerpent.

Det är sånt här som är väldigt negativt med hemlärning. Det borde nästan förbjudas då det så ofta används av föräldrar som vill hjärntvätta sina barn till att tycka exakt som dom.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Avstängd
Skrivet av Chief Red Cloud:

Även om det kan tyckas kontroversiellt, så har de rätt att utnyttja demokratins grundprinciper, som vilken grupp som helst.

Synd att de hade så värdelösa åsikter bara, de såg ganska söta ut.

+1
Såna där människor tänker inte efter. Använd hjärnan och begrunda argument för och emot och läs på lite historia, hörni.

Medlem

haha ja vad ska man säga.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Om dom gör det där för att få uppmärksamhet är dom ju fan idioter båda två, gör dom det inte för att få uppmärksamhet är dom ju idioter båda två

Inaktiv

Finns snart ingen anledning till att läsa aftonbladet längre. Alla artiklar blir ju ändå trådar på FZ


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem

Deras föräldrar är waste of meat.

Medlem

fritt sammehälle och fria åsikter.

även om det idag är absurt och konstigt, så har dom rätt att utnjutja (fast rättstavat) svensk lag.
höger som vänster extrem.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Söta vad dom ju iaf!

Medlem
Skrivet av Famest:

Söta vad dom ju iaf!

helt klart! ge dom 4år, så ringer jag upp dom.

Hmm dom liknar faktist ett tvilling par jag har sett i en HOST naturfilm HOST, men de var 20+ hrrm ja, hej, fint väder ute iallafall fast det regnar visst ser jag.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Rissan:

Jag håller med Zerpent.

Det är sånt här som är väldigt negativt med hemlärning. Det borde nästan förbjudas då det så ofta används av föräldrar som vill hjärntvätta sina barn till att tycka exakt som dom.

så sant! ledsamt att se...

Skrivet av SkruMp:

Finns snart ingen anledning till att läsa aftonbladet längre. Alla artiklar blir ju ändå trådar på FZ

haha, nja, men vad ska man göra, aftonbladet är ju en rätt så stor nät tidning..:D


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Citat:

I disagree with what you have to say, but I will fight to the death to protect your right to say it.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av SkruMp:

Finns snart ingen anledning till att läsa aftonbladet längre. Alla artiklar blir ju ändå trådar på FZ

Vilket ju är otroligt illa! Tvingas man nästan att föras in där för att hålla sig ajour med många trådar, och i samma steg riskera snedtramp till stöd för ab's "nyheter".. Vore trevligt med alternativa länkar, om något Har ju redan en tråd som redogör för hur mycket de där kvällsblaskorna suger, hehe.

OT. Som mången nisse redan uttryckt, det är faktiskt fritt land och det är viktigt att uppehålla den rättigheten, oavsett hur vriden åsikten i sig är. Sedan borde man nog se till själv akten? Lär ju nu vara ganska tillstängt, annars leder det till hets mot folkgrupp vilket vi alla vet är ett lagbrott.. vilket de borde få, om nåt år, men nu deras föräldrar, känna på så det står härliga till.:up:


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Jag undrar hur många dagar i förväg vi ser stenkastarvänstern, med AFA och annat kommunistslödder i spetsen, "protestera" mot demokrati och yttrandefrihet med hjälp av att sprida destruktion runt området.

Visst är det en äcklig "festival", men precis som vilket annat arrangemang som helst så har de rätt att ha den.


signatur
Medlem

vem bryr sig. de har en liten konsert någonstans på landsbygden och stör ingen. om det inte vore för aftonbladet skulle vi aldrig ens höra talas om det. (annat än om afa bestämmer sig för att riva den stad som ligger närmast)


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

hört vissa av deras låtar skrämmande och tyvärr så kan man inte förbjuda dom att komma till sverige så länge dom inte uppviglar öppet.

Det lär ske men mer i tysthet kan jag tippa.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Känns enbart som en uppmuntran till framtida förtryck...

QRT
Medlem
Medlem

nazister är avskum.


signatur

yolo

Medlem
Skrivet av SkruMp:

Finns snart ingen anledning till att läsa aftonbladet längre. Alla artiklar blir ju ändå trådar på FZ

Ja, precis.

Dessa tvillingar har ju härjat i USA i flera år... att de kommer till sverige saknar helt nyhetsvärde.

De är dock lika välkomna som någon annan förutsatt att de sköter sig.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Den riktiga nyheten här är väll snarare att ~60% av dom 80k människor som röstat på aftonbladet vill avskaffa yttrandefriheten.

Människor ftl.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av SkruMp:

Finns snart ingen anledning till att läsa aftonbladet längre. Alla artiklar blir ju ändå trådar på FZ

Ja, precis.

Dessa tvillingar har ju härjat i USA i flera år... att de kommer till sverige saknar helt nyhetsvärde.

De är dock lika välkomna som någon annan förutsatt att de sköter sig.

Lika välkomna är väl fel ordval snarare så att dom har lika stor rättighet att komma till sverige som alla andra.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Night:

Den riktiga nyheten här är väll snarare att ~60% av dom 80k människor som röstat på aftonbladet vill avskaffa yttrandefriheten.

Människor ftl.

Exakt. Det är anmärkningsvärt.

Aftonbladets undersökningar lyckas alltid peka åt precis det håll artikelförfattaren vinklat artikeln. Och folk undrar varför jag bojkottar all kontakt med skräpet.

Medlem
Skrivet av Notumforce:
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av SkruMp:

Finns snart ingen anledning till att läsa aftonbladet längre. Alla artiklar blir ju ändå trådar på FZ

Ja, precis.

Dessa tvillingar har ju härjat i USA i flera år... att de kommer till sverige saknar helt nyhetsvärde.

De är dock lika välkomna som någon annan förutsatt att de sköter sig.

Lika välkomna är väl fel ordval snarare så att dom har lika stor rättighet att komma till sverige som alla andra.

Både ja och nej... jag blir vansinnig när helt andra regler gäller för vissa kontroversiella grupper. Efter valresultatet i Karlskrona var man ju på väg att bli mörkrädd - det skulle stiftas lagar, det skulle snedtolkas, förbjudas och fan vet vad bara för att man skulle kunna hålla ute och borta sk invandrarfientliga personer... FOLKVALDA personer... helt sinnessjukt!

Jag har inte mycket till övers för den politik exempelvis sverigedemokrater för... precis som jag inte har mycket till övers för extremgrupper åt något håll (millitanta gamers exklusive ) men jag tycker det behövs ett parti, ett ställningstagande i en havererad invandrarpolitik som är helt förlegad.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

123
Skriv svar