Inaktiv
Väder

Hej hej hej
Men vet ni vad? Jag är förbannad! :evil:

Det är nämligen rövkallt där jag bor. 6 grader celsius just nu. Brrrr. Trots att jag inte bor i Lappland. Konstigt, särskilt med tanke på allt snack om att vi ska få tropisk värme i Sverige. TV-folket har lurat oss! Här sitter vi i våra stugor, och hoppas på att denna globala uppvärmning verkligen skall ta fart, och vad händer? Jo, vi fryser häcken av oss!
:evil:

Man känner sig grovt lurad. Så jag tycker det är bäst att vi alla slutar använda fossila bränslen. På så sätt blir ozonlagret intakt, och värmen kan samlas i atmosfären. Lite värme, det är dags att vi får det!

Sen så vill jag gärna ta och klaga på alla TV-meterologer. Dem svinen ljuger ju! Om de säger att det ska bli 18 grader så blir det 17. Om de lovat sol med viss molnlighet så blir det bara sol! Vad är det för fasoner!? De borde åttalas!
:evil:

Tack för mig. Skit på er. Jag bara skoja. Ha det bra :heart:

Inaktiv

Agreed. Värsta är att partyhumöret dör i takt med att temperaturen sjunker. Jag mår mycket bättre än jag borde efter 3 dagar i hultsfred.

Medlem

Det är egentligen sjukt att vi låter vädret förstöra så mycket för oss.

Medlem

Alla väder funkar som datorväder, fast vintern är bäst.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

flytta tillbaka till Bel Air då..hälsa din feta farbror

Medlem

Här har det varit ca 20-25 grader kvävande värme i 2 veckor, fast det börjar bli lite kyligare nu.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Vad snackar du om RoGGe? Det är ju på vintern man festar som mest, i alla fall i mina sociala kretsar. På sommaren träffas man och tar några bärs vid vattnet och grillar.

Det är på vintern de stora utgångarna och krogrundorna äger rum.

OnT: Meteorologi är väl inte den mest exakta vetenskapen. Kollar man på vädret i Stockholm de senaste dagarna har ju knappast vädret varit stabilt, lär vara ganska svårt att förutse vad som kommer hända när det är så instabilt.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

FYI så var det varmast i sverige i "lappland" för ett tag sen med +36 grader i skuggan. Stod det i media eller hörde man något om den i tv? I helvete heller!

Medlem
Skrivet av F3D:

flytta tillbaka till Bel Air då..hälsa din feta farbror

lmao *skrattar så jag gråter*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Bumpade den här tråden eftersom RagNy påstod, i en annan tråd som nu är låst, att det inte finns någon vädertråd

Har regnat en hel del här idag.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Bra, då har vi en plats att vädra våra åsikter i ämnet.

Medlem
Skrivet av Fairfax:

Bra, då har vi en plats att vädra våra åsikter i ämnet.

Solklar kommentar!
Fast bjosarn kan nog bli ganska mulen av det här, men vi får väl se om det regnar in kommentarer in hit!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Efter att denna tråd dykt upp som en blixt från klar himmel är jag säker på att kommentarerna kommer stå som spön i backen. Och vem vet, kanske kommer bjosarn skina upp som en sol.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Alla väder funkar som datorväder, fast vintern är bäst.

QFT.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av jingai:

FYI så var det varmast i sverige i "lappland" för ett tag sen med +36 grader i skuggan. Stod det i media eller hörde man något om den i tv? I helvete heller!

Jävlar vilket skitväder! 36+ vafan ge mig 36- så jag slipper köra sönder slidsen och stystålen på gräset!

Skönt att det bara är 15+ nu.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Håller med! Älskar sommaren när det är mulet eller regnar . Vet ni vad jag gillar mest med årstiderna det är den första minuten man inser att det börjar växla! Jag gillar sommaren dock, det är fan väldigt mörkt och deprimerande på vintern.

Medlem

Sommar e fan kass, grilla, lättkläda brudar, en kall pilsner mm mm. Helt jävla kassa tidsfördriv...... LÄNGE LEVE VINTERN OCH -25 GRADER MINST!!

Medlem

brevbärare och regn.... blä

Medlem

Tur det är vinter snart så man slipper svettas.

Medlem

Jag hatar också kyla, man bara fryser och har tråkigt (i skolan, helt kasst uppvärmt är det på vintern) Vår och höst är bäst, inte för kallt men man måste inte vara ute


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Väder spelar ingen roll, man gör det man vill ändå,
typ sitter inne och spelar när det är sol ute eller grillar när det regnar ute.

Medlem
Skrivet av Juno Reactor:

Väder spelar ingen roll, man gör det man vill ändå,
typ sitter inne och spelar när det är sol ute eller grillar när det regnar ute.

jo men det är ju lite tråkigt att sitta inne och spela data spel när det är 30 grader ute i solen och alla springer runt och är allmänt skit glada

och svårt att ens tända en grill när det spö regnar ute om man inte är under ett tak av något slag

Medlem
Skrivet av ghoül:
Skrivet av Juno Reactor:

Väder spelar ingen roll, man gör det man vill ändå,
typ sitter inne och spelar när det är sol ute eller grillar när det regnar ute.

jo men det är ju lite tråkigt att sitta inne och spela data spel när det är 30 grader ute i solen och alla springer runt och är allmänt skit glada

och svårt att ens tända en grill när det spö regnar ute om man inte är under ett tak av något slag

Massa tändvätska!

Vi brukar grilla på vintern ibland


signatur

||||||||||||
||||||||||||

1
Skriv svar