Fem minuter från ArmA 2

Medlem
Fem minuter från ArmA 2

Taggat!

Medlem

äh, väntar på OF2 ist

Shit snyggaste jag sett på länge. :heart:


signatur
Medlem

Verkar grymt som satan!

Medlem

Ser bra ut, men vildsviner ser ut som den skitit på sig när den går

Men överdrivet snyggt är det inte...dock har den extremt stora ytor så jag antar att det höjer dess kvalite på grafiken lite (asso..blir inte snyggare, men det är snyggt med tanke på ytorna man rör sig på...deras storlek då..bah..ni fattar!)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tråkiga miljöer och halvtaskiga animationer. Annars såg det bra ut!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Jag är inte sådär jätteövertygat, vissa delar ser kanon ut, men viss delar sänker intrycket lite, som t.ex. vapenljuden som låter som väldigt plastiga.

Inaktiv

En fråga för en arma noob, är detta online också? För har länge sökt efter ett online spel där realismen är på topp och man måste samarbeta för att komma nå vart:)

Medlem
Skrivet av ChuppyBear:

En fråga för en arma noob, är detta online också? För har länge sökt efter ett online spel där realismen är på topp och man måste samarbeta för att komma nå vart:)

Ja, det skulle jag tro.

Medlem
Skrivet av ChuppyBear:

En fråga för en arma noob, är detta online också? För har länge sökt efter ett online spel där realismen är på topp och man måste samarbeta för att komma nå vart:)

Självklart, ARMA är en spelmässig orgasm online.

Medlem

Armed Assault hade co-op, ctf, dm med mera, så ArmA 2 lär ha onlinelägen med.

OFP2 eller ArmA2? Hmmm.. tror att OFP2 blir det bättre av dem.

Medlem

Jag ser fram emot att se hur OFP2 egentligen blir

Ser ut som GTA-Niko fått sig en plats i både cod 4 och detta


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Från officiella forumet:
"Also faces have final model, but not final mimics and don't have skinshader, both is wip. Also most of particles are placeholders (waiting for some functions from programmers). Please remember this video is from early alphaversion, there will be still lot of tuning. Falling parshutes dont have animation etc, please be patient, we are busy with all of these things and working on them."


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Inaktiv
Skrivet av Pliskin:
Skrivet av ChuppyBear:

En fråga för en arma noob, är detta online också? För har länge sökt efter ett online spel där realismen är på topp och man måste samarbeta för att komma nå vart:)

Självklart, ARMA är en spelmässig orgasm online.

Låter lovande:)

Medlem

Det var de här grabbarna som gjorde ofp 1 men de fick inte döpa arma till ofp 2 pga problem med licensnamnet. Istället gick utgivarna och gjorde sin egen version, medan det här är den spirituella uppföljaren - dvs ofp (3)

Medlem

Riktigt najs! Den betydligt rörligare kameran ser mycket intressant ut! Ökar nog inlevelsen och tempot en hel del. Sånt älskar jag

Spelade aldrig första ArmA, men är riktigt sugen på en snygg och bra soldat-simulator. ArmA2 ser iaf mycket lovande ut, och OPF2 låter intressant (Har dock inte fått se särskillt mycket vettigt av det än. Mycket snack.)

Inaktiv
Citat:

Ser ut som GTA-Niko fått sig en plats i både cod 4 och detta

Tycker snarare att det ser ut som att en snubbe från filmen Behind Enemy Lines har fått sig en plats i GTA4, COD4 och nu även i ArmA2. Kolla här om ni tvivlar

Citat:

Men överdrivet snyggt är det inte...dock har den extremt stora ytor

Precis, man får offra lite grafik mot yta. Kartan är 225km^2 stor, med över 326km väg, över 50 byar/samhällen och 1883 unika trafikskyltar. Alla delar av kartan kan nås utan laddningstider.

Blir spännande att se om #Codemasters får till det med OFP2.

Inaktiv

Vapenhanterningen verkar dålig men verkar ändå grymt kul

Blir ett köp 2009

Medlem
Skrivet av MrLongbow:

Blir ett köp 2009

Japp, har redan ArmA(1) och detta verkar bara vara bättre.

Medlem

Alltså, jag kände när jag såg trailern att ljuden inte riktigt passade ihop med vapnena när dom sköt.. de lät helt fel bara, vet inte hur ja ska förklara det.

Och sedans när hoppar marinsoldater fallskärm på deras uppdrag ? :S
+ när dom hade landat (marinsoldaterna) så var rösten som pratade värsta dåligt inspelad också.. :S

Är väl jag som är negativ bara.. men men.

Medlem

Är OFP och ArmA fan, men kan ej säga att jag är imponerad av denna trailer, halo-hoppet är hur stelt som helst, ljuden är lika skit som sist. Nä, tycker dem ska sluta lita på att communityn ska fixa deras spel hela tiden. OFP2 blir nog mer intressant.

Medlem

Modden SLX gör så att ARMA blir mer likt ARMA II.
Rekommenderas varmt.

http://www.armedassault.info/index.php?cat=addons&id=449&setl...

Medlem

Verkar kul. Lite besviken över animationerna bara, lite för mycket BF1942-känsla över dem.

Medlem

Ser fram emot detta, men ja ser mer fram emot OFP 2

Medlem

Själv var jag en fanboi av Operation Flashpoint. Köpte därav ArmA. Vart måttligt road/irriterad av det. Detta har jag inte mycket hopp på och det ser faktiskt föga imponerande ut jämfört med ArmA.

Nä jag hoppas mer på Flashpoint 2, ser mer lovande ut.

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Modden SLX gör så att ARMA blir mer likt ARMA II.
Rekommenderas varmt.

http://www.armedassault.info/index.php?cat=addons&id=449&setl...

SLX fanns väl till operation flashpoint? vilket båda arma och OP:FP2 är baserat på.

ser fram imot att deras mod även till arma2

Medlem

Förstår inte varför dom håller på med både ArmA2 och OPFP2.. Ska dom konkurrera med sig själva?

Hur som helst, båda kommer äga så hårt.

Medlem

Öh, BIS gör Arma, Codemasters gör OFP2, BIS har inte rätt till namnet OFP sen de bröt upp för 3-4 år sen.

Tycjer dessutom att det ser sådär ut, de har fortf inte slutat använda svarta texturer för döda stridsvagnar som exploderar, dvs att man ser texturen bytas.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Skriv svar