FZ är på Dreamhack - är du?

Medlem

Tänkte ju fara dit för flera år sedan men storebrorsan och en del kompisar. Blev inte av och nu känner jag mig för gammal för detta. En massa snorungar som springer omkring mm.

Nej, sen är det ganska långt bort också. Kostar dessutom.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Nä har ingen som helst anledning att åka dit.. på tok för långt och inget för mig. privata lan ftw!!

zsm
Medlem

Wow, fz.se är befolkat av cyniker

Inaktiv

Kul att se att FZ är aktiva runt om i Sverige

Inaktiv

Kom till ITG-montern i D-salen! Anmäl er till pingisturneringen era slackers!


signatur

[b]It is a rocketlauncher.[b]

Medlem

va! har DH börjat? hadde jag ingen aning om :S
Får se om man får tid att komma ner och säga hej till FZ-crew hoppas nu är det ett tag sedan.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Hmmm... har varit där några gånger och det har alltid varit kul Men jag har nog blivit lite för gammal för DH. Kompislan funkar fortfarande dock.

Inaktiv

Dh?

Svettas och lukta apa kan jag göra i mitt rum... Seriöst?

Okej att åka dit för att kolla på event, men 700 kr för en biljett till sin dator är g to the a to the y. Dessutom så "LOLAR" alla som åker till DH för att spela DOTA med random personer. GJ


signatur

a"C"RED -

Medlem

Häftigt, hoppas det blir kul för dem som är där


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Igentligen ska man ner med typ 30 polare och ta över ett bord

Blir att dra ditt om 1-2 år då

Inaktiv

Nej är jag inte...

Medlem

Roligare att lana på 5 pers istället för 10k eller vad det är på dreamhack.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av c-row:

Jag har inget emot Sovsäck och Jolt i fyra dagar, men då ska det va med ett gäng polare och inte bland 10k bävrar

exakt!!! skulle ha sagt samma sak, det var la' kul för stunden, men när man tänker på det... tänk er resultatet om man drog en UV lampa genom lokalerna sista dagen.... phu yuck!!!

Medlem

Ushh vilka "fina" bilder ni tog på mig+kompisar när vi spela rockband/guitarhero:P


signatur
Inaktiv

Vad är det för medelålder?


signatur

a"C"RED -

Medlem

Under 18 år. Det är då en sak som är säker.

Inaktiv
Skrivet av c-row:

Jag har inget emot Sovsäck och Jolt i fyra dagar, men då ska det va med ett gäng polare och inte bland 10k bävrar


signatur

O'rly? Ya'rly!

Medlem

Ända anledningen jag skulle åka dit är för att lyssna på aiononline.se' intervjun med NCSoft Wests Community Coordinator Ayase som ska handla om Aion :).

Medlem

Är där sitter på D9 ^^

Inaktiv
Skrivet av Urbandurban:

Ända anledningen jag skulle åka dit är för att lyssna på aiononline.se' intervjun med NCSoft Wests Community Coordinator Ayase som ska handla om Aion :).

MOAR!

Någon får spela in det.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av Sipmo:
Skrivet av Urbandurban:

Ända anledningen jag skulle åka dit är för att lyssna på aiononline.se' intervjun med NCSoft Wests Community Coordinator Ayase som ska handla om Aion :).

MOAR!

Någon får spela in det.

aiononline.se ska själva spela in det och inspelningen kommer finnas att ladda ner :).

Medlem
Skrivet av Urbandurban:

aiononline.se ska själva spela in det och inspelningen kommer finnas att ladda ner :).

Så där försvann den enda anledningen att åka dit, hehe.

Medlem

Hur många forumiter har kommit och besökt eran monter?
Skulle vara kul att veta


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Känns som om detta men LAN håller på att dö ut lite. Förr var det ju galet fräsigt när man hyrde någon sunkig lokal och man satt 8pers och lirade gamla CS och quake. Nu mera ska spelen vara så massiva och alla har bra internet så det känns ovärt.

Tyckte LAN-tiden var charmig faktist.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Hände det inte *nånting* annat än Guitar Hero?


signatur
Medlem

stämningen e as grym här
första ggn här, blir en nästa gång med


signatur

Haj haj

Medlem

AION!! :<. Undra om Ayase gjort intervjun med aiononline.se än

Medlem

starcraft 2 : )

Medlem

saknar alternativet på pollen.
jag har varit där många gånger , men tröttnat på det jippo som det blivit.
när jag var där senast var när xbox och halo annonserades. efter det har jag bara varit på besökt

12
Skriv svar