Nytt bloggtema: Filthmemo

Medlem
Nytt bloggtema: Filthmemo

För er som vill sätta på sig torrdräkt och koppla huvudpulsådern direkt till Moccamastern finns en redigerbar CSS att dyka ner i.
För alla andra som önskar behålla sin själ intakt har vi som grandios plan att ge er några teman att berika er blogg med.

Först ut är något vi kallade för "grunge-varianten", men som blev någon slags dirty notepad-style med sjukt stor Georgia-rubrik. Jag gillar den.
Filth Pig, är en gammal dänga och album från Ministry, Filthmemo är ett nytt bloggtema.

[ia=18202; large]

[ia=18201; medium]
Filthmemo blir valbart som tema inom kort.

Passar på, såhär First Post! och allt, att hälsa er välkomna till Plan 7.

Jag (@Linus Areng) är webgrafiker på Egmont Tidskrifter och kommer ha lite kvalitetstid med FZ.

Rasmus (@musse1) är webutvecklare på samma ställe med FZ som huvudingrediens. Eller som enda ingrediens kanske? Jag måste fråga.

Vi ska hålla er uppdaterade om vad som försiggår under the hood på FZ. Bloggkriget som utspelar sig på annat håll är inget för oss, vi har inga bloggskallar och ett modest blogghuvud. Våra egon kräver inga sjuhundrapixelsskyskrapor.

Jag skulle betta att vi ger er 1,5 blogginlägg i veckan om det nu inte visar sig att Rasmus är en latent mängdbloggare...

#blogg

Skägg.
10 Chambers
Titel

Välkommen till kriget, Cannon Fodder!

War, never been so much fun...


signatur
Medlem

"If everybody is thinking alike, then somebody isn't thinking".
General Patton

Kör vidare med erat krig, så vinner jag.

Medlem

Det finns flera buggar i nya bloggsystemet.

1. det går inte att tabort/lägga till kategori för ett blogginlägg efter man sparat det.

2. Facebook delningen funkar inte heller. Länkarna som hämnar på Facebook blir konstiga och man får ett felmeddelande att adressen inte finns.

Annars bra jobbat

Medlem

Ah, buggar. Det läggs i det runda arkivet...

Om det inte redan är buggrapporterat så återskapar vi det, lägger till det och tackar för fyndet samt knyter ihop säcken med en fix.

Keep it coming.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av chrillemeter:

Det finns flera buggar i nya bloggsystemet.

1. det går inte att tabort/lägga till kategori för ett blogginlägg efter man sparat det.

2. Facebook delningen funkar inte heller. Länkarna som hämnar på Facebook blir konstiga och man får ett felmeddelande att adressen inte finns.

Annars bra jobbat

Tvåan funkar ypperligt för mig, publiceras som de ska och länkningen går till inlägget.


signatur
Medlem

Då är det bäst att jag tar en titt på nr 1. Kan ha något med cachen att göra.

Skägg.
10 Chambers

Fast jag menade direktpubliceringen, inte delningsknappen. My bad.


signatur
1
Skriv svar