Resident Evil 5-demo på gång

Robot
Medlem
Resident Evil 5-demo på gång

Grymt vill testa!

Medlem

Måste testa!!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Ska bli intressant att prova detta, hoppas det lever upp till mina förhoppningar ..

Medlem

Äsh alla tidigare Resident Evil ägde innan 4ran dvs.
Då var verkligen skräck , nu är det 3rd person mer action pangare och när dem nu också lagt in coop , tycker jag att Resident Evil har förlorat precis allt det står för.

Medlem
Medlem
Skrivet av zauii89:

Äsh alla tidigare Resident Evil ägde innan 4ran dvs.
Då var verkligen skräck , nu är det 3rd person mer action pangare och när dem nu också lagt in coop , tycker jag att Resident Evil har förlorat precis allt det står för.

Så sant :/

Medlem

Ska bli kul att testa men har inga störe hopp för RE5.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Längtar, men jag har ingen PS3a. Blir väl att lira på PC, om det kommer till PC.

Medlem

vafan ingen ps3 demo? vad är detta för nonsens.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

vafan ingen ps3 demo? vad är detta för nonsens.

Kanske eftersom PSN är gratis.

Medlem
Skrivet av mazk0:
Skrivet av SWEBarb:

vafan ingen ps3 demo? vad är detta för nonsens.

Kanske eftersom PSN är gratis.

Vad har det med saken att göra då?

Inaktiv

Blir till att testa demot, inte imponerad alls över filmerna som kommit hitills på det. Köp blir det om det håller måttet. Mer troligt att jag köper senaste Silent Hill som det ser ut just nu. Släpps tydligen mycket snart.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem
Medlem
Skrivet av SWEBarb:

vafan ingen ps3 demo? vad är detta för nonsens.

Öh? Demot kommer ju till PS3 också.

Medlem

Tyckte själv fyran var bra och verkligen fram emot femman är väl heller inget fel att en spel serien utvecklas och ändrar lite på sig.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Äsh alla tidigare Resident Evil ägde innan 4ran dvs.
Då var verkligen skräck , nu är det 3rd person mer action pangare och när dem nu också lagt in coop , tycker jag att Resident Evil har förlorat precis allt det står för.

Med tanken på att förutom namnen på personerna så hadde RE4 bara skrivmaskinerna igensamt, och trott eller ej, RE5 tog bort detta.

Själv är jag så besviken det inte finns ord, tyckte RE4 var grymt trist och gråkigt, enda RE spelet jag inte enns orkat ta mig igenom.

RE5 lär inte bli intresantare för mig, de har tyvärr svikit sin första skara af fans grymt mycket :/ Som tur var har vi fortfarande silent hill i den här grenen.... men det är mer eller mindre allt.

Medlem

Inte till PSN???? :O:O:O:O :down::down:


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv
Skrivet av rolle90:

Inte till PSN???? :O:O:O:O :down::down:

"Shacknews har fått det bekräftat att demot, som kan spelas både ensam och online i co-op, kommer att släppas i Nordamerika på både Xbox Live och Playstation Network lite senare; exakt när är ännu inte bestämt."

Läs nyheten..


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av zauii89:

Äsh alla tidigare Resident Evil ägde innan 4ran dvs.
Då var verkligen skräck , nu är det 3rd person mer action pangare och när dem nu också lagt in coop , tycker jag att Resident Evil har förlorat precis allt det står för.

Med tanken på att förutom namnen på personerna så hadde RE4 bara skrivmaskinerna igensamt, och trott eller ej, RE5 tog bort detta.

Själv är jag så besviken det inte finns ord, tyckte RE4 var grymt trist och gråkigt, enda RE spelet jag inte enns orkat ta mig igenom.

RE5 lär inte bli intresantare för mig, de har tyvärr svikit sin första skara af fans grymt mycket :/ Som tur var har vi fortfarande silent hill i den här grenen.... men det är mer eller mindre allt.

Fast att han som står för RE5 gillar idén med skrivmaskinerna så bestämde han sig för att ta bort dom. Jag är också riktigt besviken på hur serien har ändrats men jag ser fortfarande framemot RE5. Det har jag de senaste trailerna på gametrailers.com att tacka för

Skulle gärna vilja ha tillbaks RE-serien till sina rötter med survival-horror och zombies.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Men PC då?! :x Capcom... Gör inte misstaget att inte annonsera ut spelet till PC, folk måste ju få veta att det kommer. Vänta inte med detta! Annonsera ut det nu!

Hade varit bra om PC Gamer kunde skicka ut Tveskägg att infiltrera Capcom's huvudkontor och fånga Jun Taekuchi i smyg och sen förhöra honom om en PC version tills han gråter efter Tveskäggs tortyr.

Det skall komma till PC! :x


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Jag ser verkligen fram emot att få testa detta.

Medlem
Skrivet av andman:
Skrivet av SWEBarb:

vafan ingen ps3 demo? vad är detta för nonsens.

Öh? Demot kommer ju till PS3 också.

okej verkar som jag missa det, kommer bara lite senare.

Medlem

trevligt


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Kommer detta spelet komma till pc? Jag hörde att re4 inte var vidare bra till pc, jag spelade det på gamecube och det var ett av dem bästa spelen jag någonson har spelat. Nu när jag har ett monster till speldator så vill jag ha allt på pc.

Inaktiv

Hmm ska demon släppas till kryssboxen före ps3.n? jag köpte min ps3:a för resident evil 5!

Medlem

Skaffade ett japanskt "konto" och checkade Xbox Live nyss.
Ingen demo =(

Ett tips iaf om det verkligen släpps idag i Japana - skaffa ett japanskt Live konto

Inaktiv

Jag tankat demot nu, med det japanska kontot. Funkar finfint. Hoppas spelet funkar också! 83% klaaaaart.....

Medlem

Funkade as bra! Lite kort och faktist - tråkig demo.
Ska testa att köra det co-op. Kanske roligare då

Medlem
12
Skriv svar