Gothic 3: Forsaken Gods patchat igen

Robot
Medlem
Gothic 3: Forsaken Gods patchat igen

Någon som har testat spelet än? Är det värt att prova?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Hehe spelet har ju knappt kommit ut.

Medlem

Det där indiska spelföretaget verkar tro att man kan släppa nya spel i bitar.. Helt ospelbart vid releasen sen en liten patch här och där. Hoppas JoWood gör sig av med dom snart och slutar låta dom fippla med alla stortitlar.

Medlem

Jag avbeställde mitt exemplar då jag läste att spelet var ca 70% mindre än första spelet och att det var lika ooptimerat som tidigare. Såg en video på youtube där gubben hängde sig stup i kvarten, det var ju värre än nånsin.

Varför gör dom på detta viset? spelet hade ju kunnat bli så bra annars


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Jowood är tyvärr kända sedan länge för släppa ifrån sig spel med alldeles för många buggar. Att sedan många patchar innehåller en liten kommentar "this patch will invalidate saves from previous versions" är salt i såren.

Vilket är trist då de egentligen bara sabbar försäljningen för sig då många skulle vara riktigt bra köpvärda spel annars.

Som det är nu är det oftast bäst vänta ett tag tills de hamnar i reabacken och förhoppningsvis blivit någorlunda uppdaterade.

1
Skriv svar