StarCraft patchat

Medlem
StarCraft patchat

Där har ni ett exempel på ett företag som tar riktigt jäkla bra ansvar för sina produkter! Mer av detta! :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Wow Tar ner direkt!

Inaktiv

Haha, det var oväntat.

Medlem

haha 8)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

hm sitter dom med detta mycket och buggfixar tror ni eller gör dom en bugg lite då och då för att alla ska säga "o shit vad bra blizzard är dom sitter o patchar gamla spel hela tiden yay"

ont: trevligt

Medlem
Medlem

Med tanke på hur seriösa starcraft tävlingarna har varit/är i korea bla så förstår man ju att buggfixar fortfarande välkomnas


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

När jag installerar StarCraft på min PC, och uppdaterar på nätet, då kommer den tas ner automatiskt med uppdateringen va?


signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Inaktiv

Grymt
Gillar /r för reply. Ganska jobbigt att skriva in folks konstiga och långa namn.

Inaktiv

SC 2 kommer inte ta SC : BW!


signatur

a"C"RED -

Medlem

Fy fasen! Blizzard är nog det enda företaget som uppdaterar spel, som är äldre än 2 år...

Medlem

@ jozo, tillsammans med Valve så utgör de en trevlig grupp digitalaskapare som underhåller sina alster. Annars hade du rätt!

Inaktiv

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, man behöver inte spy ur sig 100 spel per år för att gå runt. Blizzard har Star Craft, Warcraft och Diablo... men de verkar klara sig ganska bra? Hur går det ihop med forbes lilla undersökning. Eller ja, Blizzard kanske var med i de 8% som gick runt eller hur det var. Kvalité framför kvantitet eller vad säger ni grabbar?

Medlem

Trevligt, ogillar att spel använder sig 100% av processorn fast de bara behöver en bråkdel av processorkraften, vilket är extremt vanligt bland spel. Bra gjort Blizzard!

Medlem

schyst tankar direkt


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Spelar inte SC själv men det är bra att dom fixar sina spel även om dom är gamla.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Har alla mina Blizzard spel på deras nya Blizzard acc, så när man vill spela så är det bara att tanka spelet

Väldigt smidigt och så tappar ma inte bort nycklen heller

Meh, kunde dom inte gjort klart spelet innan dom släppte det?

Pansarknekt
Skrivet av slartibartfast:

Meh, kunde dom inte gjort klart spelet innan dom släppte det?

Spelet rockade fett även när det kom. Plus att nu tävlar folk i SC och därför blir det nödvändigt att patcha mera.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av Alarcron:

@ jozo, tillsammans med Valve så utgör de en trevlig grupp digitalaskapare som underhåller sina alster. Annars hade du rätt!

Och de två är i princip de enda spelutveklare som har kvar spelare som spelar ett spel över två år

Medlem
Skrivet av Alarcron:

@ jozo, tillsammans med Valve så utgör de en trevlig grupp digitalaskapare som underhåller sina alster. Annars hade du rätt!

Hehe, jo jag vet! Valve är min favoritutvecklare! De har aldrig gjort mig missnöjd! Enda nackdelen med dem är att man får vänta 2 år mellan varje patch

1
Skriv svar