gratis-saker-test

Medlem
gratis-saker-test

Tja, hittade en sida där man kan få en sak gratis om man rekryterar ett visst antal personer. Jag har alltid varit skeptisk mot sådanahär saker, men har nu bestämt mig för att testa. Så jag har skickat mail till dom o frågat om kostnader o så, vad man e skyldig till o så vidare. Men jag skulle behöva er hjälp för att se om de funkar..

Jag skriver hur det går när ja har kommit upp i 25 stycken registrerade..

Snälla hjälp..

Regga er med denna länken.
http://PinkSpiderRewards.se/index.php?referral=17770

Medlem

Och jag är väldigt skeptisk till att du väljer att posta nåt sånt här i ditt första inlägg.

Irriterande reklam om inte annat, anmält.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Så djupt tragiskt - ta din reklam någon annanstans.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

okej ? jag gör detta eftersom jag postat på ett par (2-3) forum för att få in lite referrals.. Vad är det som du är skeptisk mot? är inte du intresserad av att se om det funkar? det ör därför jag gör detta, för att jag också är skeptisk, men vill ha svar för en gångs skull..

Medlem

Om du inte fått ihop 25 pers på 2-3 forum säger inte det dig nåt?

Ingen som vill ha sån här reklam i sina forum.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Citat:

När du registrerar ett konto på Pink Spider Rewards godkänner du mottagande av meddelande från tredje part som vi önskar sända till dig. Detta kan inkludera, men är inte begränsat till, reklam och andra erbjudande från tredje part.

Ouch, Du har just vunnit VM i att ta emot spam snart.

...och här var svaret Du inte ville ha tror jag:

Citat:

Pink Spider Rewards är inte ansvariga för några okända eller oväntade avgifter som du kan komma att få från några av våra erbjudanden. Läs användarvillkoren innan du registrerar dig.

Nej tack.

Inaktiv

aa den sidan verkar ju pålitlig..

Citat:

1. Pink Spider Rewards kan inte garantera tillgängligheten på en produkt när den beställs. Om en produkt inte är tillgänglig kommer du att kontaktas och få ett alternativ.

1. Pink Spider Rewards tar inte ansvar för försvunna beställningar på grund av, men inte begränsade till, fel leveransadress eller fel beroende på transportföretagen.

2. Pink Spider Rewards har möjlighet att neka förtjänst för vilket erbjudande som helst av vilken anledning som helst.

det tillsammans med vad Jazman skrev gör det till min startsida.

Medlem

Pink Spider Rewards aint have to do shit, just collect ya money, BIATCH!

:rolling eyes:


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

är det säkert att du bara vill se om tjänsten fungerar eller kan det vara så att du vill åt en gratissak?


signatur

thank you, come again

1
Skriv svar