FZ:s bildskärmstävling avgjord!

Robot
Medlem
FZ:s bildskärmstävling avgjord!

"En exponentiell ökning av troll leder till en efterlängtad funktion att kunna hugga folk i ansiktet över internet."

Haha, jävligt bra svar
Grattis till er två


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Jaja, grattis då för f-n! Får väl fortsätta spela på mitt "solarie" då...

Medlem

synd att man inte vann då

Medlem

fasiken. =/
Nåja, grattis till vinnarna.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Gratz! Jonathans var ju klockren. xD

Medlem

Grattis grabbar

Medlem
Medlem
Skrivet av Greger:

"En exponentiell ökning av troll leder till en efterlängtad funktion att kunna hugga folk i ansiktet över internet."

Haha, jävligt bra svar
Grattis till er två

ja klockrent


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

"År 2018 bör skärmar vara skottsäkra då jakten på pirater kommit igång på allvar" tyckte jag var ganska frän.

gz

Medlem

"En exponentiell ökning av troll leder till en efterlängtad funktion att kunna hugga folk i ansiktet över internet."

Tycker detta börjar bli löjligt.

Hädan efter blir de idiot svar på alla seriösa frågor. De verkar ju
vara rakt upp i FZ´s mörka gränd så att säga.

Medlem

Varför tog ni bort en av frågorna?

Inaktiv
Inaktiv
Skrivet av djevulsk:

"En exponentiell ökning av troll leder till en efterlängtad funktion att kunna hugga folk i ansiktet över internet."

Tycker detta börjar bli löjligt.

Hädan efter blir de idiot svar på alla seriösa frågor. De verkar ju
vara rakt upp i FZ´s mörka gränd så att säga.

att du orkar? Tycker det är roligare så man kan få sig ett skratt, tror du är lite sur för att du inte vann:)

Grattis till båda:)

Medlem
Skrivet av djevulsk:

"En exponentiell ökning av troll leder till en efterlängtad funktion att kunna hugga folk i ansiktet över internet."

Tycker detta börjar bli löjligt.

Hädan efter blir de idiot svar på alla seriösa frågor. De verkar ju
vara rakt upp i FZ´s mörka gränd så att säga.

Word på den.


signatur

The King is Back

Medlem

Satan så chockerad jag blev när jag kom hem från en seg skoldag och läste det här.

Medlem
Skrivet av djevulsk:

"En exponentiell ökning av troll leder till en efterlängtad funktion att kunna hugga folk i ansiktet över internet."

Tycker detta börjar bli löjligt.

Eh, just det citatet att kunna "stab someone (läses: trolls) in the face over the internet" är en av de stora klassikerna på bash.org -- att det hela var plankat rakt av är mer upprörande.

Edit: Orginalet hittas på tredjeplatsen av tiotusentals quotes på http://www.bash.org/?top


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Citat:

En exponentiell ökning av troll leder till en efterlängtad funktion att kunna hugga folk i ansiktet över internet.

Hihi, värdig vinnare!

Jag som behöver en ny skärm... :\
Mer skärm tävlingar!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av gryzor:
Skrivet av djevulsk:

"En exponentiell ökning av troll leder till en efterlängtad funktion att kunna hugga folk i ansiktet över internet."

Tycker detta börjar bli löjligt.

Eh, just det citatet att kunna "stab someone (läses: trolls) in the face over the internet" är en av de stora klassikerna på bash.org -- att det hela var plankat rakt av är mer upprörande.

Orginalet hittas på http://www.bash.org/?4281

Det var väll det som snarare var hela syftet med att jag skrev det citatet? Det är som du själv skrev, en klassiker, och uppskattas av många. Det passade in.

Medlem
Skrivet av gryzor:
Skrivet av djevulsk:

"En exponentiell ökning av troll leder till en efterlängtad funktion att kunna hugga folk i ansiktet över internet."

Tycker detta börjar bli löjligt.

Eh, just det citatet att kunna "stab someone (läses: trolls) in the face over the internet" är en av de stora klassikerna på bash.org -- att det hela var plankat rakt av är mer upprörande.

Edit: Orginalet hittas på tredjeplatsen av tiotusentals quotes på http://www.bash.org/?top

Hehe ja jag kan hålla med om att det är tråkigt att en quote/översättning från bash.org vinner...

Andra förslaget var dock bra.

Redaktör
Skrivet av djevulsk:

"En exponentiell ökning av troll leder till en efterlängtad funktion att kunna hugga folk i ansiktet över internet."

Tycker detta börjar bli löjligt.

Hädan efter blir de idiot svar på alla seriösa frågor. De verkar ju
vara rakt upp i FZ´s mörka gränd så att säga.

Istället för att gnälla kan du testa att läsa det andra vinnande bidragets fritextsvar också. Torde vara rakt upp i din tydligen humorlösa gränd...


signatur
Medlem

Apothysis har ju knappast använt den quote:n i sitt svar och trott att ingen skulle märka att den inte var hans. Hans svar var däremot INTE någon ren översättning av den, utan bättre än originalet.

Grattis båda två!

Medlem
Skrivet av Greger:

"En exponentiell ökning av troll leder till en efterlängtad funktion att kunna hugga folk i ansiktet över internet."

Haha, jävligt bra svar
Grattis till er två

Word. ^^

Medlem
Skrivet av ChuppyBear:
Skrivet av djevulsk:

"En exponentiell ökning av troll leder till en efterlängtad funktion att kunna hugga folk i ansiktet över internet."

Tycker detta börjar bli löjligt.

Hädan efter blir de idiot svar på alla seriösa frågor. De verkar ju
vara rakt upp i FZ´s mörka gränd så att säga.

att du orkar? Tycker det är roligare så man kan få sig ett skratt, tror du är lite sur för att du inte vann:)

Grattis till båda:)

Jag är absolut inte sur.

Tycker det bara är ett löjligt svar till en sådan fråga helt enkelt och tråkigt att de som faktiskt lägger ner en tanke till att komma på en egenskap som framtida gamingskärmar skulle behöva, inte har en chans att vinna.

Sen får ni ju tycka vad ni vill och jag får tycka vad jag vill.

Medlem
Skrivet av djevulsk:

tråkigt att de som faktiskt lägger ner en tanke till att komma på en egenskap som framtida gamingskärmar skulle behöva, inte har en chans att vinna.

Vinnare #2 hade ju ett seriöst svar eller???

Medlem

Alla rätt men det hjälpte inte Vapenhölster blir nog ingen hit heller...

Medlem
Skrivet av djevulsk:

"En exponentiell ökning av troll leder till en efterlängtad funktion att kunna hugga folk i ansiktet över internet."

Tycker detta börjar bli löjligt.

Hädan efter blir de idiot svar på alla seriösa frågor. De verkar ju
vara rakt upp i FZ´s mörka gränd så att säga.

Jag håller med.
Kommer aldrig mer att skriva ett seriöst svar för om man kikar på dom flesta vinnarna på fz tävlingar är det dom som förlöjligat sitt svar som vinner.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Ett humoriskt svar vinner, ett seriöst svar vinner. Att leva livet handlar om att både kunna se nöjet i det, och att kunna se allvaret i det.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av djevulsk:

"En exponentiell ökning av troll leder till en efterlängtad funktion att kunna hugga folk i ansiktet över internet."

Tycker detta börjar bli löjligt.

Hädan efter blir de idiot svar på alla seriösa frågor. De verkar ju
vara rakt upp i FZ´s mörka gränd så att säga.

Istället för att gnälla kan du testa att läsa det andra vinnande bidragets fritextsvar också. Torde vara rakt upp i din tydligen humorlösa gränd...

Inte för att vara den som är den, men det är faktiskt du som gnäller på mig.

Jag bara uttala mig angående ett av svaren ni valt.

Medlem

Grattis grabbar
själv skrev jag nåt i stil med

trådlösa skärmar då allt mer till datorn ska vara trådlöst nåt sånt

men grattis grabbar game inte ihjäl er nu

123
Skriv svar