Halo 3: Recon heter numera Halo 3: ODST

Robot
Inaktiv
Halo 3: Recon heter numera Halo 3: ODST

Låter bättre, tbh.

Medlem

Spelet kommer får full pris i sverige det suger i USA kommer spelet vara mycket biligare och spelet ska just vara biligare eftersom Bungie själva har sagt det.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Intro filmen är riktigt cool, checka in den:
http://www.gametrailers.com/player/43144.html

Finner Halo 2 och 3an ganska dåliga om man jämför med det första spelet.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

wow, vänta ett år på ett skitspel...

Medlem
Skrivet av marcusn:

wow, vänta ett år på ett skitspel...

Varför skriva en kommentar till ett spel du hatar?
Så dåligt kan det inte vara då.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av marcusn:

wow, vänta ett år på ett skitspel...

Varför skriva en kommentar till ett spel du hatar?
Så dåligt kan det inte vara då.

Han är bara en sån som söker uppmärksamhet, ignorera honom så slutar han efter ett tag.

Personligen så tycker ja recon är mycket enklare än ODST på alla sätt, men ODST är ett mer logiskt val då de representerar de spelet går ut på mer. Vad de än kommer heta så ska ja skaffa de

Medlem
Skrivet av marcusn:

wow, vänta ett år på ett skitspel...

Som tur var så gick det betydligt snabbare att skriva en skitkommentar utan substans. Det är lätt hänt när innandömet i skallen på personen som skrev kommentaren är på samma nivå.

Medlem

Alltså, det är ngt med bungie, de lyckas alltid skapa sånt djup i prehypegrejerna, det och en känsla av storhet, att det verkligen är ett stort universum där ute och nu är en del av puckona därifrån här för att förstöra.

MEN, såfort man börjar spela spelet så känns det istället som ett barnspel, små gulliga monster med sina gulliga små ljud studsar omrking lite ointelligent, och överlag är inte ens de stora fienderna särskilt skräckinjagande, är det bara jag som väntar på att Bungie ska göra Halo vuxet?

Lite mer gritty, lite mer känsla att man bara har en chans, att krig är smutsigt även i framtiden?


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

Halo 3: Recon låter ju mycket bättre än Halo 3: Orbital Drop Shock Trooper

Medlem

Låter som en ny bokstavsdiagnos i stil med ADHD;) Ska bli kul att testa iaf, hoppas precis som simulacra att det blir lite mer "gritty".


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

Ang namnet så suger det. I övrigt är det som simulacra skriver.

Inaktiv

Vem bryr sig om namnet?

Medlem
Inaktiv

Whaevah


signatur

a"C"RED -

Medlem

Jag tycker namnet är bra, känns lite mer äkta, recon är sååå överanvänt för att ge saker en "cool" special forceskänsla.
Sen att gubbarna i ODST inte utför spaningsuppgifter har antagligen med saken att göra.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Hoppas att det håller samma klass som de övriga i serien:)

Inaktiv

Gamla titeln var klart bättre. Inget köp ivf då jag personligen anser Halo vara överskattat.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Inaktiv
Skrivet av DirtyAnders:

Gamla titeln var klart bättre. Inget köp ivf då jag personligen anser Halo vara överskattat.

Japp det är överskattat men handlar väl inte om det? Halo spelen är alltid bra och bjuder alltid på något nytt.

Du kanske inte kommer köpa det men du kommer såklart att lira det. Ser du likheten?

Inaktiv
Skrivet av showerguy:
Skrivet av DirtyAnders:

Gamla titeln var klart bättre. Inget köp ivf då jag personligen anser Halo vara överskattat.

Japp det är överskattat men handlar väl inte om det? Halo spelen är alltid bra och bjuder alltid på något nytt.

Du kanske inte kommer köpa det men du kommer såklart att lira det. Ser du likheten?

Ser ingen likhet, köper jag inte spelet kan jag heller inte spela det såvida de inte släpper en demo så jag kan få prova på det. Halo 3 ligger på listan med eventuella köp dock.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

1
Skriv svar