Batman: Arkham Asylum-trailer

Robot
Medlem
Batman: Arkham Asylum-trailer

Tuffa miljöer, hoppas bara som gör så att att det blir mörkt (skuggor dvs), så att allting inte blir sådär välupplyst i spelet :).

Tror spelet kan bli bra faktiskt!

Medlem

av trailen att döma så får man snarare spela "doktorn" från batman begins snarare än batman själv

Medlem

Nice grafik med bra ljus effekter å sånt hoppas spelet blir bra.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Tycker att det ser oerhört intressant ut, i alla fall av det man har fått sett hittills. Däremot krävs det lite mer uppvisning av gameplay för att jag ska kunna bilda mig en riktigt uppfattning. Som den Lädderlappsfantast man är, hoppas jag verkligen att de lyckas göra någonting vettigt av den här titeln.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

shit, var det bara jag som fick starka bioshockvibbar? gillas!

Medlem

Hoppas, HOPPAS att Mark Hamill gör Jokern igen!

Medlem

Riktigt nice design, på karaktäerna osv, same kind like the awsome Batman comics!

Medlem

Åh, jag får riddick-vibbar av det här. <3 tror verkligen det kan bli något. Hoppas faktiskt på att man inte får spela Batman själv, utan att det bara är det universumet.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Åh, jag får riddick-vibbar av det här. <3 tror verkligen det kan bli något. Hoppas faktiskt på att man inte får spela Batman själv, utan att det bara är det universumet.

Då spelet heter just Batman har jag svårt att se att man INTE skulle få spela som honom. Själv är det just det jag vill göra.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Pansarknekt

Ez naiiice!


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

ååååh får gåshud när jag tänker på Batman! Hoppas musik är bra, den i dark knight är suverän och håller spänningen vid liv hela tiden:D


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar