Robot
Legendary

Gripar, varulvar, sektledare och Pandoras ask. Visst låter det som himlen för en fantasyspelnörd? Det skulle det kunna vara om inte utvecklarna hade gjort spelet dagen efter firmafesten och glömt finputsningen.

#dead-space, #half-life


Medlem
Legendary i testlabbet

Det såg otroligt intressant och fint ut på utsidan. Blev väldigt besviken när jag fick se de första recensionerna av Legendary.

Inaktiv

jag tycker om sona spel. tycker att mera spel företag ska göra licknade spel


signatur

Maximus Formula|Cooler Master 700W|E8400 @ 3.00 Ghz @ 4.1Ghz|Corsair H50| Corsair 6400 DDR2 4GB KIT 800Mhz @ 912Mhz|9800GT 512Mb

Medlem

Vad va de för minus med grafiken egentligen? Tycker den är helt okej ja. Men grafiken gör inte spelet bra, spelet sög riktigt ordentligt, vilket va synd då spelet hade mycke potential att kunna bli något.

Medlem

Visste från dagen 1 att detta skulle vara ruttet. Man behöver bara kolla på vem det är som har utvecklat spelet.

Medlem

Ja, det verkar ju bra...

Medlem

trodde detta spelet skulle bli hur coolt som helst men riktigt mykke kritik så får väll bli ett icke köp nu då

Medlem

Bara jag som reagerade på att det är en kvinnlig skribent? har det funnits kvinnliga skribenter länge på fragzone? har jag bott under en sten? om inte, kul att se


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

MFC
Medlem

LOL!

Detta är sågningarnas sågning av spel!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

SeniiL du har bott under en sten!


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Skrivet av MFC:

LOL!

Detta är sågningarnas sågning av spel!

Lite att ta i. Sågning? Ja. Sågningarnas sågning? Nej.

Roligt att läsa dock! Gillar't!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jäklar vad ni jobbar på! Recensioner och tävlingar hela dagarna! Heja FZ.se!

Medlem

verkar ju vara ganska köpvärt trots allt!

Redaktör
Medlem
Skrivet av Mahone:

Vad va de för minus med grafiken egentligen? Tycker den är helt okej ja. Men grafiken gör inte spelet bra, spelet sög riktigt ordentligt, vilket va synd då spelet hade mycke potential att kunna bli något.

Dom klagade inte på att grafiken var dåligt gjord, bara att den var stillös.

Medlem

Ja det är ju som vanligt....Mycket skit som släpps på konsolerna.

Inaktiv

Kanske är för att fler gör spel till konsollerna.

Och för att de dåliga spelen till PC inte uppmmärksammas lika mycket.

Medlem

Väldigt dåligt spel. 90% av spelet är i tunnelbanor eller kloaker. Storyn är väldigt dålig för den delen med.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

låter ju som en.. eeh.. höjdare.

Medlem
Skrivet av ragge100:

jag tycker om sona spel. tycker att mera spel företag ska göra licknade spel

Jag grät av skratt.

Tack. :heart:

Medlem

Lirat spelet hos en polare, Detta kan nog få priset som sämsta spelet 2008


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Jericho:

Lirat spelet hos en polare, Detta kan nog få priset som sämsta spelet 2008

Var inte så säker på det! "Tunnel Rats" har ju inte släppts än, eller kommer det nästa år?

Inaktiv
Skrivet av SeniiL:

Bara jag som reagerade på att det är en kvinnlig skribent? har det funnits kvinnliga skribenter länge på fragzone? har jag bott under en sten? om inte, kul att se

Nej jag också. Jag trode att det var en sån där som blev anställd bara för att hon var tjej men sen så tittade jag på en hennes spel samling(den ljuger aldrig) och det visade sig att hon hade mer erfarhet av spel än mig och var reggad från 2006 så jag bestämde mig för att hålla käften istället


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv

Verkar inte va nån höjdare direkt.

KoP
Medlem
Skrivet av Tompa:

Haha! Medhåll. Klassiker!

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av SeniiL:

Bara jag som reagerade på att det är en kvinnlig skribent? har det funnits kvinnliga skribenter länge på fragzone? har jag bott under en sten? om inte, kul att se

Nej jag också. Jag trode att det var en sån där som blev anställd bara för att hon var tjej men sen så tittade jag på en hennes spel samling(den ljuger aldrig) och det visade sig att hon hade mer erfarhet av spel än mig och var reggad från 2006 så jag bestämde mig för att hålla käften istället

Inget emot henne bara för att hon är en tjej däremot har hon gjort en hel del mindre bra recensioner. Den här recensionen var trevligt nog bättre än många av hennes tidigare som jag har läst så hon kanske har lyckats ta åt sig kritiken och bättrat sig.

Medlem

Ja jag måste då säga att det inte är så kasst!:-) OK det är väl inte så bra.. men det fungerar att spela om man gillar spel som Hellgate London tex... Jag tycker att det är lite roande jag faktiskt!


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

"Gripar, varulvar, sektledare och Pandoras ask. Visst låter det som himlen för en fantasyspelnörd? Det skulle det kunna vara om inte utvecklarna hade gjort spelet dagen efter firmafesten och glömt finputsningen. " Lal. Sen också ända Plusset var enkla kontroller. Ngn Som köper Det ändå ?


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Köper inte pga. dåligt betyg


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=mB1zWEhgrLs
Inte lika dålig som denna underbara titel?


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

12
Skriv svar