Modern Warfare 2 förvånade mig

Inaktiv
Modern Warfare 2 förvånade mig

Idag så fick jag mitt Modern Warfare 2 som jag längtade till o hade tur att den kom tills idag o inte att jag hade fått behöva vänta över helgen.
Men Multiplayern hade jag testad innan så jag visste vad jag hade att förvänta mig, och det är ju inte precis sämre än CoD4. Tempot är lite annat, nya vapen som låter lite mer som vapen nu än som på CoD4, typ leksaker eller något.

Men i alla fall!

Jag hann lira lite på Singelplayern också. Och jag blev förvånad. Det var rätt kul faktiskt. Lirade på Veteran, endast för troféernas skull dock. Men det var hyfsat faktiskt.
Snöbanan var lite utmanande när en satans massa soldater jagade en, men ändå så fick man "hålla låg profil" så att inte de skulle hitta en.

Så av vad jag har fått uppleva än sålänge så är MW2 ändå rätt kul på båda sina sätt. Spec-ops var inte någon höjdare när jag lirade hos en kompis, men bättre än inget. Nazi Zombies ftw.

Men om man jämför MW2 med CoD4 så är CoD4 mycket lättare, men mer rörigt ibland.
Kartorna är mer fria på något sätt tycker jag och att inte alla använder antingen Juggernaut eller Martydom som på 4an.

Singelplayern var också lite mer fri och det var lite nyare saker där med.

Kommer inte på något annat att skriva just nu, är förjävla trött alltså.
Trevlig helg alla!

PS: FZ har blivit snyggare nu!

_Heyno

#blogg


signatur

When It's Game Over. It Is.

Medlem
Modern Warfare 2 förvånade mig

Spec-Ops är ju det enda som kan liknas vid roligt med det där skitspelet. Men du kanske tillhör rätt målgrupp vad vet jag.


signatur

Tempus fugit.

Inaktiv

Spec Ops var trist.
Men jag har inte gillat kampanjerna i de andra CoD-spelen. Detta var lite mer min smak dock


signatur

When It's Game Over. It Is.

1
Skriv svar