Sälja spel från Steam?

Inaktiv
Sälja spel från Steam?

Efter de senaste utspelen kring HL2 Ep2 har jag verkligen ingen lust stödja dem med mer pengar.

Kan man sälja saker i steam? Hur gör man?

Medlem

hur menar du egentligen?
vill du inte stödja HL2 Ep2 ärdet väll bara låta bli att köpa det ?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Jag vill sälja mina andra HL2-spel med (Oringalet, Ep1 etc)

MFC
Medlem
Skrivet av zooounds:

Jag vill sälja mina andra HL2-spel med (Oringalet, Ep1 etc)

Officiellt så har PC-spel ingen andrahandsmarknad då spelen är replikerbara men Steam öppnar ju för möjligheten att sälja. Kolla på deras forum på Steampowered.com ?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Man kan ju sälja kontot, det är väl det enda man akn göra.


signatur

Videomupp

Medlem

Öh.. Du stödjer dem inte med mer pengar genom att sälja dina spel. Du betalar inget för att använda Steam.

Medlem
Skrivet av MFC:
Skrivet av zooounds:

Jag vill sälja mina andra HL2-spel med (Oringalet, Ep1 etc)

Officiellt så har PC-spel ingen andrahandsmarknad då spelen är replikerbara men Steam öppnar ju för möjligheten att sälja. Kolla på deras forum på Steampowered.com ?

Nä, jag håller verkligen inte med om att pc spel (på skiva) inte skulle ha ett andrahandsvärde. Köper begagnat mer än gärna (förutsatt att spelet är bra)

MFC
Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av MFC:
Skrivet av zooounds:

Jag vill sälja mina andra HL2-spel med (Oringalet, Ep1 etc)

Officiellt så har PC-spel ingen andrahandsmarknad då spelen är replikerbara men Steam öppnar ju för möjligheten att sälja. Kolla på deras forum på Steampowered.com ?

Nä, jag håller verkligen inte med om att pc spel (på skiva) inte skulle ha ett andrahandsvärde. Köper begagnat mer än gärna (förutsatt att spelet är bra)

ehm. vad jag menar med ANDRAHANDSMARKNAD är att du inte hittar begagnade spel i "butik".. sälja till polare är ju en annan sak..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

1
Skriv svar